Hjælp til glattejern?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

K&S

Ghd ELLER hh simonsen er også et godt bud herfra.
 De laver lidt af hvert.

Tak tak  

Det mini-glattejern, jeg har, er også fra HH Simonsen og det er super godt til de små irriterende hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

K&S

BlyViol skriver:

ja det er møg dyrt. min frisør gav mig et tilbud på 1500 - (tilbud ) men fandt det til 800 på lookfantastic.com og så 100 kr. i fragt... 

Er det lang tid siden du har købt det? Jeg tænkte, hvad "model", har du?

Katja

Anmeld

12. juli 2010

misslea

K&S skriver:

Tusind tak for svaret  Det er faktisk også det mærke, jeg har hørt bedst om...! Og prisen betyder ikke så meget, så længe kvaliteten er iorden - når man har sådan et hår, kan man altså ikke bruge et billigt fra Bilka...! 

Manden har også sagt, han gerne ville forære mig det, så det er jo bare helt fantastisk...!

SKØØØNT

så er det bare ud og investere i sådan et

Anmeld

12. juli 2010

K&S

misslea skriver:

SKØØØNT

så er det bare ud og investere i sådan et

Lige præcis

Kan du anbefale en model? Jeg ved godt, det er mange år siden, du købte dit, men måske du kender lidt til de nyere modeller

Anmeld

12. juli 2010

Vidunderligeunger

K&S skriver:

Er det lang tid siden du har købt det? Jeg tænkte, hvad "model", har du?

Katja

http://www.lookfantastic.com/hair/ghd-haircare/irons

så er det den der er 2. nederst til højre... 

GHD lV Styler (black box)

Anmeld

13. juli 2010

misslea

K&S skriver:

Lige præcis

Kan du anbefale en model? Jeg ved godt, det er mange år siden, du købte dit, men måske du kender lidt til de nyere modeller

Altså umiddelbart vil jeg sige, at det originale er SUPER godt!!! De har lavet en mini-udgave, hvor galttejernet er en del smallere, men det synes jeg ikke er så smart, med alle de krøller, der skal glattes ud... heheh!! Nogle af mine veninder bruger det men de har også ret kort hår, og så er det jo meget smart.... eller til at glatte pandehåret

Anmeld

13. juli 2010

sarahb

Helt sikkert GHD

Anmeld

13. juli 2010

Lou

Uhh har lige købt et GHD også - her: http://www.beautybay.com/haircare/ghd/g/ivstyler/

Så fik man også en protection spray med. Min mand tabte mit hamle hh Siomonsen på gulvet så det gik i stykker, så måtte jeg jo have et nyt hihi... uden han kunne argumenetre imod.

Det er virkelig lækkert og let at håndtere. Det skulle kunne lave krøller og bølger også, men det kræver vidst lige lidt øvelse hihi.

Anmeld

13. juli 2010

K&S

http://www.lookfantastic.com/hair/ghd-haircare/irons

så er det den der er 2. nederst til højre... 

GHD lV Styler (black box)

Tusind tak for hjælpen...!  men kan man få sendt det til DK?

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Kom til at tænke på noget, som ikke direkte handler om glattejern. Men jeg har et produkt fra Davines naturaltech, købt ved frisøren som er GUD værd, når jeg skal glatte mit hår! Det er et hvedeprotein-produkt uden parabener og andet "sjovt" og det dufter dejligt! Det lægger de små hår ned, og gør det meget nemt at glatte.. Og så synes jeg at det holder bedre, og giver håret glans.

Bare et tip fra én krøltop til en anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.