Ihhhh stik mig en mand.... (SKRUK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Mutti2

Renée88 skriver:

Jamen han er 27 ;o)

Hvor han fra??

Nu er jeg nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

Enayia skriver:

Jamen Eva Du er jo under 30

Nå ja for pokker da... er detikke 29 år... ej, forstår ikke helt at jeg næste år runder 36 år...altså, 36 år, så burde man jo være voksen VOKSEN...og møder jeg nogle jeg har gået i skole med synes jeg de ser SÅ gamle ud... ja ja, se på dig selv Eva...

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvor han fra??

Nu er jeg nysgerrig

Jamen han er desværre fra Horsens.. Men han er villig til rigtig mange ting når det gælder piger.. Han har haft et forhold til en fra Ålborg, og der kørte han meget tit op!

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Nå ja for pokker da... er detikke 29 år... ej, forstår ikke helt at jeg næste år runder 36 år...altså, 36 år, så burde man jo være voksen VOKSEN...og møder jeg nogle jeg har gået i skole med synes jeg de ser SÅ gamle ud... ja ja, se på dig selv Eva...

Smukke Eva... Du ser bestemt ikke gammel ud! ;o)

Du kunne godt snyde dig laaaaaaaaangt under de 35!

Anmeld

22. juli 2010

Enayia

Eva. skriver:

Hehe, det minder mig lidt om da man gik i skole, hver gang efter sommerferien synes man bare dem i klassen under bare var Så små haha, men man var nu ikke et hak bedre hihi

Du ser mig stadig yngre ud

Anmeld

22. juli 2010

smokin

Hahahahaha..... hvor godt.

Har lige datet en på 23, som kort og godt er verdens sødeste fyr. Og som vil både det ene og det andet..... Desværre gør de 2 år bare alt for meget

men ja, derfor kan man vel ikke generelisere

Man skal vel heller ikke være for krævende hvis man vil finde sig en sød fyr

to år er da ikke alverden???

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Hahahahaha..... hvor godt.

Har lige datet en på 23, som kort og godt er verdens sødeste fyr. Og som vil både det ene og det andet..... Desværre gør de 2 år bare alt for meget

men ja, derfor kan man vel ikke generelisere

Man skal vel heller ikke være for krævende hvis man vil finde sig en sød fyr

Ej, det tror jeg ikke er de to år der gør det, nok mere ham...jeg har haft de mest positive oplevelser med de yngre også kun to af dem jeg har set lidt til gennem de sidste år som har mødt mine unger(dog ikke som en kæreste af mig men alligevel, så er det stort for mig at de skal være i nærheden af drengene) den ene var 6 år yngre end mig og den anden 10 år yngre...jeg synes der er noget ved de yngre mænd..

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Smukke Eva... Du ser bestemt ikke gammel ud! ;o)

Du kunne godt snyde dig laaaaaaaaangt under de 35!

Ihhh....du er så sød...men billeder kan snyde meget-griner

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Enayia skriver:

Hehe, det minder mig lidt om da man gik i skole, hver gang efter sommerferien synes man bare dem i klassen under bare var Så små haha, men man var nu ikke et hak bedre hihi

Du ser mig stadig yngre ud

Hihi..ja, de var så små, kan jeg godt huske...

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Renée88 skriver:

Jamen han er desværre fra Horsens.. Men han er villig til rigtig mange ting når det gælder piger.. Han har haft et forhold til en fra Ålborg, og der kørte han meget tit op!

Så passer det jo også godt med at jeg flytter til Randers næste år, så er der i hvertfald ikke såååååååe langt 

Hvad kan du ellers fortælle om ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.