hundeforbud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
34 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

nilletøz

Ja se lige her...

Hvis det nu havde været en kamphund.. JA så levede den ikke mere!!!

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1377516.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Nu har jeg et seriøst antiparti mod gravhunde, så jeg er nok ikke helt den rette til at udtale mig MEN AFLIV DEN SKIDE HUND!!!!

Anmeld

16. juli 2010

Stephanie3

Helt enig med Jeanne!

Anmeld

16. juli 2010

line melias mor

Jeanne skriver:

Nu har jeg et seriøst antiparti mod gravhunde, så jeg er nok ikke helt den rette til at udtale mig MEN AFLIV DEN SKIDE HUND!!!!

lige mine ord

Anmeld

16. juli 2010

Enayia

Af alle hunde jeg har måttet omgåes, er den eneste race jeg er blevet bidt af flere gange gravhunde, magen til arrige kravl skal man lede længe efter!

Anmeld

16. juli 2010

line melias mor

Enayia skriver:

Af alle hunde jeg har måttet omgåes, er den eneste race jeg er blevet bidt af flere gange gravhunde, magen til arrige kravl skal man lede længe efter!

er også blevet bidt hader den race

Anmeld

16. juli 2010

nilletøz

Er helt enige med jer... Afliv det kræ!!!

Er dog ikke blevet bidt af nogen hunde, men har dog set hvordan de små gravhunde kan være...
Selv de der chihuahua er jo små lådne kræ der bliver så snot forkælet af deres ejer - de bære jo de hunde rundt alle vegne - giver dem tøj på mm..

Jeg har en schæfer/collie blanding, og hun har aldrig gjort nogen nåde - hun er tværtimod bange for andre mennesker, hun er meget reseveret, og går kun hen til dem hun kender..

Tror desværre ikke den hundelov virker som de håber på!!!

Anmeld

16. juli 2010

slettet_7530

Nu ved jeg godt hvad jeg ville vælge hvis jeg havde valget mellem at blive bidt af en gravhund eller en stor kamphund

Anmeld

16. juli 2010

wamse

Smæk en mundkurv på den

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Jeg vil så lige sige her... Det er ikke ALLE gravhunde der er arrige.. Vi har den sødeste lille Dina. Hun har ALDRIG gjort nogen noget.. Du kan gøre ALT ved hende, og hun bliver ikke sur...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.