Sårende kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Enayia

Anonym skriver:

Kan godt forstå ens drømme bliver brast, jeg har jo selv været ude for det samme, emn stadig, så mener jeg ikke, at det er så voldsomt, at man ikke kan glæde sig over andres lykke, og slet ikke når det er lykkedes at få en lille. Men her drejede det sig om fastre/mostre der kom med kommentarerne, men vi er så ikke så tætte som vi var engang, specielt ikke på den ene side af familien, da jeg efterhånden er skubbet ud ??? Kom helt af sig selv, jeg aldirg fik invitationer mere da jeg flyttede fra byen, til en næliggende by, og lige siden har jeg så været familiens outsider og åbenbart er blevet det lille onde får haha, lidt komisk, så ja det sårede, men ja du har nok ret i man ikke skal lægge så meget i det, og så bare komme videre

Åh altså for fanden da!  Ja, men det kan man ikke altid, man føler hvad man føler! Kan godt forstå din frustraution. Det bedste råd jeg kan give dig er at "forsøge" at holde dig lidt fra mennesker der er uforstående og holde dig til dem du ved støtter dig

Ja det er noget underligt noget, somme tider mister man mange mennesker i sit liv når man udsættes for noget grimt. Sådan burde det slet ikke være. Jeg ved hvordan det kan føles!'

Stort klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Åh altså for fanden da!  Ja, men det kan man ikke altid, man føler hvad man føler! Kan godt forstå din frustraution. Det bedste råd jeg kan give dig er at "forsøge" at holde dig lidt fra mennesker der er uforstående og holde dig til dem du ved støtter dig

Ja det er noget underligt noget, somme tider mister man mange mennesker i sit liv når man udsættes for noget grimt. Sådan burde det slet ikke være. Jeg ved hvordan det kan føles!'

Stort klem

tak, jeg klarer den nok, nogle gange skal man også bare ha luft for ens frustrationer, så man lige får lidt styrke til at komme videre igen

håber også din omgangskreds vil være sødere og mere forstående over for jer, i fremtiden

Anmeld

11. juli 2010

Enayia

Anonym skriver:

tak, jeg klarer den nok, nogle gange skal man også bare ha luft for ens frustrationer, så man lige får lidt styrke til at komme videre igen

håber også din omgangskreds vil være sødere og mere forstående over for jer, i fremtiden

Det var så lidt! og tusind tak

ja det her er et dejligt sted at lufte alt muligt ud

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Det var så lidt! og tusind tak

ja det her er et dejligt sted at lufte alt muligt ud

ja helt sikkert, også dejligt man kan få andres syn på det, om man synes der er noget om det, eller man bare lige var for hurtig i vendingen. Nogle gange kan det være svært at se objectivt på det hele, når man selv står med alle følelserne, helt ude, midt i situationen

Anmeld

11. juli 2010

Enayia

Anonym skriver:

ja helt sikkert, også dejligt man kan få andres syn på det, om man synes der er noget om det, eller man bare lige var for hurtig i vendingen. Nogle gange kan det være svært at se objectivt på det hele, når man selv står med alle følelserne, helt ude, midt i situationen

Ja det er rigtigt. Det er egentlig utroligt så meget følelser påvirker en! Men det kan være så forbandet svært at lukke dem ude!

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Ja det er rigtigt. Det er egentlig utroligt så meget følelser påvirker en! Men det kan være så forbandet svært at lukke dem ude!

ja helt sikkert, derfor synes jeg det er dejligt man kan få, tingene vendt herinde

Anmeld

11. juli 2010

baby2010

RIGTIG tit kommer dette emne op herinde... Jeg spurgte om det samme, da jeg var gravid. Folk udtaler sig så hjernedødt til gravide - især den ældre generation. Jeg har hørt på så meget L...!!!

Bare ignorer det, man kan ikke ændre på folk, kun ændre på sin egen reaktion...

Julie

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

baby2010 skriver:

RIGTIG tit kommer dette emne op herinde... Jeg spurgte om det samme, da jeg var gravid. Folk udtaler sig så hjernedødt til gravide - især den ældre generation. Jeg har hørt på så meget L...!!!

Julie

Jeg kan kun være enig, i at man må lægge øre til meget. Jeg kan sagtens forstå man kan arbejde med ens egen reaktion, men det kan være svært, og synes så også der er gænser for, hvad man skal finde i

Anmeld

11. juli 2010

Enayia

baby2010 skriver:

Julie

Det er faktisk rigtigt, underligt nok.

Ja det er jeg enig i, vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig.

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Det er faktisk rigtigt, underligt nok.

Ja det er jeg enig i, vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig.

Godt citat, desværre bare langt fra alle, som vælger at bruge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.