3 måneder og putteritual

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Bare mig..

lærkes_mor skriver:

Vi har heller ikke noget fast putteritual til Nor som er fra 7 april endnu....

Jeg har snakket med sundhedsp. og mange andre om det da vores datter var lille for hun ville kun sove hos os.... og fik afvide at man først kan lære babyer vaner / uvaner når de er omkring 4 mdr....  Så jeg vil ikke bruge en masse krudt og høre en masse gråd fra hende hvis hun selv sku falde i søvn når man alligevel ikke ku lære hende det så tidligt...

Min søn derimod har brug for at ligge selv nogen gange og falder til ro ved det...

Tror man vskal læytte efter sit barns behov

Ja okay, min datter er også en total tryghedsnarkoman, og bruger ikke det der med at ligge selv og falde i søvn, det kan hun ikke.. Lidt træls a og til.. Nogen gange havde man måske ønsket et barn der ville falde i søvn selv og som havde brug for "alene"tid nogen gange..

Misforstå mig nu ikke, jeg vil ikke bytte hende for noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

L-Mortil3

~~M.Nielsen~~ skriver:

ja okay, for jeg kan slet ikke se hvor jeg skulle kunne komme et -ritual ind henne om aftenen endnu...

ved man hvornår man kan gøre det? :/ er det når der begynder at være sammenhæng mellem tidspunktet om aftenen? eller?

Vi begyndte da han selv begyndte at have rytme, så kunne man helt automatisk se han blev træt f.eks. 20.30 for vores vedkommende!

Anmeld

20. juli 2010

Bare mig..

Line&Liam skriver:

Vi begyndte da han selv begyndte at have rytme, så kunne man helt automatisk se han blev træt f.eks. 20.30 for vores vedkommende!

ja okay, super det glæder vi os så til.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.