Ihhh i er så heldige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Enayia

Ihhh hvor er det dejligt når i viser jeres store og små guldklumper. Bliver så glad på jeres vegne. men hold op hvor bliver man ked af det når ikke man kan vise sin egen frem.

Det er så tabu når man har mistet et barn. Vi har også billeder af vores søn. Men jeg tør bare ikke vise dem til nogen rigtig... Frygten for nogle vil sige han er grim og væmmes ved ham. Ved jo godt man sagtens kan se han er død, og kroppen ikke er fin og lyserød som hos levende børn.

Men som enhver anden stolt mor ville man så gerne kunne vise sin baby frem. Vi syntes jo han var så smuk! Suuuuuuk

Jeg glæder mig bare så meget til vi skal til NF scanning og vi skal se for første gang den nye lille Bimmer eller Bimmerline. Men fuck jeg er bare såå bange.. bange for at komme derind og få endnu en forfærdelig besked om min lille Blob er syg eller hjertet ikke slår.

Jeg håber bare og beder hver dag for den kommer ud rask og i live.

Men selvom det er svært, så glæder jeg mig bare så meget til at se den, og vise jer alle sammen billederne, som en stolt mor!

Ville egentlig ikke så meget med mit indlæg. Jeg håber nogle vil sende os en lillebitte tanke d. 23 

Knus Enayia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Dansker I Holland

Enayia skriver:

Ihhh hvor er det dejligt når i viser jeres store og små guldklumper. Bliver så glad på jeres vegne. men hold op hvor bliver man ked af det når ikke man kan vise sin egen frem.

Det er så tabu når man har mistet et barn. Vi har også billeder af vores søn. Men jeg tør bare ikke vise dem til nogen rigtig... Frygten for nogle vil sige han er grim og væmmes ved ham. Ved jo godt man sagtens kan se han er død, og kroppen ikke er fin og lyserød som hos levende børn.

Men som enhver anden stolt mor ville man så gerne kunne vise sin baby frem. Vi syntes jo han var så smuk! Suuuuuuk

Jeg glæder mig bare så meget til vi skal til NF scanning og vi skal se for første gang den nye lille Bimmer eller Bimmerline. Men fuck jeg er bare såå bange.. bange for at komme derind og få endnu en forfærdelig besked om min lille Blob er syg eller hjertet ikke slår.

Men selvom det er svært, så glæder jeg mig bare så meget til at se den, og vise jer alle sammen billederne, som en stolt mor!

Ville egentlig ikke så meget med mit indlæg. Jeg håber nogle vil sende os en lillebitte tanke d. 23 

Knus Enayia

Hejsa du får lige en masse tanker fra manden og mig Føler med dig selvom jeg ikke selv har oplevet det. Kan forestille mig at det er utrolig hårdt. Har du lyst til at fortælle om det ? Ved ikke rigtig hvad der er sket jo

Knus Sussie

Anmeld

12. juli 2010

CarinaSB

Enayia skriver:

Knus Enayia

stort .. jeg er sikker på du nok skal få din egen lille fine baby .. som du kan give alt din kærlighed og tryghed til

Anmeld

12. juli 2010

Annesofie.

jeg synes ikke du skal være bange for at vise et barn frem du har mistet, det er en naturlig ting som desværre sker en gang imellem, hvis du har mod på det så synes jeg du skal vise os billederne, jeg tror bestem ikke nogen vil væmmes ved synet 

Anmeld

12. juli 2010

JasminsMoar

jeg sender alle mine tanker til jer..og kææmpe kram til dig-...

jeg er virkelig ked af det på din vegne.. og jeg ved ikke hvad andre vil synes/sige og jeg er også ligeglad ..men jeg vil ikke have noget i mod og se billeder af jeres / din lille engel..

og  ønsker dig held og lykke i fremtiden håber det bedste for jer/dig  endnu en kram til dig

Anmeld

12. juli 2010

Enayia

Åhh tøser! Jeg elsker jer sgu!

tuuusind tak, fuck det betyder alt i verden med jeres betænksomme ord! Det er bare så dejligt med den støtte i giver herinde! I skulle have en kæmpe buket blomster, hver en!

Anmeld

12. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg sender dig mange tanker Er så glad på jeres vejne at der er en lille en på vej.

Og ja det der er en slags tabu mod at vise sit lille barn frem når det ikke er lyserødt og levende. Men det er nok barske billeder, når man ikke selv har prøvet det Det er jo derfor vi får lavet en tegning. Det rammer ikke så hårdt.

Ser frem til at du viser dine nf-billeder

Anmeld

12. juli 2010

Silvermist1

Du får en KÆMPE krammer af mig. Jeg kan heller ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være. Varme hilsner, håber at I får al den støtte i har brug for.

Det glæder mig at høre at Jeres lille engledreng snart bliver storebror 

Anmeld

12. juli 2010

JasminsMoar

Enayia skriver:

Åhh tøser! Jeg elsker jer sgu!

tuuusind tak, fuck det betyder alt i verden med jeres betænksomme ord! Det er bare så dejligt med den støtte i giver herinde! I skulle have en kæmpe buket blomster, hver en!

hvor er du sød du fortjener helt sikkert en masse krammer og støtte

Anmeld

13. juli 2010

Becks

En stor  får du af mig.. Og en masse dejlige varme tanker den 23 :-)

Hvis du har mod på det, så vis løs af jeres lille smukke englebarn, for mig er det ikke tabuagtigt, det er virkelighed søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.