Underlig Ikea tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.192 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Thildesmor

Var i Ikea for nogle dage siden, og prinsessen blev sulten, så gik op for at give hende en flaske, de har sådan nogle fine steder hvor man kan varme dem og alt muligt  Nå men sidder og giver hende mad, og så hører jeg en dame sige til hendes mand "ja det der ovre er da hvis et uheld" Undskyld mig men hva f..... bilder hun sig ind, hun skulle da bare vide at der gik hele to år før jeg sad med min prinsesse i armene fra vi startede med at lave hende, og jeg faktisk også er gift med hendes far...

Og nu fortryder jeg bare jeg ikke sagde et eller andet til hende, helt ærligt ved da godt jeg ser ung ud, men det synes jeg altså nu ikke jeg er. Nogle folk skal bare tænke før de taler!!!!

Nå men nu kom jeg lige ud med det, det har faktisk irreterret mig siden. Og nu synes jeg bare ALLE kigger underligt på mig når jeg kommer med barnevognen...!!

Kram Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Janni.

Jeg forstår udmærket din reaktioner. Jeg havde med garanti reageret på samme måde. Nogen folk har bare travlt med at dømme andre 

Anmeld

23. juli 2010

Thildesmor

Buito skriver:

Jeg forstår udmærket din reaktioner. Jeg havde med garanti reageret på samme måde. Nogen folk har bare travlt med at dømme andre 

Nemlig blev også bare SÅ sur altså.

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Nøj jeg tror nok jeg havde sagt noget til hende!! i stil med "var du da selv et uheld?, og lad være med at dømme andre når du ikke aner hvor gamle de er eller om det var planlagt"

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Ej det var godt nok ikke pænt sagt  Forstå sgu godt du bliver ked. 

Anmeld

23. juli 2010

JulieE

Thildesmor skriver:

Var i Ikea for nogle dage siden, og prinsessen blev sulten, så gik op for at give hende en flaske, de har sådan nogle fine steder hvor man kan varme dem og alt muligt  Nå men sidder og giver hende mad, og så hører jeg en dame sige til hendes mand "ja det der ovre er da hvis et uheld" Undskyld mig men hva f..... bilder hun sig ind, hun skulle da bare vide at der gik hele to år før jeg sad med min prinsesse i armene fra vi startede med at lave hende, og jeg faktisk også er gift med hendes far...

Og nu fortryder jeg bare jeg ikke sagde et eller andet til hende, helt ærligt ved da godt jeg ser ung ud, men det synes jeg altså nu ikke jeg er. Nogle folk skal bare tænke før de taler!!!!

Nå men nu kom jeg lige ud med det, det har faktisk irreterret mig siden. Og nu synes jeg bare ALLE kigger underligt på mig når jeg kommer med barnevognen...!!

Kram Anette

Hold da op et fjols!!! Hvad sker der lige for folk i dagens Danmark, synes jeg læser så mange indlæg om ubeøhlede og stride kommentarer fra folk på gaden. Må vi be om lidt pli???

Anmeld

23. juli 2010

Shibby

Hvis det sker igen så reagere du

Tror folk glor ligeså meget efter unge mødre som de unge glor efter de gamle. Selvfølgelig tror mange at børn af unge mødre er uheld,men hvis man skal sætte det så firkantet op så kan gøre det samme med gamle mødre-og herved gamle kællinger som brokker sig over andres børn i ikea som er totalt uvidene 

Anmeld

23. juli 2010

IAH

Irriterende at du ikke fik svaret igen med det samme. Den slags kan jeg gå og ærgre mig over i dagevis, hvis noget lignende sker for mig. Men glem hende, hun ved ikke hvad hun taler om!!

Anmeld

23. juli 2010

Thildesmor

Jeg skal love jer for at jeg svarer igen næste gang, nu har jeg også gået og tænkt over alt det man kunne ha sagt   blev bare så paf den dag, at jeg slet ikke vidste hva jeg skulle sige!! Det første der kom til mig da hun sagde det var "kost", men nok godt nok jeg ikke sagde det

Anette på 25 som synes hun er gammel nok

Anmeld

23. juli 2010

Shibby

hey..du ser sgu yngre ud end 25-nok der det går galt for folk-og vær glad for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.