Underlig Ikea tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

baby2010

Tror du ikke du måske har misforstået hende? Selvfølgelig kan det være hun er verdens dummeste ko, men måske kommenterede hun på det faktum, at du måtte give mad midt i din Ikeatur - sådan lidt a la "man er nødt til at smide alt, når babyen bliver sulten"??

Det vil jeg da håbe på, ellers skal jeg da love for hun har en nedturspersonlighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Thildesmor

baby2010 skriver:

Tror du ikke du måske har misforstået hende? Selvfølgelig kan det være hun er verdens dummeste ko, men måske kommenterede hun på det faktum, at du måtte give mad midt i din Ikeatur - sådan lidt a la "man er nødt til at smide alt, når babyen bliver sulten"??

Det vil jeg da håbe på, ellers skal jeg da love for hun har en nedturspersonlighed!

Nej tror desværre ikke jeg misforstod hende, hun gav jo selv mad også.. det var jo det sted der er specielt beregnet til den slags  synes bare nogle folk skal tænke før de taler altså.

Anmeld

25. juli 2010

Thildesmor

michella80 skriver:

Åh den kender jeg godt. Jeg er 29år og folk synes jeg ligner en på 19 og jeg har ikke tal på alle de blikke jeg har fået og folk der først har spurgt hvor gammel min datter er og efterfølgende har spurgt hvor gammel JEG er! Og så har de set helt chokerede ud når jeg har sagt jeg var 29. Sidst kørte jeg i bus med en kvinde der syntes jeg havde givet min datter alt for meget tøj på og kommenterede det lystigt. Min datter var snotforkølet og havde det ikke for varmt. Så sagde hun spydigt: Men det er måske din sundhedsplejerske der har sagt du skal pakke hende sådan ind?! Kælling altså!

Åhh nogle mennesker er altså! Men ved du hva det der med vores unge udssende, det kommer os altså til gode senere hen.. den dag vi står til en fest når vi engang er 50, og folk kun tror vi er 30

Anmeld

25. juli 2010

Thildesmor

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Uuuuu jeg var blevet gal ... om så hvis din bebs var et uheld så kommer det da ik andre ved .... bliver såååå gal 

Knusssssss Linda 13+6

Ja hun var altså også bare en kost, men igen hun skulle altså bare vide altså!!

Anmeld

25. juli 2010

Thildesmor

mor-til-vanessa skriver:

ih ja du skulle da bare have sagt noget. dumme k.....g.

folk og deres kommentaren. der var også en der sagde til mig " ja du er jo også ung, er det så ikke svært, man vil jo gerne så mange andre ting også" som om at det kun var når man er ung man har brug for en "pause". er altså også 24, synes nu ikke det er specielt ungt.

en anden ting jeg også har hørt nogle gange er om det er min datter. folk tror jeg har været nede og "hente hende" som de siger. er altså også til at blive rasende over.

Engang imellem skal folk altså bare lære at passe deres egne sager.. Er også selv 25 og synes altså heller ikke det er ungt

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Thildesmor skriver:

Engang imellem skal folk altså bare lære at passe deres egne sager.. Er også selv 25 og synes altså heller ikke det er ungt

ja det skal de helt klart.

nej synes da bestemt heller ikke vi er unge mødre.

Anmeld

25. juli 2010

Shibby

michella: "Men det er måske din sundhedsplejske der har sagt du skal pakke hende sådan ind?"

eeeh hvaaad....

Man mister sgu da ikk hjernen fordi man blir mor! Tror sgu godt du er istand til at pakke dit barn efter hvad du syntes der er behov for -uuuuuden at ringe og have grønt lys fra en sp om en skide jakke..altså..!!!

Anmeld

25. juli 2010

Willa's mor

Jeg er så ik lige "ung" mor lige nu. Men jeg har været der, 19 år med den første og nu er jeg "gammel" mor.. 36 år.. hihi

Tror folk kigger lige meget hvordan. Dengang troede folk at det var min lillesøster. Men jeg har altid svaret igen til folk, på en høflig men kontant måde. Så lukker folk med det samme.

Fx vær sød at blande dig uden om mine børn og pas dine egne.!! række tunge..  Eller sig fx. Du trænger da vist til at gå i kirke på søndag og lære hvordan man behandler sin næste..  Når man siger sådanne ting lukker folk med det samme...

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

Thildesmor skriver:

Åhh nogle mennesker er altså! Men ved du hva det der med vores unge udssende, det kommer os altså til gode senere hen.. den dag vi står til en fest når vi engang er 50, og folk kun tror vi er 30

Ja  Min mor er engang blevet spurgt om hun var min søster. Uha det levede hun højt på længe!!! Hun fik mig da hun var 20år. He he... Men hun ser også yngre ud end hun er.

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

Shibby skriver:

michella: "Men det er måske din sundhedsplejske der har sagt du skal pakke hende sådan ind?"

eeeh hvaaad....

Man mister sgu da ikk hjernen fordi man blir mor! Tror sgu godt du er istand til at pakke dit barn efter hvad du syntes der er behov for -uuuuuden at ringe og have grønt lys fra en sp om en skide jakke..altså..!!!

Ja ved du hvad altså! Hun har jo ment at jeg absolut ikke havde styr på det. Men nu kender jeg altså mit barn bedst og ved hvornår hun er varm/kold. Og sveder hun tager jeg sgu da bare noget af hende. Hun var dum!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.