Da Jonte opdagede teknologien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Monica

Vi er alle forskellige,men jeg har aldrig sat mit spædbarn foran fjerneren... Og jeg VED hvordan det er at have et barn der skriger - det gjorde min yngste til han var 8 mdr HVER dag OG nat...

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lotchen aka Charlotte skriver:

Jamen den lille hertug bliver placeret på legetæppet, der jo er foran fjernsynet, og arrangeres med aaaaaaaaalle sine legesager af sin mor, der endda kan synge en lille glad lege-sang.... Så sidder bøffen så og skiftevis stirrer meget intenst på fjernsynet og skiftevis undrende og let bebrejdende op på mor. Kan det virkelig være rigtigt, at det er slukket?? Det må du da kunne gøre noget ved ikk'?? Suk... Han bliver rigtig glad når Simpsons-melodien kommer, den ser han sammen med far næsten hver dag inden mor stjæler ham til et bad.

Vi er ikke alene, min veninde havde også for vane at placere sønnike foran morgenTV mens der blev kogt havregrød og deslige. Lige indtil han begyndte at vinke glad til morgenværterne... Så blev der slukket!

Hahaha fantastisk, jeg kan lige se det for mig "Hvaa... mor har vi ikke det fjernsyn for at bruge det???"

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Monica skriver:

Vi er alle forskellige,men jeg har aldrig sat mit spædbarn foran fjerneren... Og jeg VED hvordan det er at have et barn der skriger - det gjorde min yngste til han var 8 mdr HVER dag OG nat...

Monica

Sejt - hvor har du så sat det? Eller behøver du aldrig at have hænderne fri?

Anmeld

13. juli 2010

Monica

Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg/vi overlevede... (han er knap 1 år nu) Jeg havde ham på armen ALTID - ellers hylede han hele tiden.(det gjorde han faktisk alligevel) Jeg havde ham også sovende på armen når jeg gik på toilettet... Men så MEGET frem til min mand kom hjem fra arb...

Monica

Anmeld

13. juli 2010

Laulund87

Monica skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg/vi overlevede... (han er knap 1 år nu) Jeg havde ham på armen ALTID - ellers hylede han hele tiden.(det gjorde han faktisk alligevel) Jeg havde ham også sovende på armen når jeg gik på toilettet... Men så MEGET frem til min mand kom hjem fra arb...

Monica

Det ville jeg dælme ikke kunne holde til Tror du ikke det blev en dårlig vane for ham?

Anmeld

13. juli 2010

Monica

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Monica skriver:

Monica

Haha, den kender jeg alt for godt!!! Man bliver helt kulret i hovedet til sidst - WC-besøg må siges at være det yderste offer af det der er tilbage af ens privatliv...

Jaja, man finder jo sine små tricks. TV'et er nu officielt et af vores - så må vi tage kampen når han bliver større. Han er jo ikke den skrigeballon han var engang, thank god, men derfor er det nu meget rart at kunne få hænderne fri af og til, eller bare sidde med ham og hygge med Godmorgen Danmark og kaffe

Og så står der jo så også i den artikel at det ikke skader dem.

Som en anden skrev - så længe tv'et ikke erstatter kærligheden

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Monica skriver:

Undskyld jeg siger det, du lyder som min svigermor... Som mor VED man når ens barn har ondt! Ingen læger ville hjælpe mig. De lyttede bare på ham og sagde at han ikke fejlede noget. De sagde at det BARE var kolik. Men jeg fik en tid hos en ørelæge og han fik lagt dræn i allerede dagen efter - da han var 7,5 mdr.               Der gik 14 dage og så var han en helt anden dreng.  Det var SÅ fantastisk!!!!!!! Jeg kan love dig for at jeg er glad for at jeg stoledepåmig selv ikke bare lod ham hyle,som der var flere at de "kloge" der rådede mig til...

Monica

Uanset om det "bare" er kolik eller ej så er ens barns gråd og skrig bare SÅ frygteligt hårdt at lytte til - som skrevet lige over : Vi finder det der virker og så gør man det - så længe det ikke skader barnet.

Anmeld

13. juli 2010

Monica

Laulund87 skriver:

Det ville jeg dælme ikke kunne holde til Tror du ikke det blev en dårlig vane for ham?

Undskyld jeg siger det, du lyder som min svigermor... Som mor VED man når ens barn har ondt! Ingen læger ville hjælpe mig. De lyttede bare på ham og sagde at han ikke fejlede noget. De sagde at det BARE var kolik. Men jeg fik en tid hos en ørelæge og han fik lagt dræn i allerede dagen efter - da han var 7,5 mdr.               Der gik 14 dage og så var han en helt anden dreng.  Det var SÅ fantastisk!!!!!!! Jeg kan love dig for at jeg er glad for at jeg stoledepåmig selv ikke bare lod ham hyle,som der var flere at de "kloge" der rådede mig til...

Monica

Anmeld

13. juli 2010

Laulund87

Monica skriver:

Monica

Hehe ja det ved jeg godt, hader også når folk siger sådan

Og jeg er absolut ikke en af dem der mener man skal lade dem ligge og skrige Der er jo tydeligvis noget galt!

Troede Måske at det "bare" var tryghed som han ville have, som jo selvfølgelig også er i orden Har nemlig selv en lille "tryghedspige"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.