Ihhhh stik mig en mand.... (SKRUK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Mutti2

JustAnotherName skriver:

Randers - Randers - Randers !    

Milla-Victoria :
Der findes da garanteret også søde, lækre, modne potentielle far -kæreste-typer her i Randers (ikke at jeg kender til single/bylivet derude) ......men mon da ikke!?!

Hahahahahaha

Hvor godt

Det håber jeg da Nu får jeg jo nok ikke mulighed for at tage i byen (mangel på barnepige). Men det er da hørt før at man har fundet sin eneste ene i føtex. Så jeg vil være at finde i nærheden af herre-parfymeri afdelingen

Så må vi overtale Dictes mor til at flytte med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahahahaha

Hvor godt

Det håber jeg da Nu får jeg jo nok ikke mulighed for at tage i byen (mangel på barnepige). Men det er da hørt før at man har fundet sin eneste ene i føtex. Så jeg vil være at finde i nærheden af herre-parfymeri afdelingen

Øv, at I bor så langt væk...ellers ville drengene og jeg meget gerne være barnepige....

Anmeld

22. juli 2010

Ayasmor

Hahahahahaha

Hvor godt

ingen problem søde.. jeg passer Milla-Victoria..

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Eva. skriver:

Bare man får smilerynker, så synes jeg det ser så fint ud...værre hvis det er overdrevet sol eller rygning gennem mange år osv...og jeg tror måske også du gør dem værre end de er...

Men han skal nok komme til dig, ham den rigtige, bare vent... du får da ikke lov at gå rundt og være single..

Ja, det var lidt sjovt med de to....og har oplevet før at folk ikke har hilst osv....men faktisk kan det også være svært for mig, for indeni ser jeg jo bare ud som altid...

Hehe.... ja, så længe de ikke bliver for voldsomme (smilerynkerne). jeg går ikke i sol, og har aldrig røget. Så det varer nok længe før jeg får læderhud

Hehe.... Det med at "han" kommer. Det vender jeg lige tilbage med om 20 - 30 år  

Jeg kan godt forestille mig at det er svært, for ja uanset hvor meget man forandre sig foran spejlet, er man jo stadig den samme person. 

Som de andre siger, er jeg helt enig med dem i at du sagtens kan lyve dig en del år yngre

Knus

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Ayasmor skriver:

ingen problem søde.. jeg passer Milla-Victoria..

Du skal da med smukke

Anmeld

22. juli 2010

Ayasmor

Du skal da med smukke

hehe.. jamen så har jeg en anden løsning.. sine og jens lærer MV at kende og passer begge piger når vi skal ud

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Ayasmor skriver:

hehe.. jamen så har jeg en anden løsning.. sine og jens lærer MV at kende og passer begge piger når vi skal ud

Hahaha.... Det er jo en laaaaang process Men en deal Ihhhh hvor jeg glæder mig til mandag

Anmeld

22. juli 2010

Ayasmor

Hahaha.... Det er jo en laaaaang process Men en deal Ihhhh hvor jeg glæder mig til mandag

ja men det er jo kun en gang i/vi skal igennem det Jah det bliver bare så hyggeligt.. (og du kan hjælpe mig lidt med at håndtere min mor)

Anmeld

22. juli 2010

Mutti2

Ayasmor skriver:

ja men det er jo kun en gang i/vi skal igennem det Jah det bliver bare så hyggeligt.. (og du kan hjælpe mig lidt med at håndtere min mor)

jeg kan ikke ringe dig op??? Får bare telefonsvaren Er du optaget eller er der noget galt med din mobil??

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Hehe.... ja, så længe de ikke bliver for voldsomme (smilerynkerne). jeg går ikke i sol, og har aldrig røget. Så det varer nok længe før jeg får læderhud

Hehe.... Det med at "han" kommer. Det vender jeg lige tilbage med om 20 - 30 år  

Jeg kan godt forestille mig at det er svært, for ja uanset hvor meget man forandre sig foran spejlet, er man jo stadig den samme person. 

Som de andre siger, er jeg helt enig med dem i at du sagtens kan lyve dig en del år yngre

Knus

Bare vent.,...han kommer pludselig og jeg skal være den første til at ønske tillykke...bare vent...

Det er lidt sjovt, også fordi mange ikke regner med jeg har en søn der bliver 14 år næste gang...men man kan se det på hænderne når man ikke er helt ung, så dem gemmer jeg når der skal gættes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.