Anonym skriver:
Kan godt forstå ens drømme bliver brast, jeg har jo selv været ude for det samme, emn stadig, så mener jeg ikke, at det er så voldsomt, at man ikke kan glæde sig over andres lykke, og slet ikke når det er lykkedes at få en lille. Men her drejede det sig om fastre/mostre der kom med kommentarerne, men vi er så ikke så tætte som vi var engang, specielt ikke på den ene side af familien, da jeg efterhånden er skubbet ud ??? Kom helt af sig selv, jeg aldirg fik invitationer mere da jeg flyttede fra byen, til en næliggende by, og lige siden har jeg så været familiens outsider og åbenbart er blevet det lille onde får haha, lidt komisk, så ja det sårede, men ja du har nok ret i man ikke skal lægge så meget i det, og så bare komme videre 
Åh altså for fanden da!
Ja, men det kan man ikke altid, man føler hvad man føler! Kan godt forstå din frustraution. Det bedste råd jeg kan give dig er at "forsøge" at holde dig lidt fra mennesker der er uforstående og holde dig til dem du ved støtter dig 
Ja det er noget underligt noget, somme tider mister man mange mennesker i sit liv når man udsættes for noget grimt. Sådan burde det slet ikke være. Jeg ved hvordan det kan føles!'
Stort klem 
Anmeld