Hjææææælp til halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.884 visninger
36 svar
0 synes godt om
24. juli 2010

Tanja84

Godaften de damer...

Er gravid i uge 37 + 5 og har den sidste måneds tid lidt rigtig meget af halsbrand. Prøver så vidt muligt at holde mig fra både stærk og krydret mad, da jeg har hørt det kan gøre det værre -men synes ikke det hjælper.

Det er i sær slemt om aften, når jeg skal i seng, hvilket ofte resulterer i at jeg ikke kan falde i søvn. Ligeledes vågner jeg ofte flere gange (udover alle de gange jeg skal tisse) om natten af det. Synes virkelig det er ubehageligt  

Nogen af jer herinde, der har været/er i samme båd og har nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Mira0911

Tanja84 skriver:

Godaften de damer...

Er gravid i uge 37 + 5 og har den sidste måneds tid lidt rigtig meget af halsbrand. Prøver så vidt muligt at holde mig fra både stærk og krydret mad, da jeg har hørt det kan gøre det værre -men synes ikke det hjælper.

Det er i sær slemt om aften, når jeg skal i seng, hvilket ofte resulterer i at jeg ikke kan falde i søvn. Ligeledes vågner jeg ofte flere gange (udover alle de gange jeg skal tisse) om natten af det. Synes virkelig det er ubehageligt  

Mælk hjalp på mig... og sommetider kakao... ;)

Anmeld

24. juli 2010

FruHolm <3

Mælk og marie kiks hjælper på mig, det hjalp også på min svigerinde, og hver gang min mor var gravid

det var min mor der fortalte mig at det virker

Anmeld

24. juli 2010

Tanja84

sarah Foged skriver:

Mælk og marie kiks hjælper på mig, det hjalp også på min svigerinde, og hver gang min mor var gravid

det var min mor der fortalte mig at det virker

Drikker mælk både til middag og igen til aftensmaden, men synes desværre ikke det hjælper. 

Men måske jeg skulle prøve at supllerer det med lidt mariekiks

Anmeld

24. juli 2010

FruHolm <3

Tanja84 skriver:

Drikker mælk både til middag og igen til aftensmaden, men synes desværre ikke det hjælper. 

Men måske jeg skulle prøve at supllerer det med lidt mariekiks

det synes jeg du skulle de hjælper mig meget, har altid nogen med i tasken når vi skal noget

Anmeld

24. juli 2010

Dansker I Holland

Tanja84 skriver:

Godaften de damer...

Mandler ? Bare et forslag jeg har hørt på liberos hjemmeside som skulle virke for nogen Smiler...

Knus

Anmeld

24. juli 2010

kristinards

Jeg har mega meget halsbrand, og det eneste der hjælper på mig er det der syreneutraliserende man kan få.

Jeg kan ikk ha de tyggetabletter, så jeg tar noget flydende der hedder Link.

Det er super.

Ellers er andre ting der kan gøre det værre, chokolade, spiritus (hvilket jo nok ikk er relevant i dit tilfælde), men også fx romkugler, cola mm.

Hvis du vil gå efter at undgå at det kommer  

Anmeld

24. juli 2010

Mai-pigen

Tyggetabletterne hedder alminox, og de virker..

Anmeld

24. juli 2010

jlp90

Flødeis virkede for mig. Hjemmeis har sådan nogle små ispinde og sådan en kunne gøre at den var væk i halv time så jeg kunne falde i søvn

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Min jordmoder viste mig et går et godt trick - ved ikke om du har hørt om sea-band, men de hjælper også mod halsbrand og sure opstød.

Men frem for at købe sådan et sea-band kan du bare bruge din finger.

Du skal presse med en finger mellem de to sener du har på underarmen, 2 fingre, fra den første streg ved dit håndled. Det hjælper på mig, og så koster det intet og du kan gøre det over alt

Du skal ramme sådan at du får en sovende fornemmelse i hånden, og så går der lidt så hjælper det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.