Glææææder sig til den lille bliver stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

He he så galt

Ej, men lige nu kan jeg ikke forestille mig en nr 2. Men kan jo være jeg glemmer det om nogle år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Ej, men lige nu kan jeg ikke forestille mig en nr 2. Men kan jo være jeg glemmer det om nogle år

Ja det er jeg næsten sikker på

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Ja det er jeg næsten sikker på

Anmeld

18. juli 2010

Michala

Hehe...jeg overvejede for snart en måned siden at oprette en lignende debat, fordi jeg synes at min hverdag blev lidt kedelig. Min datter keder sig hurtigt, så der skal tit ske noget nyt, men synes hurtigt at det bliver en smule kedeligt at underholde så lille en størrelse, fordi variationen ikke er så stor. Jeg glæææder mig til at hun kravler, går, løber, vil have læst bøger, altså ting hvor der sker lidt mere end at rasle et tøjdyr Hun sover så heller ikke så meget, så det er mange timer der skal underholdes i. Men det hjælper allerede nu, hvor hun kan sidde selv - og hun bliver først 5 måneder i morgen

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Michala skriver:

Hehe...jeg overvejede for snart en måned siden at oprette en lignende debat, fordi jeg synes at min hverdag blev lidt kedelig. Min datter keder sig hurtigt, så der skal tit ske noget nyt, men synes hurtigt at det bliver en smule kedeligt at underholde så lille en størrelse, fordi variationen ikke er så stor. Jeg glæææder mig til at hun kravler, går, løber, vil have læst bøger, altså ting hvor der sker lidt mere end at rasle et tøjdyr Hun sover så heller ikke så meget, så det er mange timer der skal underholdes i. Men det hjælper allerede nu, hvor hun kan sidde selv - og hun bliver først 5 måneder i morgen

Hehe det lyder som herhjemme Det kan sørme blive lidt "kedeligt" at underholde sådan en størrelse..

Anmeld

18. juli 2010

3xM

Anonym skriver:

Okay nu skal det slet ikke forstås som at jeg ikke elsker min lille datter, for det gør jeg!

Men er der andre der ikke synes det er det fedeste at have en lille baby?! 

Jeg glæder mig så meget til at hun ikke skal ud at sove 3 gange om dagen. Glæder mig til at vi kan tage nogle steder igen, uden hun skal sove! (Hvilket hun ikke vil lige så snart vi er hjemmefra, suk!)

Glæder mig til man rigtig kan lege med hende og hun begynder at give noget tilbage!

Hun er 7 måneder så det hjælper da på det Men har da lidt dårlig samvittighed over at have de tanker

Er sgu bare snart gået træt i bleer, MME, bøvser og kamp hver gang hun skal sove! 

Er generelt bare TRÆT! Ikke fordi jeg tror det bliver nemmere, især ikke når hun kan gå, men sjovere

Er ano da jeg er lidt nervøs for at få at vide at jeg er unormal

uhhh havde det sådan med stumpen også, nu er han altså 6 år gammel og friheden er kæmpe stor nu ( er jo så godtnok gravid m nr 2 -men inden)

Og GUUUUUUD hvor jeg begyndte at savne min lille baby da han snakkede sammenhængende, rendte med de andre børn, og selv satte sin første dvd på, selv en morgen stod op og satte sig foran tvét uden at vende inde i sove væresle jeg kunne blive ved...

NYD den tid i har for den flyver virkelig og når den første frigørelse kommer så kommer de næste lyn hurtig og inden længe er poden 6 år og starter skole og du er IKKE LÆNGERE vigtigst i hans verden det er hans venner !!!!

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

uhhh havde det sådan med stumpen også, nu er han altså 6 år gammel og friheden er kæmpe stor nu ( er jo så godtnok gravid m nr 2 -men inden)

Og GUUUUUUD hvor jeg begyndte at savne min lille baby da han snakkede sammenhængende, rendte med de andre børn, og selv satte sin første dvd på, selv en morgen stod op og satte sig foran tvét uden at vende inde i sove væresle jeg kunne blive ved...

NYD den tid i har for den flyver virkelig og når den første frigørelse kommer så kommer de næste lyn hurtig og inden længe er poden 6 år og starter skole og du er IKKE LÆNGERE vigtigst i hans verden det er hans venner !!!!

Uhh jamen det er det jeg glæder mig til Ej jeg kommer da nok til at savne da hun var lille bitte, synes bare jeg er så bundet når hun ikke er ældre.

Anmeld

18. juli 2010

4kløver

Syndes heller ikke at det er forkert.. Men jeg ELSKER denne tid hvor de er små min er snart 9 måneder og jeg har svært med at tænke på at hun snart bliver 1år.. ville ønske at de var små i længer tid

Anmeld

18. juli 2010

3xM

Anonym skriver:

Uhh jamen det er det jeg glæder mig til Ej jeg kommer da nok til at savne da hun var lille bitte, synes bare jeg er så bundet når hun ikke er ældre.

det er du da også

men hvad er 3 år iforhold til 18 ?

jeg syntes personligt det er viiildt hårdt, netop fordi jeg brugte helt vildt længe på ikke at nyde ham i nuet men hele tiden ønske det næste udviklings trin...DUMT DUMT DUMT

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

mariaogmarcus skriver:

det er du da også

men hvad er 3 år iforhold til 18 ?

jeg syntes personligt det er viiildt hårdt, netop fordi jeg brugte helt vildt længe på ikke at nyde ham i nuet men hele tiden ønske det næste udviklings trin...DUMT DUMT DUMT

Det må jeg lige huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.