Dåb - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

luckas-mor

mayapigen skriver:

Hvor gammel var jeres barn/børn da i holdte dåb?

Jeg skal bestille tid i næste uge, så vil lige høre hvornår jeg skal bestille tid til. Skriv gerne hvorfor i synes det er godt at få barnet døbt i en bestemt alder

Hilsen Maya

altså luckas ble 3 mrd dagen efter hans dåb, selv var jeg 2 mrd og min mand var kun 1 mrd. så det er vel som man vil ha det det skal vel bar være indenfor det nærmeste ½ år

natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Liljesilas

Tak for alle jeres svar. Jeg har nu bestilt tid til den 3. oktober - så vil Sila være lidt over 3 måneder. Jeg valgte den dag, fordi jeg ikke vil stresse over det er lige om hjørnet, men jeg vil helst heller ikke vente længer end de 3-4 måneder.

Anmeld

19. juli 2010

grube1984

mayapigen skriver:

Jeg skal bestille tid i næste uge, så vil lige høre hvornår jeg skal bestille tid til. Skriv gerne hvorfor i synes det er godt at få barnet døbt i en bestemt alder

Hilsen Maya

Nicklas har været 3 mdr og 3 dage, da han blev døbt...
Vi ville gerne have han sku døbes omkring de 3 mdr, da vi sys det passede godt med hans alder og at han så ku sove igennem kirken og fest osv.. De opfatter jo ikk noget af det som sådan alligevel.. og det kan hurtigt blive for meget for dem, når de er en måned eller to ældre.. Så de 3 mdr sys vi var god.. og Sådan blir det også, når vi en dag skal have nr 2

Anmeld

19. juli 2010

grube1984

dorthemus skriver:

Runa skal døbes den 10.10 2010, kl 10  Jeg var tidligt ude med at bestille pga datoen...men jeg er selv døbt den 10. oktober og syntes det ku være sjovt, at det blev samme dato.

Hun vil der være 4½ måned gammel

Genialt..... Mega godt fundet på med den dato

Anmeld

20. juli 2010

Halbschön

mayapigen skriver:

Hilsen Maya

Nicolai skulle gerne ha været i familiekjolen, men han var allerede for stor ved fødslen, så det hastede ikke så meget med at få den holdt... Han er født i oktober, og vi synes ikke rigtig vi kunne nå det inden jul, så vi valgte at det skulle være sidst i januar/start af feb.. (Der kommer nemlig børnepenge d. 20/1, så vi ville bruge dem på dåben)... Han blev døbt 14/2 - 3 dage før han blev 4 mdr..

Det eneste du skal sørge for er bare at han er navngivet inden han er 6mdr ;o)

Anmeld

20. juli 2010

dorthemus

grube1984 skriver:

Genialt..... Mega godt fundet på med den dato

Den er ihvertfald til at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.