hundeforbud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

wamse

Renée88 skriver:

Jeg vil så lige sige her... Det er ikke ALLE gravhunde der er arrige.. Vi har den sødeste lille Dina. Hun har ALDRIG gjort nogen noget.. Du kan gøre ALT ved hende, og hun bliver ikke sur...

Hvor er hun da en skøn lille hyggetrold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

nilletøz

Renée88 skriver:

Jeg vil så lige sige her... Det er ikke ALLE gravhunde der er arrige.. Vi har den sødeste lille Dina. Hun har ALDRIG gjort nogen noget.. Du kan gøre ALT ved hende, og hun bliver ikke sur...

Nej det vil jeg give dig ret i...

Din lille søde Dina ser da bare for dejlig ud... Lige til at kramme!!!

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

wamse skriver:

Hvor er hun da en skøn lille hyggetrold

Hun er bare den bedste ;o)

Ligger også med hende nu.. Lige oven på barmen - hun skulle jo nødig undgå at blive set ;o)

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

nilletøz skriver:

Nej det vil jeg give dig ret i...

Din lille søde Dina ser da bare for dejlig ud... Lige til at kramme!!!

Yep, hun er bare den bedste hund

Anmeld

16. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Renée88 skriver:

Selvfølgelig er det ikke alle gravhunde der er nogle små sataner  Din ser rigtig nuser ud. Hos mig hører gravhunde desværre under samme katagori som pudler - jeg kan virkelig ikke lide dem. Men sådan har du sikkert også med en race eller to Min egen hund er en schæfer/dobberman blanding og han kan også være et hystrisk møgdyr, men det er derfor han aldrig går uden snor

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Jeanne skriver:

Selvfølgelig er det ikke alle gravhunde der er nogle små sataner  Din ser rigtig nuser ud. Hos mig hører gravhunde desværre under samme katagori som pudler - jeg kan virkelig ikke lide dem. Men sådan har du sikkert også med en race eller to Min egen hund er en schæfer/dobberman blanding og han kan også være et hystrisk møgdyr, men det er derfor han aldrig går uden snor

Jeg kan ikke li små hysteriske hunde... Og store hunde med den forkerte ejer.. Eller max-savlende hunde
Hehe..

Ellers elsker jeg hunde ;o)

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

albertesmor skriver:

Nu ved jeg godt hvad jeg ville vælge hvis jeg havde valget mellem at blive bidt af en gravhund eller en stor kamphund

Helt enig. Altså til sidst kan vi jo aflive alle hunde

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

albertesmor skriver:

Nu ved jeg godt hvad jeg ville vælge hvis jeg havde valget mellem at blive bidt af en gravhund eller en stor kamphund

Men pointen er vel at den bider? og så skal den aflives..

Anmeld

16. juli 2010

L-Mortil3

Jeg ELSKER gravhunde!!

Vores sorte hjerteguld var også god som dagen var lang!

MEN når det så er sagt!

Så skal hunde der bider (og specielt op til flere gange), altså hånteres, endten ved aflivning, mundkurv eller andet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2010

mukka88

JEG ELSKER OGSÅ GRAVHUNDE!!! 

Har selv en ruhåret en! OG den er er bar såååå dejlig! Kunne aldrig finde på at bide! ALLE GRAVHUNDE! er ikke farlige! Men de har en tendens til at blive underlige! med alderen!! Det er en lille hund! Med en STOR vilje!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.