Da Jonte opdagede teknologien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Lone Jakobsen

øhh jeg sidder så tilbage og tænker at nej jeg har aldrig placeret mine børn foran tv-et i den alder.

jeg er på ingen måde hellig, og nej jeg fordømmer heller ikke det i gør, men hvad med en uro over et tæppe? der er mange former for skåstole, og nogle kan lægges helt ned så børnene ikke overbelaster ryggen. men jeg synes da hellere de sku kigge på noget farvestrålende legetøj som de kan række lidt ud efter, end tv-et som de nok skal vænne sig til hurtigt nok.

mange hilsner Lone..... som hermed fik rollen som den løftede pegefinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Lise

nutche skriver:

øhh jeg sidder så tilbage og tænker at nej jeg har aldrig placeret mine børn foran tv-et i den alder.

jeg er på ingen måde hellig, og nej jeg fordømmer heller ikke det i gør, men hvad med en uro over et tæppe? der er mange former for skåstole, og nogle kan lægges helt ned så børnene ikke overbelaster ryggen. men jeg synes da hellere de sku kigge på noget farvestrålende legetøj som de kan række lidt ud efter, end tv-et som de nok skal vænne sig til hurtigt nok.

Synes godt om

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Var der nogen der sagde 2-3 timer om dagen?

Ja mig... Vi har siddet sammen og spist og set tv i nok 2,5 time i går og i dag

Anmeld

13. juli 2010

..

nutche skriver:

Er helt enig med dig!

Ingen af mine børn har nogensinde været placeret foran et tv - og 3 timer om dagen det lyder da helt vildt Og skråstol, det har jeg heller aldrig brugt, jeg vil så gerne være med til at mine børn får en sund ryg uden problemer.

Rikke, som syntes der er mange andre måder at aktivere sit barn på!

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Mikkelmusen skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke synes at så små babyer skal se tv. Og slet ikke 2-3 timer om dagen!

Det er helt iorden - jeg regnede med at ikke alle er enige om det her... Tak for din mening alligevel!

Anmeld

13. juli 2010

Vidunderligeunger

altså alberte har nu heller ikke lagt/siddet foran tv-et endnu, jeg slukker faktisk altid for tv´et når hun er vågen, for så får hun min fulde opmærksomhed... 

Men når det så er sagt, så synes jeg da bestemt ikke du er en dårlig mor. Jonte har været en temperamentsfuld baby, og dem har man brug for at få en mindre pause fra, så jeg kan ikke se noget problem, jeg ville bare ikke selv bruge tv´et  

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Macrolf skriver:

Er helt enig med dig!

Ingen af mine børn har nogensinde været placeret foran et tv - og 3 timer om dagen det lyder da helt vildt Og skråstol, det har jeg heller aldrig brugt, jeg vil så gerne være med til at mine børn får en sund ryg uden problemer.

Rikke, som syntes der er mange andre måder at aktivere sit barn på!

Ja nu sidder han jo ikke i skråstolen 3 timer, han sidder der kun når jeg er væk eller spiser. Ellers sidder han i armene på mig og med et stykke legetøj i hænderne.

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

nutche skriver:

Det synes jeg er rigtig flot. Jeg kan mærke at jeg virkelig har brug for en gang imellem at kunne sætte ham et sted hvor han ikke bliver ked af det eller keder sig efter 5 minutter og det eneste der har virket der er TV'et.Eller bare sidde ligeså stille og putte sammen. Præcis som der står i den artikel der linkes til.

Men jeg forstår din holdning. Selvom jeg (desværre) ikke har overskud til altid at efterleve den.Og så må man jo klare sig som man bedst kan

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

BlyViol skriver:

altså alberte har nu heller ikke lagt/siddet foran tv-et endnu, jeg slukker faktisk altid for tv´et når hun er vågen, for så får hun min fulde opmærksomhed... 

Men når det så er sagt, så synes jeg da bestemt ikke du er en dårlig mor. Jonte har været en temperamentsfuld baby, og dem har man brug for at få en mindre pause fra, så jeg kan ikke se noget problem, jeg ville bare ikke selv bruge tv´et  

Tak for forståelsen

Det er altid nemmere at være uenig med nogen når man selv har den mest politisk korrekte holdning, så det er dejligt at du viser forståelse og indlevelse alligevel selvom det er mig der er "ukorrekt"

Anmeld

13. juli 2010

..

Rosa skriver:

Ja nu sidder han jo ikke i skråstolen 3 timer, han sidder der kun når jeg er væk eller spiser. Ellers sidder han i armene på mig og med et stykke legetøj i hænderne.

Ligger han aldrig ned på ryggen? Tænker bare at hvis han kun er glad mens han ser tv, så kunne det måske gøres på ryggen så den bliver skånet lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.