Har i fået sårende kommentarer da i var gravide, hvilke og hvordan taklede i dem.
Jeg har selv fået nogle fra nær familie, som virkelig både sårede, chokerede men også gjorde mig gal.
Blev nød til tidligt i graviditetetn, at fortælle det, da jeg havde luftet det for de kommende bedsteforældre, og pludselig ud af blå luft, begyndte det at florere i familien, så vi ville hellere ringe rundt, og informere selv.
Da jeg fik nævt det til nogle fastre/mostre, kom beskederne bare, nå men tillykke, men nu må vi se, der kan jo ske så meget endnu 
Tak for kaffe, også lige det man har behov for, og der kom kun negativt og om at det jo kunne gå galt, istedet for at være glad på vores vegne 
En ringede endda tilbage senere, som før har slåsset med at blive gravid, men nu har en dejlig bebs, og da hun før havde oplevet 2 SA (meget tidligt, allere igen 4/5, og ikke fået lavet scanning) og graviditet i livmoderen, kunne hun slet ikke være glad på vores vegne før efter uge 12-14
Jeg kan da godt forstå hun har det svært med det, men alligevel, synes jeg virkelig det sårede, da det jo er længe siden, og hun i dag har et dejligt lille barn.
Tjah, blev nok bare skuffet over, der kun var negativt, da vi har ønsket det meget længe, og kæmpet for det, og har været til 1 scanning, hvor alt bare var i skønneste orden, og alt var som det skulle være
Har i fået sårende kommentarer under graviditeten, hvilke og hvordan taklede i dem?