Anonym skriver:
Okay nu skal det slet ikke forstås som at jeg ikke elsker min lille datter, for det gør jeg!
Men er der andre der ikke synes det er det fedeste at have en lille baby?!
Jeg glæder mig så meget til at hun ikke skal ud at sove 3 gange om dagen. Glæder mig til at vi kan tage nogle steder igen, uden hun skal sove! (Hvilket hun ikke vil lige så snart vi er hjemmefra, suk!)
Glæder mig til man rigtig kan lege med hende og hun begynder at give noget tilbage!
Hun er 7 måneder så det hjælper da på det
Men har da lidt dårlig samvittighed over at have de tanker
Er sgu bare snart gået træt i bleer, MME, bøvser og kamp hver gang hun skal sove!
Er generelt bare TRÆT! Ikke fordi jeg tror det bliver nemmere, især ikke når hun kan gå
, men sjovere
Er ano da jeg er lidt nervøs for at få at vide at jeg er unormal
uhhh havde det sådan med stumpen også, nu er han altså 6 år gammel og friheden er kæmpe stor nu ( er jo så godtnok gravid m nr 2 -men inden)
Og GUUUUUUD hvor jeg begyndte at savne min lille baby da han snakkede sammenhængende, rendte med de andre børn, og selv satte sin første dvd på, selv en morgen stod op og satte sig foran tvét uden at vende inde i sove væresle jeg kunne blive ved...
NYD den tid i har for den flyver virkelig og når den første frigørelse kommer så kommer de næste lyn hurtig og inden længe er poden 6 år og starter skole og du er IKKE LÆNGERE vigtigst i hans verden det er hans venner !!!!

Anmeld