Hjælp til glattejern?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Vidunderligeunger

K&S skriver:

Tusind tak for hjælpen...!  men kan man få sendt det til DK?

jepsen... det gjorde jeg.. jeg havde(har) et hh simonsen mini glattejern, men da mit hår er blevet kraftigere efter graviditeten var den ikke go nok, så jeg bestilte en og fik den sendt.. fik den lige i torsdags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

K&S

misslea skriver:

Altså umiddelbart vil jeg sige, at det originale er SUPER godt!!! De har lavet en mini-udgave, hvor galttejernet er en del smallere, men det synes jeg ikke er så smart, med alle de krøller, der skal glattes ud... heheh!! Nogle af mine veninder bruger det men de har også ret kort hår, og så er det jo meget smart.... eller til at glatte pandehåret

Hedder det originale også IV Styler? Jeg synes ikke rigtig, jeg kan finde et, der bare hedder "original"

Anmeld

13. juli 2010

K&S

sarahb skriver:

Helt sikkert GHD

det bliver helt sikkert et GHD - kun gode anbefalinger herinde fra...!

Anmeld

13. juli 2010

K&S

Lou skriver:

Uhh har lige købt et GHD også - her: http://www.beautybay.com/haircare/ghd/g/ivstyler/

Så fik man også en protection spray med. Min mand tabte mit hamle hh Siomonsen på gulvet så det gik i stykker, så måtte jeg jo have et nyt hihi... uden han kunne argumenetre imod.

Det er virkelig lækkert og let at håndtere. Det skulle kunne lave krøller og bølger også, men det kræver vidst lige lidt øvelse hihi.

Hihi, ja så er det bare om at hoste op med et nyt, hvis man smadrer det gamle

Det er vist det samme som andre anbefaler, så jeg er tæt på målet...! Tak for svaret

Anmeld

13. juli 2010

K&S

BlyViol skriver:

jepsen... det gjorde jeg.. jeg havde(har) et hh simonsen mini glattejern, men da mit hår er blevet kraftigere efter graviditeten var den ikke go nok, så jeg bestilte en og fik den sendt.. fik den lige i torsdags

SUPER, så bestiller jeg det senere  for der er da helt klart nogle penge at spare...!

Anmeld

13. juli 2010

K&S

kitty skriver:

Kom til at tænke på noget, som ikke direkte handler om glattejern. Men jeg har et produkt fra Davines naturaltech, købt ved frisøren som er GUD værd, når jeg skal glatte mit hår! Det er et hvedeprotein-produkt uden parabener og andet "sjovt" og det dufter dejligt! Det lægger de små hår ned, og gør det meget nemt at glatte.. Og så synes jeg at det holder bedre, og giver håret glans.

Bare et tip fra én krøltop til en anden

HIHI, tak for tippet  jeg har selv haft brugt en "curl relaxer" fra Lanza, men har faktisk ikke glattet håret helt siden jeg blev gravid, så har ikke tænkt over produkter hertil uden alle de unødige tilsætningsstoffer - så tak tak

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

K&S skriver:

HIHI, tak for tippet  jeg har selv haft brugt en "curl relaxer" fra Lanza, men har faktisk ikke glattet håret helt siden jeg blev gravid, så har ikke tænkt over produkter hertil uden alle de unødige tilsætningsstoffer - så tak tak

Præcis. Vi prøver jo også ihærdigt, og jeg har skiftet nogle få produkter ud, såsom shampoo etc. Og så gav frisøren lige et tilbud på det produkt, og jeg slog til. Og nu kan jeg ikke leve uden

Anmeld

13. juli 2010

Ranarupta

misslea skriver:

Du skal HELT sikkert købe et GHD glattejern... det er VIRKELIG godt

Jeg har selv prop-trækker krøller, og det kan glatte det fuldstændig.... og golde rlige til man går i bad eller året blir vådt/fugtigt!! På mit profilbillede er mit hår glattet.... og man kan overhovedet ikke se, at jeg i virkleigheden har en kæmoe krøllet manke!!! Så helt sikkert et GHD!!! Det koster også lidt mere end mange andre mærker, men det holde rjo også i 1000 år!!!

mange hilsner fra Lea

Jeg bliver altså lige nødt til at høre dig... 

Hvad gør du, når det er fugtigt i vejret? Kruser det så ikke op?

Jeg er såååå træt af mine krøller og hvis jeg har glattet det og vejret er fugtigt, så kommer krøllerne lige så langsomt.

Anmeld

13. juli 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Kom til at tænke på noget, som ikke direkte handler om glattejern. Men jeg har et produkt fra Davines naturaltech, købt ved frisøren som er GUD værd, når jeg skal glatte mit hår! Det er et hvedeprotein-produkt uden parabener og andet "sjovt" og det dufter dejligt! Det lægger de små hår ned, og gør det meget nemt at glatte.. Og så synes jeg at det holder bedre, og giver håret glans.

Bare et tip fra én krøltop til en anden

Ved du hvad det præcist hedder?

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Ved du hvad det præcist hedder?

Ja, det er det her (googlede den lige )

http://www.wildhair.dk/product_info.php/products_id/128?osCsid=57496cc56a6021a05d6751f3542a7234

Jeg fik det billigere hos min egen frisør, og valgte bare det første og bedste link der kom frem.

Håber det var en hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.