Fatima skriver:
ved du hvad?
jeg får titi at vide at jeg ligner en sæk lort og at jeg er fed og er blevet total grim . når ( DE ) ser min mave flækker de af grin og siger jjeg ligner en stribet zebra ( strækmærker )
jeg tuder over det hverdag for det er næsten hverdag jeg skal høre sådan noget pis
men har noget skønt på vej, og det er det eneste der glæder mig
Det lyder godt nok ikke som særlig søde mennesker du har i dit liv, og ærligt talt så ville jeg hellere være mutters alene end at omgås med sådanne mennesker - det er bare ikke okey!!!
Til trådstarter: Jeg tror mange, er enorm egoistiske når det handler om de her kommentarer. For jeg tror faktisk at det handler om at de bliver rigtig kede af det når der sker noget med barnet, og derfor forsøger at beskytte dem selv ved at tage lidt afstand og derved undgå st knytte sig til et barn, som måske ikke bliver til, en pisse pesimistisk holdning og enormt selvcentreret, da det jo er dig der bærer barnet, og du bestemt ikke har brug for nogen form for negativitet omkring dig, men jeg tror ikke de bevidst gør det for at såre dig, men derfor er det stadig nogæle dumme kommentar, som ikke hører hjemme i nærheden af en gravid kvinde (eller en der prøver)
Anmeld