Underlig Ikea tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

JustAnotherName

Var i Ikea for nogle dage siden, og prinsessen blev sulten, så gik op for at give hende en flaske, de har sådan nogle fine steder hvor man kan varme dem og alt muligt  Nå men sidder og giver hende mad, og så hører jeg en dame sige til hendes mand "ja det der ovre er da hvis et uheld" Undskyld mig men hva f..... bilder hun sig ind, hun skulle da bare vide at der gik hele to år før jeg sad med min prinsesse i armene fra vi startede med at lave hende, og jeg faktisk også er gift med hendes far...

Og nu fortryder jeg bare jeg ikke sagde et eller andet til hende, helt ærligt ved da godt jeg ser ung ud, men det synes jeg altså nu ikke jeg er. Nogle folk skal bare tænke før de taler!!!!

Nå men nu kom jeg lige ud med det, det har faktisk irreterret mig siden. Og nu synes jeg bare ALLE kigger underligt på mig når jeg kommer med barnevognen...!!

Kram Anette

Sikke noget FIS! .....Smid det ud til højre 

Du har en MEGET PASSENDE alder. Og det er i øvrigt ikke (kun) det der er afgørende for, at man kan være en god mor for sit barn.
Som pige/kvinde vokser man nemlig utrolig meget med opgaven.

Så forsøg at ryste det af dig, og ikke lade det påvirke dig mere fremover.
Hun var da bare latterlig at høre på. Længere er den ikke 

Jeg er netop (igår) fyldt 29 år, og er mor til to børn.
Min ældste er endnu ikke helt 3 år, men da hun var helt lille oplevede jeg også en ældre dame der kom med en højlydt kommentar, om at det ikke var forsvarligt, at mit barn ikke havde vanter på i dén kulde.
Og guderne skal vide, at jeg var MEGET PÅPASSELIG med, at mit barn nu også var pakket godt nok ind, osv... Men vi var næsten LIGE stået ud af bilen, og skulle kun ind til fotografen. Så hun ville umuligt kunne nå at blive kold. Jeg nåede desværre ikke, at få givet en respons tilbage på det. Men IHHHHH, hvor det var irriterende, at hun kom med sådan en indblandende kommentar  Hvad ragede det hende, når hun ikke anede en disse om, hvad der lå forude og bagefter?!

Men ja, man bliver bare nemt påvirket, når man er nybagt mor, og dumme mennsker tror, at de er i deres fulde ret til at øse ud af deres galde og fordomme.

Men tag dig ikke af det. Stol på dig selv, og ryst på hovedet af den slags uvidende og usympatiske mennesker. De har vist bare for lidt andet, at gå op i.

Idag er jeg som sagt mor til to, og jeg oplever faktisk ikke sådanne ting mere, syntes jeg ikke. Eller også bemærker jeg det bare ikke mere. Men jeg er vist også væsentligt sværre at berøre og såre nu, for jeg er RET sikker på mig selv i rollen som mor. Så de kan baaaaare komme an   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Thildesmor

JustAnotherName skriver:

Sikke noget FIS! .....Smid det ud til højre 

Du har en MEGET PASSENDE alder. Og det er i øvrigt ikke (kun) det der er afgørende for, at man kan være en god mor for sit barn.
Som pige/kvinde vokser man nemlig utrolig meget med opgaven.

Så forsøg at ryste det af dig, og ikke lade det påvirke dig mere fremover.
Hun var da bare latterlig at høre på. Længere er den ikke 

Jeg er netop (igår) fyldt 29 år, og er mor til to børn.
Min ældste er endnu ikke helt 3 år, men da hun var helt lille oplevede jeg også en ældre dame der kom med en højlydt kommentar, om at det ikke var forsvarligt, at mit barn ikke havde vanter på i dén kulde.
Og guderne skal vide, at jeg var MEGET PÅPASSELIG med, at mit barn nu også var pakket godt nok ind, osv... Men vi var næsten LIGE stået ud af bilen, og skulle kun ind til fotografen. Så hun ville umuligt kunne nå at blive kold. Jeg nåede desværre ikke, at få givet en respons tilbage på det. Men IHHHHH, hvor det var irriterende, at hun kom med sådan en indblandende kommentar  Hvad ragede det hende, når hun ikke anede en disse om, hvad der lå forude og bagefter?!

Men ja, man bliver bare nemt påvirket, når man er nybagt mor, og dumme mennsker tror, at de er i deres fulde ret til at øse ud af deres galde og fordomme.

Men tag dig ikke af det. Stol på dig selv, og ryst på hovedet af den slags uvidende og usympatiske mennesker. De har vist bare for lidt andet, at gå op i.

Idag er jeg som sagt mor til to, og jeg oplever faktisk ikke sådanne ting mere, syntes jeg ikke. Eller også bemærker jeg det bare ikke mere. Men jeg er vist også væsentligt sværre at berøre og såre nu, for jeg er RET sikker på mig selv i rollen som mor. Så de kan baaaaare komme an   

Åhh hvor er du sød, lige sådan noget man har brug for at høre Tror måske også bare det var fordi det var første gang jeg hørte det, men næste gang tror jeg også bare det ligesom suser ind af det ene øre og ud af det andet. Man bliver altså bare lidt paf i siturationen

fra Anette som nu har boksehandskerne fremme

Anmeld

25. juli 2010

Thildesmor

michella80 skriver:

Ja  Min mor er engang blevet spurgt om hun var min søster. Uha det levede hun højt på længe!!! Hun fik mig da hun var 20år. He he... Men hun ser også yngre ud end hun er.

hehe tror jeg bestemt også jeg ville leve højt på længe

Anmeld

26. juli 2010

Barbamama

Thildesmor skriver:

hehe tror jeg bestemt også jeg ville leve højt på længe

vi må glæde os og håbe det sker for os en dag når vores børn bliver ældre

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Ej altså, nej sådan noget fyrer man sgu ikka bare af, det er da lig med 0 respekt overfor andre mennesker  Sådan nogle dumme nogle...

Jeg kan godt forstå dine følelser. Jeg ville selv have blevet både sur og ked af det. Øv, ja og så sidder man bagefter med den følelse, hvorfor sagde jeg dog ikke noget...?! Men sommetider bliver man sgu mundlam over andre menneskers opførsel 

Kram

Anmeld

26. juli 2010

Thildesmor

Silvermist skriver:

Ej altså, nej sådan noget fyrer man sgu ikka bare af, det er da lig med 0 respekt overfor andre mennesker  Sådan nogle dumme nogle...

Jeg kan godt forstå dine følelser. Jeg ville selv have blevet både sur og ked af det. Øv, ja og så sidder man bagefter med den følelse, hvorfor sagde jeg dog ikke noget...?! Men sommetider bliver man sgu mundlam over andre menneskers opførsel 

Kram

Ja man ved jo slet ikke hva man skal sige i siturationen, men 1 time efter har man 100 forskellige ting man gerne ville sige til hende

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Ja man ved jo slet ikke hva man skal sige i siturationen, men 1 time efter har man 100 forskellige ting man gerne ville sige til hende

Åh altså, ja kender det alt for godt. Det er en rigtig møg irriterende følelse  Jeg har det desværre selv med at tie stille, og bagefter ægrer jeg mig bare så meget. Men jeg gør det alligevel igen og igen. Tør sommetider ikke, og andre gange er jeg bare så mundlam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.