qp skriver:
Hej med dig 
Allerførst vil jeg gerne kondolere tabet af din søn, det må jo være den største sorg nogen kan forestille sig.
Dertil kunne jeg også godt tænke mig, at høre din historie angående din søn nu når du jo taler så åbent om ham. Hvor gammel var han da han døde og hvordan er i kommet igennem sorgen? Hvordan kommer man fra, at have tabt et barn og til at starte et nyt babyprojekt, er det ikke svært eller hvordan har du oplevet det?
Personligt forstår jeg ikke dit behov for, at lægge billeder af ham herind - ikke at jeg nogensinde har stået i din situation, heldigvis.... Men jeg forstår det bare ikke?
Endvidere ville jeg mene, at en side som baby.dk skal rumme mange ting, både dem med børn, dem der arbejder på sagerne og selvfølgelig også dem der har mistet - men når det er sagt ville jeg ikke bryde mig om, at sidde herinde og kigge på døde babybilleder. Ikke fordi jeg synes det er ulækkert eller væmmeligt men fordi jeg synes det er upassende og uetisk. Sådanne billeder vil påvirke os alle vildt forskelligt både på den ene og den anden måde - og deri ligger der et ansvar hvilket jeg ikke tror nogen har lyst til, at påtage sig.
Jeg håber ikke min udmelding lyder alt for hård, jeg siger blot min mening og skriver ret direkte for at undgå misforståelser. 
qp
hej Qp. Jeg mente nu ikke så meget de skulle ligges herind på siden, det er mere sådan generelt, med man gerne vil vise billeder til de nærmeste. Men det lød måske ikke sådan som jeg fik det formuleret. Bare det at kunne have fået lov at se ham vokse op, og vise hvor stolt man er. Men som jeg nævnte, så er det jo fordi man stadig er stolt af sit barn, selvom det er dødt. Den glæde man har af at blive mor, vil man gerne dele med andre. Men det kan man bare ikke. Det er det jeg syntes er så trist.
Jeg syntes ikke din mening var hård, når jeg ligger mine ord herind, ved jeg godt der kan komme meninger og respons. Jeg har lagt øre til ting der er meget værre, så det er da helt i orden. Jeg har skeivet om ham herinde før under mistet et barn. Det kan du evt læse der hvis du har lyst til det 
Jamen det er svært at sætte ord på. Hvorfor vi valgte at blive gravide så hurtigt er der flere grunde til, både for og imod. Vi følte en kæmpe tomhed da vi mistede, og det værste var næsten at komme hjem, uden baby, og alle tingene stod klar.
Vi ved godt vi ikke får det samme barn tilbage, og det nye aldrig vil erstatte ham. Men ønsket om barn og familie er bare så stort. Det er derfor vi har handlet sådan som vi har gjort.
Det der kan stå lidt imod er selfølgelig at den nye graviditet kan forstærke sorgen. Man er ekstra bange, og meget nervøs, Men det tror jeg de fleste ville være uanset hvor lang tid de ventede.
For mig personligt, har det givet mig lysten til livet tilbage, noget positivt at glæde mig til og se frem til.
Knus Enayia