Ihhh i er så heldige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

otlitrom

Enayia skriver:

Piger altså! Hvor er i bare dejlige! I er simpel de bedste dejlige rapænder der findes! Det er altså bare GULD at man kan komme herind og lukke nogle tanker ud, og så er i der bare, selvom det er et mennske i aldrig har mødt! Jeg bliver så rørt og stolt!

Du er altid klar med kram og søde ord til os andre, så selvfølgelig vil vi give det samme igen!

Jeg er virkelig glad på jeres vegne, at du er gravid igen, og jeg ønsker jer det aller bedste!!

Jeg ville heller ikke have det fjerneste imod at se billeder af jeres engel. Han vil altid være Jeres første barn, desværre bare ikke iblandt Jer..

Jeg synes det er stærkt at du kan sætte ord på!

Sender jer positive tanker på scanningsdagen!!

Stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Enayia

kitty skriver:

Du er altid klar med kram og søde ord til os andre, så selvfølgelig vil vi give det samme igen!

Jeg er virkelig glad på jeres vegne, at du er gravid igen, og jeg ønsker jer det aller bedste!!

Jeg ville heller ikke have det fjerneste imod at se billeder af jeres engel. Han vil altid være Jeres første barn, desværre bare ikke iblandt Jer..

Jeg synes det er stærkt at du kan sætte ord på!

Sender jer positive tanker på scanningsdagen!!

Stort

Åhh Kitty, tusind tak

Det gør en rigtig glad! Eller, det gær MIG rigtig glad!

Tror dog ikke jeg vil ligge de billeder på nettet jeg taler om på nettet. Men håber at jeg kan dele dem med nogen en dag!

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Enayia skriver:

Åhh Kitty, tusind tak

Det gør en rigtig glad! Eller, det gær MIG rigtig glad!

Tror dog ikke jeg vil ligge de billeder på nettet jeg taler om på nettet. Men håber at jeg kan dele dem med nogen en dag!

Det kan jeg sagtens forstå. De er med sikkerhed meget personlige for Jer, og det kan være alle ikke har det som jeg. Som en nævnte (qp mener jeg) er der også noget moralsk og etisk i det... For nogen i hvert fald!

Jeg håber du en dag får vist dine billeder, for det er jo Jeres søn!

Knus

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

kitty skriver:

Det kan jeg sagtens forstå. De er med sikkerhed meget personlige for Jer, og det kan være alle ikke har det som jeg. Som en nævnte (qp mener jeg) er der også noget moralsk og etisk i det... For nogen i hvert fald!

Jeg håber du en dag får vist dine billeder, for det er jo Jeres søn!

Knus

Ja det er der helt bestemt. Jeg ved jo også godt, at ikke alle "kan tåle" synet, det kan godt påvirke nogle rigtig meget, og det er jo det sidste man har lyst til!

Det gælder om at finde en hårfin balance, det er ikke altid så nemt!

Tænker også at på sådan en side som denne f.eks kan det godt skovle bekymringer over på andre gravide, man er jo super følsom!

Men det er svært, for når man selv har prøvet det, så ser man igennem døden og får et andet forhold til billedet, men for dem som ikke har mistet er det noget helt helt andet!

Knus Anne Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.