Hjælp til glattejern?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

K&S

Hejsa piger

Mit gode gamle glattejern/fladjern er stået af   det kom med en kæmpe gnist forleden, som endda fik relæ´et til at slå fra og nu er det kun den ene side, der varmer ØV ØV ØV...! Jeg har haft det i SÅÅÅ mange år og været super glad for det  så nu er jeg helt på bar bund mht. til mærke osv....! Jeg kan ikke længere huske (eller se) hvad mærke, det gamle er - det er fuldstændig slidt af

Jeg har meget kraftigt, krøllet hår, som kruser helt vildt til tider - er der nogle, kan anbefale et godt glattejern?

Lige nu bruger jeg det mini-glattejern, jeg normalt kun bruger til de små fimrehår i hårgrænsen - men hold op, det tager sin tid...!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Vidunderligeunger

GHD! prøv oh kig på lookfantastic.com

Anmeld

12. juli 2010

otlitrom

Jeg har selv tykt kruset hår, og jeg spurgte min frisør. Jeg købte et hos hende til 800 (billigt egentlig) og har haft det i 4 år.. Min svigermor er selv frisør, og synes det er vildt godt. Jeg mener det er GHD (mærket er også slidt af ) og det har runde kanter...

Mit råd er derfor; spørg din frisør, og hør om hun har et godt tilbud!

Anmeld

12. juli 2010

misslea

K&S skriver:

Hejsa piger

Mit gode gamle glattejern/fladjern er stået af   det kom med en kæmpe gnist forleden, som endda fik relæ´et til at slå fra og nu er det kun den ene side, der varmer ØV ØV ØV...! Jeg har haft det i SÅÅÅ mange år og været super glad for det  så nu er jeg helt på bar bund mht. til mærke osv....! Jeg kan ikke længere huske (eller se) hvad mærke, det gamle er - det er fuldstændig slidt af

Jeg har meget kraftigt, krøllet hår, som kruser helt vildt til tider - er der nogle, kan anbefale et godt glattejern?

Lige nu bruger jeg det mini-glattejern, jeg normalt kun bruger til de små fimrehår i hårgrænsen - men hold op, det tager sin tid...!

Katja

Du skal HELT sikkert købe et GHD glattejern... det er VIRKELIG godt

Jeg har selv prop-trækker krøller, og det kan glatte det fuldstændig.... og golde rlige til man går i bad eller året blir vådt/fugtigt!! På mit profilbillede er mit hår glattet.... og man kan overhovedet ikke se, at jeg i virkleigheden har en kæmoe krøllet manke!!! Så helt sikkert et GHD!!! Det koster også lidt mere end mange andre mærker, men det holde rjo også i 1000 år!!!

mange hilsner fra Lea

Anmeld

12. juli 2010

Vidunderligeunger

misslea skriver:

Jeg har selv prop-trækker krøller, og det kan glatte det fuldstændig.... og golde rlige til man går i bad eller året blir vådt/fugtigt!! På mit profilbillede er mit hår glattet.... og man kan overhovedet ikke se, at jeg i virkleigheden har en kæmoe krøllet manke!!! Så helt sikkert et GHD!!! Det koster også lidt mere end mange andre mærker, men det holde rjo også i 1000 år!!!

mange hilsner fra Lea

ja det er møg dyrt. min frisør gav mig et tilbud på 1500 - (tilbud ) men fandt det til 800 på lookfantastic.com og så 100 kr. i fragt... 

Anmeld

12. juli 2010

m4jz

Ghd ELLER hh simonsen er også et godt bud herfra.
 De laver lidt af hvert.

Anmeld

12. juli 2010

misslea

BlyViol skriver:

ja det er møg dyrt. min frisør gav mig et tilbud på 1500 - (tilbud ) men fandt det til 800 på lookfantastic.com og så 100 kr. i fragt... 

aaarhh det var godt nok billigt....!!

Jeg gav 1400 kr på TILBUD for mit for 5 år siden... GISP!!!!

Men det har været alle pengene værd!!!!

Anmeld

12. juli 2010

K&S

BlyViol skriver:

GHD! prøv oh kig på lookfantastic.com

Tak...! Jeg kigger med det samme

Anmeld

12. juli 2010

K&S

kitty skriver:

Jeg har selv tykt kruset hår, og jeg spurgte min frisør. Jeg købte et hos hende til 800 (billigt egentlig) og har haft det i 4 år.. Min svigermor er selv frisør, og synes det er vildt godt. Jeg mener det er GHD (mærket er også slidt af ) og det har runde kanter...

Mit råd er derfor; spørg din frisør, og hør om hun har et godt tilbud!

Tak tak  

Anmeld

12. juli 2010

K&S

misslea skriver:

mange hilsner fra Lea

Tusind tak for svaret  Det er faktisk også det mærke, jeg har hørt bedst om...! Og prisen betyder ikke så meget, så længe kvaliteten er iorden - når man har sådan et hår, kan man altså ikke bruge et billigt fra Bilka...! 

Manden har også sagt, han gerne ville forære mig det, så det er jo bare helt fantastisk...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.