Glææææder sig til den lille bliver stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
41 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Anonym trådstarter

Okay nu skal det slet ikke forstås som at jeg ikke elsker min lille datter, for det gør jeg!

Men er der andre der ikke synes det er det fedeste at have en lille baby?! 

Jeg glæder mig så meget til at hun ikke skal ud at sove 3 gange om dagen. Glæder mig til at vi kan tage nogle steder igen, uden hun skal sove! (Hvilket hun ikke vil lige så snart vi er hjemmefra, suk!)

Glæder mig til man rigtig kan lege med hende og hun begynder at give noget tilbage!

Hun er 7 måneder så det hjælper da på det Men har da lidt dårlig samvittighed over at have de tanker

Er sgu bare snart gået træt i bleer, MME, bøvser og kamp hver gang hun skal sove! 

Er generelt bare TRÆT! Ikke fordi jeg tror det bliver nemmere, især ikke når hun kan gå, men sjovere

Er ano da jeg er lidt nervøs for at få at vide at jeg er unormal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

line melias mor

hihi unormal nej da. så er jeg ihvertfald også. jeg har glædet mig siden hun var 3 måneder. har glædet mig så meget til at vi kunne grine sammen og lege hvor hun forstår det. til at hun kan sidde med og spise osv. de ting kan hun jo så småt lige nu her er hun også 7 måneder. så jeg syntes den her tid er fantastisk og glæder mig endnu mere til de kommende måneder og år

Anmeld

18. juli 2010

Svei

For mig er du helt normal...jeg synes det første års tid er dræbende...eller bare indtil de små kan gå selv...men altså, det første år er hårdt arbejde og ikek særlig sjovt, jeg sprang også gerne den tid over og da jeg fik den sidste, svor jeg hvis jeg fik flere at så måtte far tage orlov..

Men du kan glæde dig over at børn bliver skønnere og skønnnere jo mere man oplever mennesket komme frem...hvad det bliver for en og hvordan det udvikles...

Jeg kan så godt følge dig....og nyder at jeg har tre store drenge... ikke at babyer ikke er søde, det er bare hårdt arbejde...og ensidigt...

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

For mig er du helt normal...jeg synes det første års tid er dræbende...eller bare indtil de små kan gå selv...men altså, det første år er hårdt arbejde og ikek særlig sjovt, jeg sprang også gerne den tid over og da jeg fik den sidste, svor jeg hvis jeg fik flere at så måtte far tage orlov..

Men du kan glæde dig over at børn bliver skønnere og skønnnere jo mere man oplever mennesket komme frem...hvad det bliver for en og hvordan det udvikles...

Jeg kan så godt følge dig....og nyder at jeg har tre store drenge... ikke at babyer ikke er søde, det er bare hårdt arbejde...og ensidigt...

Hehe sjovt, jeg tænkte nemlig på dig Du har skrevet et sted at babyer ikke er det sjoveste Det er godt nok hårdt og tager tit mig selv i at drømme om, når hun bliver ældre og kan en helt masse!

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

Vist mig der er unormal her, elsker babyer Men ja det er sjovere når de kan en masse, men nu er min snart 2 og hold da op hvor jeg savner sådan en bette en at sidde og hygge med

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

hihi unormal nej da. så er jeg ihvertfald også. jeg har glædet mig siden hun var 3 måneder. har glædet mig så meget til at vi kunne grine sammen og lege hvor hun forstår det. til at hun kan sidde med og spise osv. de ting kan hun jo så småt lige nu her er hun også 7 måneder. så jeg syntes den her tid er fantastisk og glæder mig endnu mere til de kommende måneder og år

Rart jeg ikke er den eneste

Anmeld

18. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Hehe sjovt, jeg tænkte nemlig på dig Du har skrevet et sted at babyer ikke er det sjoveste Det er godt nok hårdt og tager tit mig selv i at drømme om, når hun bliver ældre og kan en helt masse!

Hihi...kunne du huske det... men sørg for at få lidt væk-fra-baby-tid, så du kan holde det ud i hverdagene...

Anmeld

18. juli 2010

quity

Godt nok har jeg det ikke sådan, men unormal er du bestemt ikke.

Min datter er også 7 måneder og har nok de samme sove "problem" som dig. Men jeg nyder hvert øjeblik med hende og hendes storebror. De to forguder simpelthen hinanden og det er så skønt at være vidne til. Det overskygger også bleer,søvn osv...

Jeg synes det er fantastisk at der sker noget nyt med hende hver dag. F.eks. idag fik hun små rugbrødshapsere med leverpostej for første gang. Hun spiste selv med gaffel.

Det er sådan jeg ser tiden med baby i huset. Lægger mærke til de små ting, så bliver tiden ik så "træls"

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Vist mig der er unormal her, elsker babyer Men ja det er sjovere når de kan en masse, men nu er min snart 2 og hold da op hvor jeg savner sådan en bette en at sidde og hygge med

Hehe tænker også at jeg skal nyde det mens hun er lille, meeen det er svært at gøre når man har en skrigeballon, som har været i gang i to timer om aftenen

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hihi...kunne du huske det... men sørg for at få lidt væk-fra-baby-tid, så du kan holde det ud i hverdagene...

Jep Ja det må jeg hellere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.