Sårende kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

DK

Jeg var til firmafrokost i går. Der var der en meget slank og yndig kollega der blev enormt fuld og beklagede sig over sin tykke str. 36 mave.... Jeg sagde så at hun var så fin og bla bla bla. Hun fortæller så at alt hendes fedt altid sætter sig lige på maven. Det siger jeg så at mit også gør, hvorpå hun svarer at "ja det havde hun godt tænkt på. Hun tænkte altid at hvis hun ikke passede på, men blev tyk så ville hun komme til at ligne mig!".

Tak for kaffe!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Jeg var til firmafrokost i går. Der var der en meget slank og yndig kollega der blev enormt fuld og beklagede sig over sin tykke str. 36 mave.... Jeg sagde så at hun var så fin og bla bla bla. Hun fortæller så at alt hendes fedt altid sætter sig lige på maven. Det siger jeg så at mit også gør, hvorpå hun svarer at "ja det havde hun godt tænkt på. Hun tænkte altid at hvis hun ikke passede på, men blev tyk så ville hun komme til at ligne mig!".

Tak for kaffe!!!

WHAT

Det er da bare så langt ude og sige sådan. Det kan man bare ikke tillade

Synes da så også, det er sådan lidt, at brokke sig over str 36 Nok fordi jeg kæmper bare en kamp bare for at komme over 4x i str

Anmeld

11. juli 2010

Risen

Jeg har netop født (en uge siden idag) og har desværre fået rigtig mange møg kommentarer fra den mindre gode side af familien.. Blandt andet: Det er klart hun er så lille når der stadig sidder så meget på maven ........ Come on.. Regner man med jeg taber 20 kilo på en uge? nej vel.. synes mine 8 er flot indtilnu,.,

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Jeg har netop født (en uge siden idag) og har desværre fået rigtig mange møg kommentarer fra den mindre gode side af familien.. Blandt andet: Det er klart hun er så lille når der stadig sidder så meget på maven ........ Come on.. Regner man med jeg taber 20 kilo på en uge? nej vel.. synes mine 8 er flot indtilnu,.,

det var da også noget af nogle kommentarer

Anmeld

11. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Tak for kaffe!!!

EJ EJ EJ Den er bare ikke i orden PUHA  

Anmeld

11. juli 2010

Risen

Anonym skriver:

det var da også noget af nogle kommentarer

Ja det er sku træls.. Især fordi man er så følsom de her dage.. 

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Ja det er sku træls.. Især fordi man er så følsom de her dage.. 

Jeg synes ik dne på nogen måde er i orden, uanset om man er følsom eller ej, man smider jo ikke lige det hele på en gang, og vupti så er man tilbage til normalen igen, ens krop forandrer sig jo meget....

næste gang kan du jo prøve den her

Jeg har næsten lige født, hvad er din undskyldning

Og så lige et tillykke med den lille ny

Anmeld

11. juli 2010

Risen

Anonym skriver:

Jeg synes ik dne på nogen måde er i orden, uanset om man er følsom eller ej, man smider jo ikke lige det hele på en gang, og vupti så er man tilbage til normalen igen, ens krop forandrer sig jo meget....

næste gang kan du jo prøve den her

Jeg har næsten lige født, hvad er din undskyldning

Og så lige et tillykke med den lille ny

Håhåhåh ! Den vil jeg bruge.. Kom bare an! 

Anmeld

11. juli 2010

DK

Anonym skriver:

WHAT

Det er da bare så langt ude og sige sådan. Det kan man bare ikke tillade

Synes da så også, det er sådan lidt, at brokke sig over str 36 Nok fordi jeg kæmper bare en kamp bare for at komme over 4x i str

He he he... Altså jeg blev ikke sådan vildt ked af det. Hun var simpelthen SÅ fuld, og er til daglig en rigtig sød pige. Og jeg ER jo ikke en str. 36, men en str. 40. Og hun har jo ret i at hvis hun tager på så kommer hun jo op i en str. 40 ligesom mig!

Men derfor vil jeg da gerne indrømme at den sved lidt alligevel!! Og at jeg tænkte at jeg måske godt kunne tabe mig lidt når jeg havde født så jeg igen måske kunne blive en str. 38 som jeg var da jeg var yngre!

Anmeld

11. juli 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

He he he... Altså jeg blev ikke sådan vildt ked af det. Hun var simpelthen SÅ fuld, og er til daglig en rigtig sød pige. Og jeg ER jo ikke en str. 36, men en str. 40. Og hun har jo ret i at hvis hun tager på så kommer hun jo op i en str. 40 ligesom mig!

Men derfor vil jeg da gerne indrømme at den sved lidt alligevel!! Og at jeg tænkte at jeg måske godt kunne tabe mig lidt når jeg havde født så jeg igen måske kunne blive en str. 38 som jeg var da jeg var yngre!

Hehe det var også hendes brokkeri over en str 36 anyway, synes jeg dælme det var en tanketorsk kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.