Ihhhh stik mig en mand.... (SKRUK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Ihhh....du er så sød...men billeder kan snyde meget-griner

Hmm ja ja, den er god med dig ;o) Jeg tror ikke på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Mutti2

Eva. skriver:

Ej, det tror jeg ikke er de to år der gør det, nok mere ham...jeg har haft de mest positive oplevelser med de yngre også kun to af dem jeg har set lidt til gennem de sidste år som har mødt mine unger(dog ikke som en kæreste af mig men alligevel, så er det stort for mig at de skal være i nærheden af drengene) den ene var 6 år yngre end mig og den anden 10 år yngre...jeg synes der er noget ved de yngre mænd..

Hehe.... Hmmm...... Jeg synes bare at hver gang jeg var sammen med ham og hans venner så poppede rynkerne ud

Nej.... Han har da også mødt min datter SOM VEN, vi er i forvejen rigtig tætte venner. Og går i klasse sammen. Men det føltes desværre ikke rigtigt.

Du er jo også en ufattelig smuk kvinde Eva

Nu nævnte du lige klasse kammerater som ser ældre ud end dig Så kom jeg til at tænke på, kan de egentligt godt genkende dig, når de ser dig??

Det er jo voldsomt som du har forandret dig

Knus

Anmeld

22. juli 2010

mafalck

1 voldsom lækker bror du har Renée88

2 jeg melder mig i kampen om at få en mand/kæreste.. en der gerne vil have børn 

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... Hmmm...... Jeg synes bare at hver gang jeg var sammen med ham og hans venner så poppede rynkerne ud

Nej.... Han har da også mødt min datter SOM VEN, vi er i forvejen rigtig tætte venner. Og går i klasse sammen. Men det føltes desværre ikke rigtigt.

Du er jo også en ufattelig smuk kvinde Eva

Nu nævnte du lige klasse kammerater som ser ældre ud end dig Så kom jeg til at tænke på, kan de egentligt godt genkende dig, når de ser dig??

Det er jo voldsomt som du har forandret dig

Knus

Rynker er smukke og ikke noget man skal være ked af... og i din alder er der vidst heller ikke mange, vel... Men når ikke det føles rigtigt, så skal man jo heller ikke....og føltes det rigtigt, så havde du nok ikek tænkt så meget over alder...

Og tak, søde... faktisk er der en del der ikke kan genkende mig...lidt sjovt..jeg var på dating, med billede og det hele og der skrev min x til mig, det samme gjorde min fætter-griner- havde godt nok ikke set dem i en del år, men alligevel...var ret sjovt og vildt kikset også...

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Hmm ja ja, den er god med dig ;o) Jeg tror ikke på dig

Vi må mødes en dag, så kan du få syn for sagen...

Anmeld

22. juli 2010

Dictes mor

Æv for en lækker bror du har dig Men ja 20 år er lidt lovligt ungt Han har jo ikke løbet hornene af sig

Men en ven siger du

Jeg bor i Thisted, men har planer om at flytte til Randers næste år

og han vil snart have børn Hmm... hvor gammel er han??

Jaaaa flyt til Randers, eller endnu bedre Viborg, så kan vi jo ses måske

Anmeld

22. juli 2010

JustAnotherName

Randers - Randers - Randers !    

Milla-Victoria :
Der findes da garanteret også søde, lækre, modne potentielle far -kæreste-typer her i Randers (ikke at jeg kender til single/bylivet derude) ......men mon da ikke!?!

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Eva. skriver:

Rynker er smukke og ikke noget man skal være ked af... og i din alder er der vidst heller ikke mange, vel... Men når ikke det føles rigtigt, så skal man jo heller ikke....og føltes det rigtigt, så havde du nok ikek tænkt så meget over alder...

Og tak, søde... faktisk er der en del der ikke kan genkende mig...lidt sjovt..jeg var på dating, med billede og det hele og der skrev min x til mig, det samme gjorde min fætter-griner- havde godt nok ikke set dem i en del år, men alligevel...var ret sjovt og vildt kikset også...

Netop, hvis han havde været den rette for mig, havde jeg jo kastet mig hovedkuls ud i det, i stedet for at hænge mig i alle "fejlene"

Ang. rynker Så er de der desværre en smule.... men jeg  tror selv jeg gør dem til værre end det er. Og det er i bund og grund nok nærmere "smile-rynker" Men hvad.... jeg må nyde tiden, så længe de bare er charmerende

Hahaha.... Hvor godt. Din egen fætter ligefrem. Og en eks, som man skulle tro ville genkende en Hvor godt.

Men du ligner jo heller ikke den pige du var engang Så man kan vel ikke bebrejde dem

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Dictes mor skriver:

Hahaha

Den er jeg helt med på. Men det bliver nu nok Randers Engang i starten af 2011 (Når Milla-Victoria skal i børnehave )

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Netop, hvis han havde været den rette for mig, havde jeg jo kastet mig hovedkuls ud i det, i stedet for at hænge mig i alle "fejlene"

Ang. rynker Så er de der desværre en smule.... men jeg  tror selv jeg gør dem til værre end det er. Og det er i bund og grund nok nærmere "smile-rynker" Men hvad.... jeg må nyde tiden, så længe de bare er charmerende

Hahaha.... Hvor godt. Din egen fætter ligefrem. Og en eks, som man skulle tro ville genkende en Hvor godt.

Men du ligner jo heller ikke den pige du var engang Så man kan vel ikke bebrejde dem

Bare man får smilerynker, så synes jeg det ser så fint ud...værre hvis det er overdrevet sol eller rygning gennem mange år osv...og jeg tror måske også du gør dem værre end de er...

Men han skal nok komme til dig, ham den rigtige, bare vent... du får da ikke lov at gå rundt og være single..

Ja, det var lidt sjovt med de to....og har oplevet før at folk ikke har hilst osv....men faktisk kan det også være svært for mig, for indeni ser jeg jo bare ud som altid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.