Anonym skriver:
Okay nu skal det slet ikke forstås som at jeg ikke elsker min lille datter, for det gør jeg!
Men er der andre der ikke synes det er det fedeste at have en lille baby?!
Jeg glæder mig så meget til at hun ikke skal ud at sove 3 gange om dagen. Glæder mig til at vi kan tage nogle steder igen, uden hun skal sove! (Hvilket hun ikke vil lige så snart vi er hjemmefra, suk!)
Glæder mig til man rigtig kan lege med hende og hun begynder at give noget tilbage!
Hun er 7 måneder så det hjælper da på det
Men har da lidt dårlig samvittighed over at have de tanker
Er sgu bare snart gået træt i bleer, MME, bøvser og kamp hver gang hun skal sove!
Er generelt bare TRÆT! Ikke fordi jeg tror det bliver nemmere, især ikke når hun kan gå
, men sjovere
Er ano da jeg er lidt nervøs for at få at vide at jeg er unormal
Sådan har jeg det også.... min datter på snart 2 sover kun til middag nu så det giver lidt mere "frihed" til at kunne tage nogle steder og gøre nogle flere ting.. men nu har vi så for 6 måneder siden fået en skøn lille dreng der er MEGET mor-syg.... han bliver stadig ammet og nægter alt hvad der hedder sut/flaske og andet der burde kunne erstatte.. jeg har ikke været ude for en dør uden ham minus når jeg er nede og handle efter manden er kommet fra job siden han blev født..
Så begynder at se frem til det amme halløj er over så jeg kan finde ligt MIG igen.. trænger også til at kunne side lige 10 mn for sig selv og far kunne kører et smut i parken og fodre ænder uden der skal hænge et barn i en babs for at ville sove..
Jeg elsker mine børn over alt på jorden, men for at jeg kan være en glad mor og være der 100% så tror jeg også bare at man en gang i mellem trænger til at være sig selv.. Og ikke mindst pleje sit forhold til manden uden bebse skal hænge i brystet..
Glæder mig til han kan komme ud og blive passet i nogle timer så skal manden og jeg nyde en middag uden børn... og så er vi klar igen til at lege med børnene igen på frisk opladet batterier.. for jeg syntes godt man af og til godt bare kan føle sig som en "malkemaskine".. men det er jo nok også noget at gøre med når man så er nogle steder og f.eks min mor tager min sønnik ja så får jeg ham når han er sur eller træt og den kommentar der ALTID følger med...... Tror det er en mor der skal til han skal vist have noget at spise eller lidt at sove på...... ikke noget at sige til man ikke føler sig som andet end en malkeko.....
SÅ det korte af det lange er JA jeg glæder mig også til min lækre sønnik bliver større så alt det ammeri er over og han kan undværer mor bare så jeg kan handler uden at skulle jage afsted......