Var i Ikea for nogle dage siden, og prinsessen blev sulten, så gik op for at give hende en flaske, de har sådan nogle fine steder hvor man kan varme dem og alt muligt
Nå men sidder og giver hende mad, og så hører jeg en dame sige til hendes mand "ja det der ovre er da hvis et uheld" Undskyld mig men hva f..... bilder hun sig ind, hun skulle da bare vide at der gik hele to år før jeg sad med min prinsesse i armene fra vi startede med at lave hende, og jeg faktisk også er gift med hendes far...
Og nu fortryder jeg bare jeg ikke sagde et eller andet til hende, helt ærligt ved da godt jeg ser ung ud, men det synes jeg altså nu ikke jeg er. Nogle folk skal bare tænke før de taler!!!!
Nå men nu kom jeg lige ud med det, det har faktisk irreterret mig siden. Og nu synes jeg bare ALLE kigger underligt på mig når jeg kommer med barnevognen...!!
Kram Anette
Sikke noget FIS! .....Smid det ud til højre 
Du har en MEGET PASSENDE alder. Og det er i øvrigt ikke (kun) det der er afgørende for, at man kan være en god mor for sit barn.
Som pige/kvinde vokser man nemlig utrolig meget med opgaven.
Så forsøg at ryste det af dig, og ikke lade det påvirke dig mere fremover.
Hun var da bare latterlig at høre på. Længere er den ikke 
Jeg er netop (igår) fyldt 29 år, og er mor til to børn.
Min ældste er endnu ikke helt 3 år, men da hun var helt lille oplevede jeg også en ældre dame der kom med en højlydt kommentar, om at det ikke var forsvarligt, at mit barn ikke havde vanter på i dén kulde.
Og guderne skal vide, at jeg var MEGET PÅPASSELIG med, at mit barn nu også var pakket godt nok ind, osv... Men vi var næsten LIGE stået ud af bilen, og skulle kun ind til fotografen. Så hun ville umuligt kunne nå at blive kold. Jeg nåede desværre ikke, at få givet en respons tilbage på det. Men IHHHHH, hvor det var irriterende, at hun kom med sådan en indblandende kommentar
Hvad ragede det hende, når hun ikke anede en disse om, hvad der lå forude og bagefter?!
Men ja, man bliver bare nemt påvirket, når man er nybagt mor, og dumme mennsker tror, at de er i deres fulde ret til at øse ud af deres galde og fordomme.
Men tag dig ikke af det. Stol på dig selv, og ryst på hovedet af den slags uvidende og usympatiske mennesker. De har vist bare for lidt andet, at gå op i.
Idag er jeg som sagt mor til to, og jeg oplever faktisk ikke sådanne ting mere, syntes jeg ikke. Eller også bemærker jeg det bare ikke mere. Men jeg er vist også væsentligt sværre at berøre og såre nu, for jeg er RET sikker på mig selv i rollen som mor. Så de kan baaaaare komme an