Sårende kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

baby2010

Min svigermor sagde til mig, da jeg var godt halvvejs i graviditeten: "ja, nu må vi jo se om der kommer en baby ud af det"...

Øh, ok der er faktisk allerede en baby - og selvfølgelig går det godt!!!

Tror bare det er den gamle generation hvor fosterdødeligheden var højere - sikkert pga. rygning, alkohol osv. som ikke var "forbudt" den gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Håhåhåh ! Den vil jeg bruge.. Kom bare an! 

Den kan også bruges når man er gravid, hvis de mener man er blevet fed

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

baby2010 skriver:

Min svigermor sagde til mig, da jeg var godt halvvejs i graviditeten: "ja, nu må vi jo se om der kommer en baby ud af det"...

Øh, ok der er faktisk allerede en baby - og selvfølgelig går det godt!!!

Tror bare det er den gamle generation hvor fosterdødeligheden var højere - sikkert pga. rygning, alkohol osv. som ikke var "forbudt" den gang...

hmm synes ik det undskylder en på 30 hehe

Anmeld

11. juli 2010

DK

Anonym skriver:

Hehe det var også hendes brokkeri over en str 36 anyway, synes jeg dælme det var en tanketorsk kommentar

Altså brokkeri over str. 36 er ALTID åndsvagt. Jeg arbejder jo en i en brudebutik, og har efter at have haft med brude at gøre i 2 år indset, at de tyndeste brude/piger er KLART dem der er aller mest usikre på sig selv, og dem der føler sig mest utiltrækkende og forkerte, frem for piger i en str. 40-46 der i langt større omfang har accepteret og fundet ro i deres krop! Derfor overhørte jeg også bare lidt hendes brok og gav hende et par komplimenter i stedet.

Men jo. Det var en tanketorsk af en kommentar. Det var også derfor jeg ikke bliver sådan sur, fordi jeg ved at hun ikke sagde det for at jeg skulle blive såret eller ked af det! 

Anmeld

11. juli 2010

Fatima

ved du hvad?

jeg får titi at vide at jeg ligner en sæk lort og at jeg er fed og er blevet total grim . når ( DE ) ser min mave flækker de af grin og siger jjeg ligner en stribet zebra ( strækmærker )

jeg tuder over det hverdag for det er næsten hverdag jeg skal høre sådan noget pis men har noget skønt på vej, og det er det eneste der glæder mig

Anmeld

13. juli 2010

N&J

Fatima skriver:

ved du hvad?

jeg får titi at vide at jeg ligner en sæk lort og at jeg er fed og er blevet total grim . når ( DE ) ser min mave flækker de af grin og siger jjeg ligner en stribet zebra ( strækmærker )

jeg tuder over det hverdag for det er næsten hverdag jeg skal høre sådan noget pis men har noget skønt på vej, og det er det eneste der glæder mig

Det lyder godt nok ikke som særlig søde mennesker du har i dit liv, og ærligt talt så ville jeg hellere være mutters alene end at omgås med sådanne mennesker - det er bare ikke okey!!!

Til trådstarter: Jeg tror mange, er enorm egoistiske når det handler om de her kommentarer. For jeg tror faktisk at det handler om at de bliver rigtig kede af det når der sker noget med barnet, og derfor forsøger at beskytte dem selv ved at tage lidt afstand og derved undgå st knytte sig til et barn, som måske ikke bliver til, en pisse pesimistisk holdning og enormt selvcentreret, da det jo er dig der bærer barnet, og du bestemt ikke har brug for nogen form for negativitet omkring dig, men jeg tror ikke de bevidst gør det for at såre dig, men derfor er det stadig nogæle dumme kommentar, som ikke hører hjemme i nærheden af en gravid kvinde (eller en der prøver)

Anmeld

13. juli 2010

N&J

DK skriver:

Altså brokkeri over str. 36 er ALTID åndsvagt. Jeg arbejder jo en i en brudebutik, og har efter at have haft med brude at gøre i 2 år indset, at de tyndeste brude/piger er KLART dem der er aller mest usikre på sig selv, og dem der føler sig mest utiltrækkende og forkerte, frem for piger i en str. 40-46 der i langt større omfang har accepteret og fundet ro i deres krop! Derfor overhørte jeg også bare lidt hendes brok og gav hende et par komplimenter i stedet.

Men jo. Det var en tanketorsk af en kommentar. Det var også derfor jeg ikke bliver sådan sur, fordi jeg ved at hun ikke sagde det for at jeg skulle blive såret eller ked af det! 

Det troede jeg ærligt talt ikke du var (altså en str. 40), må ærligtindrømme at jeg har beundret (altså ikke på den creepy måde..  &nbsp din krop på de mavebilleder, det er sådan en krop jeg ville ønske mig hvis jeg havde frit valg på alle hylder, syntes simpelthen du er en smuk smuk pige, der er slank uden at det bliver grimt (for det kan det nemt blive) og så med den sødeste lille babybule.. jeg er misundelig..  og syntes egentlig ikke du skulle tabe dig overhovedet.. 

Lige en sidebemærkning fra mig.. 

Anmeld

13. juli 2010

3xM

Har aldrig oplevet andet end positivt, ville godtnok også blive såret og ked af det over andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.