Underlig Ikea tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Thildesmor

Perl skriver:

Nøj jeg tror nok jeg havde sagt noget til hende!! i stil med "var du da selv et uheld?, og lad være med at dømme andre når du ikke aner hvor gamle de er eller om det var planlagt"

noget i den stil burde jeg også ha sagt  men nogle gange roterer den bare ikke så hurtigt oppe på 1. etage for mig, så alt det man kunne sige kommer først noget tid efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Thildesmor

JulieE skriver:

Hold da op et fjols!!! Hvad sker der lige for folk i dagens Danmark, synes jeg læser så mange indlæg om ubeøhlede og stride kommentarer fra folk på gaden. Må vi be om lidt pli???

fuldstændig enig

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Thildesmor skriver:

noget i den stil burde jeg også ha sagt  men nogle gange roterer den bare ikke så hurtigt oppe på 1. etage for mig, så alt det man kunne sige kommer først noget tid efter

hehe det kender jeg godt.. men det er altid bagefter man tænker det skulle jeg have sagt!

Anmeld

23. juli 2010

Thildesmor

Shibby skriver:

hey..du ser sgu yngre ud end 25-nok der det går galt for folk-og vær glad for det!

ja siger også til mig selv det kommer mig til gode når jeg bliver over 30  men derfor kunne hun nu godt nøjes med at tænke det

Anmeld

23. juli 2010

Thildesmor

Perl skriver:

hehe det kender jeg godt.. men det er altid bagefter man tænker det skulle jeg have sagt!

hehe godt jeg ikke er alene om det der så

Anmeld

23. juli 2010

Mama2980

Folk kigger også underligt når jeg kommer gående med mine to børn - især min ældste på 4 år. Jeg er nemlig kun 20 år Jeg har vænnet mig til det og ser det slet ikke mere

Anmeld

23. juli 2010

Thildesmor

Mama2980 skriver:

Folk kigger også underligt når jeg kommer gående med mine to børn - især min ældste på 4 år. Jeg er nemlig kun 20 år Jeg har vænnet mig til det og ser det slet ikke mere

Åh jeg håber altså også at jeg vænner mig til det en dag, men nu har jeg prøvet at farve hår, så må vi se om det hjælper lidt

Anmeld

24. juli 2010

Barbamama

Åh den kender jeg godt. Jeg er 29år og folk synes jeg ligner en på 19 og jeg har ikke tal på alle de blikke jeg har fået og folk der først har spurgt hvor gammel min datter er og efterfølgende har spurgt hvor gammel JEG er! Og så har de set helt chokerede ud når jeg har sagt jeg var 29. Sidst kørte jeg i bus med en kvinde der syntes jeg havde givet min datter alt for meget tøj på og kommenterede det lystigt. Min datter var snotforkølet og havde det ikke for varmt. Så sagde hun spydigt: Men det er måske din sundhedsplejerske der har sagt du skal pakke hende sådan ind?! Kælling altså!

Anmeld

24. juli 2010

Fru Dinesen

Uuuuu jeg var blevet gal ... om så hvis din bebs var et uheld så kommer det da ik andre ved .... bliver såååå gal 

Knusssssss Linda 13+6

Anmeld

24. juli 2010

mor-til-vanessa

Var i Ikea for nogle dage siden, og prinsessen blev sulten, så gik op for at give hende en flaske, de har sådan nogle fine steder hvor man kan varme dem og alt muligt  Nå men sidder og giver hende mad, og så hører jeg en dame sige til hendes mand "ja det der ovre er da hvis et uheld" Undskyld mig men hva f..... bilder hun sig ind, hun skulle da bare vide at der gik hele to år før jeg sad med min prinsesse i armene fra vi startede med at lave hende, og jeg faktisk også er gift med hendes far...

Og nu fortryder jeg bare jeg ikke sagde et eller andet til hende, helt ærligt ved da godt jeg ser ung ud, men det synes jeg altså nu ikke jeg er. Nogle folk skal bare tænke før de taler!!!!

Nå men nu kom jeg lige ud med det, det har faktisk irreterret mig siden. Og nu synes jeg bare ALLE kigger underligt på mig når jeg kommer med barnevognen...!!

Kram Anette

ih ja du skulle da bare have sagt noget. dumme k.....g.

folk og deres kommentaren. der var også en der sagde til mig " ja du er jo også ung, er det så ikke svært, man vil jo gerne så mange andre ting også" som om at det kun var når man er ung man har brug for en "pause". er altså også 24, synes nu ikke det er specielt ungt.

en anden ting jeg også har hørt nogle gange er om det er min datter. folk tror jeg har været nede og "hente hende" som de siger. er altså også til at blive rasende over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.