Ihhh i er så heldige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

sarahb

Pyha sidder her med tårer i øjnene for bare det at have mistet et barn må være så hårdt og så samtid skulle glæde sig og bekymre sig om er lille barn man så brændende ønsker må bære rigtig hårdt ..
Jeg har haft der meget tæt på kroppen da min veninde mistede da hendes datter var 9 mdr gammel så det har været en rigtig hård proces at være en del af. hende og hendes mand er i dag stadig utrolig rørt over situationen( det er 3.5 år siden) og hendes mand er på kirkegården hver dag. Det er så hårdt og man føler man er på en rutchebane, nogle dage er gode mens man falder helt tilbage andre dage.
De har en datter i dag på 2 år nu lever de i en fin balance med 2 børn.. En de tænker på konstant og som lever i deres hjerter og en datter de har fysisk hos sig.

Jeg ønsker jer alt det bedste og sender dig et stort kram.
Jeg ville gerne se dit hjertes barn det er absolut ikk et tabu for mig for uanset hvad så er du en stolt mor til et barn og det vil du altid være.

Stort knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

dorthemus

Enayia skriver:

Ihhh hvor er det dejligt når i viser jeres store og små guldklumper. Bliver så glad på jeres vegne. men hold op hvor bliver man ked af det når ikke man kan vise sin egen frem.

Det er så tabu når man har mistet et barn. Vi har også billeder af vores søn. Men jeg tør bare ikke vise dem til nogen rigtig... Frygten for nogle vil sige han er grim og væmmes ved ham. Ved jo godt man sagtens kan se han er død, og kroppen ikke er fin og lyserød som hos levende børn.

Men som enhver anden stolt mor ville man så gerne kunne vise sin baby frem. Vi syntes jo han var så smuk! Suuuuuuk

Jeg glæder mig bare så meget til vi skal til NF scanning og vi skal se for første gang den nye lille Bimmer eller Bimmerline. Men fuck jeg er bare såå bange.. bange for at komme derind og få endnu en forfærdelig besked om min lille Blob er syg eller hjertet ikke slår.

Jeg håber bare og beder hver dag for den kommer ud rask og i live.

Men selvom det er svært, så glæder jeg mig bare så meget til at se den, og vise jer alle sammen billederne, som en stolt mor!

Ville egentlig ikke så meget med mit indlæg. Jeg håber nogle vil sende os en lillebitte tanke d. 23 

Knus Enayia

Åhh hvor dit indlæg rammer hårdt  Det er så umenneskeligt hårdt at miste et barn..kender det ikke personligt men kender et par der mistede deres 11 måneder gamle datter. Det var ved at ødelægge dem og ændrede dem for evigt..så synd!

Jeg sender dig mine varmeste tanker og glæder mig til at se jeres lille vidunder om nogle måneder

Anmeld

13. juli 2010

saxa

Sender dig lige de varmeste tanker og største 

Mht billeder og lysten til at vise ham frem, så synes jeg slet ikke det er tabu at vise ham til de nærmeste.. Tag en snak med dem, det kan være de også har et behov for at se ham.. Og selvfølgelig vil de ikke væmmes ved ham, han er jo en del af dem også.. Og stort tillykke med den lille ny der er på vej - For alt er helt perfekt til NF

Du er en stolt mor til en engel

Kram M.

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Enayia skriver:

Ihhh hvor er det dejligt når i viser jeres store og små guldklumper. Bliver så glad på jeres vegne. men hold op hvor bliver man ked af det når ikke man kan vise sin egen frem.

Det er så tabu når man har mistet et barn. Vi har også billeder af vores søn. Men jeg tør bare ikke vise dem til nogen rigtig... Frygten for nogle vil sige han er grim og væmmes ved ham. Ved jo godt man sagtens kan se han er død, og kroppen ikke er fin og lyserød som hos levende børn.

Men som enhver anden stolt mor ville man så gerne kunne vise sin baby frem. Vi syntes jo han var så smuk! Suuuuuuk

Jeg glæder mig bare så meget til vi skal til NF scanning og vi skal se for første gang den nye lille Bimmer eller Bimmerline. Men fuck jeg er bare såå bange.. bange for at komme derind og få endnu en forfærdelig besked om min lille Blob er syg eller hjertet ikke slår.

Men selvom det er svært, så glæder jeg mig bare så meget til at se den, og vise jer alle sammen billederne, som en stolt mor!

Ville egentlig ikke så meget med mit indlæg. Jeg håber nogle vil sende os en lillebitte tanke d. 23 

Knus Enayia

jeg lover at sende dig en STOR tanke! det gør ondt helt indeni at læse dit indlæg!

Anmeld

13. juli 2010

Christina.78

Søde Enayia..

Et kæmpe medfølende knus til dig fra mig 

Ved hvordan du har det...også selvom det efterhånden snart er 3 år siden...har også billeder af min lille Emma, som jeg så gerne vil vise frem, men ikke kan..de ligger ikke frit tilgængelige for alle, men familien kan sagtens se dem uden at der sker det vilde..de har Emma tæt på sig i deres hjerter sammen med os..og de har ikke glemt hende, selvom lillesøster Cecilie er kommet til..

Jeg vil gerne se din dreng, hvis du vil vise ham frem (også de knap så lyserøde billeder), og du må selvfølgelig også gerne se Emma, hvis du lyster..

Ellers smid en besked hvis du har brug for at komme af med noget -ligegyldigt hvad det er..jeg lytter gerne og forstår dig

Kram fra en anden englemor

Anmeld

13. juli 2010

Daisy

Enayia skriver:

Knus Enayia

Du får lige et kæmpe kram
Jeg har set jeres dejlige video og jeg synes altså at han er smuk, og dejlig fredfyldt
Jeg er selv gravid i uge 36 og kan ikke prøve at forstå hvad i har været igennem. For mig lyder det som om i klarer det kæmpe flot og selvfølgeligt skal i være stolte.
Tillykke med den lille bimmer/bimmerline

Anmeld

13. juli 2010

sofie85

Jeg læste dit indlæg den gang du mistede og kan huske at det rørte mig dybt!

Det er dejligt at se at du er gravid igen og glæder mig til at se billeder fra NF.

Jeg er sikker på at det nok skal gå denne gang og at i får jeres lille baby

Og har du brug for at vise billeder af din døde søn til en, så vil jeg gerne se dem, tror ikke på at der er nogen som vil synes han er grim.. Alle små babyer ser søde ud

Sender dig en tanke d. 23....

Anmeld

13. juli 2010

Ranarupta

Søde, søde, søde... 

Allerførst: 
TILLYKKE!! 
Jeg har slet ikke fattet, at du er gravid! Det er jo helt fantastisk! Hold op, hvor er jeg bare glad på jeres vegne!! 

Dernæst så vil jeg sige, at jeg også meget gerne vil se jeres lille engel! (Alle de billeder, du vil vise - også dem, der måske er lidt sværere at vise frem...)

Kæmpe kram!!!

Anmeld

13. juli 2010

line melias mor

vil lige sende dig en krammer hvor må det dog være svært at have mistet men er SÅ glad for at i har en lille bebs i maven nu og glæder mig RIGTIG meget til at se billeder

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

Piger altså! Hvor er i bare dejlige! I er simpel de bedste dejlige rapænder der findes! Det er altså bare GULD at man kan komme herind og lukke nogle tanker ud, og så er i der bare, selvom det er et mennske i aldrig har mødt! Jeg bliver så rørt og stolt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.