Ihhhh stik mig en mand.... (SKRUK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

jeg kan ikke ringe dig op??? Får bare telefonsvaren Er du optaget eller er der noget galt med din mobil??

det er skisme da underligt. min fon er helt fri.. jeg får også bare at vide at mobilen kan ikke kaldes når jeg prøver at ringe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Mutti2

Eva. skriver:

Bare vent.,...han kommer pludselig og jeg skal være den første til at ønske tillykke...bare vent...

Det er lidt sjovt, også fordi mange ikke regner med jeg har en søn der bliver 14 år næste gang...men man kan se det på hænderne når man ikke er helt ung, så dem gemmer jeg når der skal gættes...

Hahahaha.... Det kan da ikke være så slemt med hænderne Men ja det er da oftest der alderen viser sig først Er der nogensinde nogen der gætter din alder rigtig??

Jamen så glæder jeg mig da til at det sker Hvis han er derude, må han godt lige vente et halv års tid

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha.... Det kan da ikke være så slemt med hænderne Men ja det er da oftest der alderen viser sig først Er der nogensinde nogen der gætter din alder rigtig??

Jamen så glæder jeg mig da til at det sker Hvis han er derude, må han godt lige vente et halv års tid

Faktisk er det sjældent jeg er ude hvor folk kan have muligheden for at gætte... og ellers har jeg nok bare fortalt det som noget af det første, jeg snakker for meget...

Men tøserne jeg går på semi med, de troede jeg var omkring de 30 år, så det var dejligt at høre og især når det er fra kvinder, de har jo ingen skumle bagtanker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.