Glææææder sig til den lille bliver stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Hehe tænker også at jeg skal nyde det mens hun er lille, meeen det er svært at gøre når man har en skrigeballon, som har været i gang i to timer om aftenen

Derfor jeg ik skal have flere ej. Emil har været så nem, er ogsåbange for at jeg vil blive skræmt hvis jeg får en mere hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

L.J.L

Jeg har det også sådan, jeg elsker hver gang min søn kan noget nyt, fordi jo mere han lærer jo mere selvstændig bliver han, og i mine øjne også det nemmere og sjovere at have med at gøre. Synes det er noget af en kamp nogle gange, men derfor elsker jeg ham jo til skyerne alligevel

Og jeg er sikker på at så snart de begynder at løbe rundt og lave ballade, så vil vi have glemt alt om de hårde dage da de var helt små, og bare savne da de knap kunne bevæge sig

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Derfor jeg ik skal have flere ej. Emil har været så nem, er ogsåbange for at jeg vil blive skræmt hvis jeg får en mere hehe

Regner heller ikke med at jeg skal have flere..Hehe

Anmeld

18. juli 2010

Bare mig..

Min datter er 9 uger imorgen, og jeg glæder mig allerede. Så nej du er ikke unormal... Tror egentlig det er meget normalt at glæde sig til de bliver så store, at de ikke kræver det samme mere...

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Regner heller ikke med at jeg skal have flere..Hehe

Man ved aldrig.

Broren jeg har, som de fik 4 år inden mig havde kolik i 8 måneder jeps rigtig lang tid. og de fik da mig alligevel

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Jeg har det også sådan, jeg elsker hver gang min søn kan noget nyt, fordi jo mere han lærer jo mere selvstændig bliver han, og i mine øjne også det nemmere og sjovere at have med at gøre. Synes det er noget af en kamp nogle gange, men derfor elsker jeg ham jo til skyerne alligevel

Og jeg er sikker på at så snart de begynder at løbe rundt og lave ballade, så vil vi have glemt alt om de hårde dage da de var helt små, og bare savne da de knap kunne bevæge sig

Hehe ja du har sikkert ret

Tror bare ikke jeg er den helt store babyelsker

Men SELVFØLGELIG elsker jeg hende overalt på jorden

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min datter er 9 uger imorgen, og jeg glæder mig allerede. Så nej du er ikke unormal... Tror egentlig det er meget normalt at glæde sig til de bliver så store, at de ikke kræver det samme mere...

Præcis sådan jeg tænker

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Man ved aldrig.

Broren jeg har, som de fik 4 år inden mig havde kolik i 8 måneder jeps rigtig lang tid. og de fik da mig alligevel

Puha min datter har ikke haft kolik, men jeg er alligevel skræmt for livet

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

quity skriver:

Godt nok har jeg det ikke sådan, men unormal er du bestemt ikke.

Min datter er også 7 måneder og har nok de samme sove "problem" som dig. Men jeg nyder hvert øjeblik med hende og hendes storebror. De to forguder simpelthen hinanden og det er så skønt at være vidne til. Det overskygger også bleer,søvn osv...

Jeg synes det er fantastisk at der sker noget nyt med hende hver dag. F.eks. idag fik hun små rugbrødshapsere med leverpostej for første gang. Hun spiste selv med gaffel.

Det er sådan jeg ser tiden med baby i huset. Lægger mærke til de små ting, så bliver tiden ik så "træls"

Hvor dejligt

Jamen der sker også en helt masse lige nu og jeg tænker bare; Mere, mere

Anmeld

18. juli 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Puha min datter har ikke haft kolik, men jeg er alligevel skræmt for livet

He he så galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.