Ihhh hvor er det dejligt når i viser jeres store og små guldklumper. Bliver så glad på jeres vegne. men hold op hvor bliver man ked af det når ikke man kan vise sin egen frem.
Det er så tabu når man har mistet et barn. Vi har også billeder af vores søn. Men jeg tør bare ikke vise dem til nogen rigtig... Frygten for nogle vil sige han er grim og væmmes ved ham. Ved jo godt man sagtens kan se han er død, og kroppen ikke er fin og lyserød som hos levende børn.
Men som enhver anden stolt mor ville man så gerne kunne vise sin baby frem. Vi syntes jo han var så smuk! Suuuuuuk
Jeg glæder mig bare så meget til vi skal til NF scanning og vi skal se for første gang den nye lille Bimmer eller Bimmerline. Men fuck jeg er bare såå bange.. bange for at komme derind og få endnu en forfærdelig besked om min lille Blob er syg eller hjertet ikke slår.
Jeg håber bare og beder hver dag for den kommer ud rask og i live.
Men selvom det er svært, så glæder jeg mig bare så meget til at se den, og vise jer alle sammen billederne, som en stolt mor!
Ville egentlig ikke så meget med mit indlæg. Jeg håber nogle vil sende os en lillebitte tanke d. 23
Knus Enayia
Anmeld