Hjælp til glattejern?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Ja, det er det her (googlede den lige )

http://www.wildhair.dk/product_info.php/products_id/128?osCsid=57496cc56a6021a05d6751f3542a7234

Jeg fik det billigere hos min egen frisør, og valgte bare det første og bedste link der kom frem.

Håber det var en hjælp

Tak

Og det bruger du i det tørre hår inden du glatter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Tak

Og det bruger du i det tørre hår inden du glatter?

Ja. Og også nogle gange også efter. Det giver en flot glans, og lægger de helt små hår ned, der nogle gange stritter lidt ud

Jeg bruger omkring 3 sprøjt i håndfladen inden, og måske 2 bagefter.. Så den er MEGET drøj i brug! (Og så ser sommerbrune ben bare ekstra lækre ud, hvis de også får et pift )

Anmeld

13. juli 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Ja. Og også nogle gange også efter. Det giver en flot glans, og lægger de helt små hår ned, der nogle gange stritter lidt ud

Jeg bruger omkring 3 sprøjt i håndfladen inden, og måske 2 bagefter.. Så den er MEGET drøj i brug! (Og så ser sommerbrune ben bare ekstra lækre ud, hvis de også får et pift )

Ok, det skal bare prøves!!

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Ok, det skal bare prøves!!

Det er de bedste penge jeg har givet ud til mit hår nogensinde! Duften får mig til at føle at jeg kommer lige fra frisøren.. Det er jo ren luksus Jeg håber du bliver glad for det!

Anmeld

14. juli 2010

Bondepigen

K&S skriver:

Hejsa piger

Mit gode gamle glattejern/fladjern er stået af   det kom med en kæmpe gnist forleden, som endda fik relæ´et til at slå fra og nu er det kun den ene side, der varmer ØV ØV ØV...! Jeg har haft det i SÅÅÅ mange år og været super glad for det  så nu er jeg helt på bar bund mht. til mærke osv....! Jeg kan ikke længere huske (eller se) hvad mærke, det gamle er - det er fuldstændig slidt af

Jeg har meget kraftigt, krøllet hår, som kruser helt vildt til tider - er der nogle, kan anbefale et godt glattejern?

Lige nu bruger jeg det mini-glattejern, jeg normalt kun bruger til de små fimrehår i hårgrænsen - men hold op, det tager sin tid...!

Katja

Nu kan jeg se, at der er mange der anbefaler et ghd fladjern... (har ikke en døjt forstand på det), men fandt denne side.... Det ser da umiddelbart MEGET billigt ud i forhold til de priser de andre snakker om, så måske et kig værd???

http://www.ghdglattejern.com/GHD-Glattejern-Fladjern-Straightener-MK4-Kiss-Limited-Edition.html

Anmeld

14. juli 2010

misslea

Ranarupta skriver:

Jeg bliver altså lige nødt til at høre dig... 

Hvad gør du, når det er fugtigt i vejret? Kruser det så ikke op?

Jeg er såååå træt af mine krøller og hvis jeg har glattet det og vejret er fugtigt, så kommer krøllerne lige så langsomt.

Altså... hvis det er ekstremt fugtugt i vejret, så er det lidt svært at undgå, at det kruser lidt syns jeg!!! Men ellers plejer jeg at putte et godt hårprodukt i, som holder det glat...!! Man kan købe en masse lækre og gode produkter hos alle frisører

Det kan for det meste holde det fuldstændig glat

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

14. juli 2010

misslea

K&S skriver:

Hedder det originale også IV Styler? Jeg synes ikke rigtig, jeg kan finde et, der bare hedder "original"

hmmm... det er jeg faktisk lidt i tvivl om...! Måske er IV bare en nyere udgave af den originale....!! Men ellers spørg en frisør, og så kan du altid købe det over nettet efterfølgende hvor det er billigere

Anmeld

14. juli 2010

Mille83

Jeg har denne her : http://www.ghdglattejern.com/GHD-Glattejern-Fladjern-Straightener-Purple-Indulgence-Limited-Edition.html

den kan  både glatte og krølle, og uhh hvor er den billig på nettet, tror jeg gav lige knap 1500 kr for den ved min frisør

Men ææææææælsker den, tog engang tid på hvor lang tid det tog og glatte mit hår, og det var 7 min, langt hurtigere end den gamle jeg havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.