Hvor meget bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Margurit

Line&Liam skriver:

Det bedste er at man jo (i hvertfald ikke jeg) ikke føler man går glip af noget, eller mangler pengene eller hvad man siger, for man prioriterer jo helt anderledes

Vi købte også Liams ting hen af vejen i graviditeten og følte derfor heller aldrig vi brugte mange penge på udstyr

Så det kan sagtens klarer let og smertefrit

Jeg tror heller ikke rigtig jeg kommer til at føle, at jeg går glip af noget. Det er blevet sjældent jeg gider byen og drikke mig skide fuld.. Så det bliver slet ikke svært at undvære! Ja, så man kommer jo til at prioritere anderledes

Jeg tror også vi køber hen ad vejen. Mht. tøj, er det jo også svært at vide hvor meget de lige vokser og sådan.

Dejligt det er let og smertefrit -ih hvor jeg dog glæder mig til det er vores tur!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

mama09

Margurit skriver:

Jo, den er nemlig dyr.. en 5-6000 fra ny. Men kan jo være man kan være heldig at finde den brugt, og ellers har vi snakket om at købe noget af det andet store som brugt. Jeg er bare HELT forelsket i den.. Og da jeg viste min kæreste den, blev han også ret vild med den  -så den håber jeg sådan vi kan få!!

Hehe, jeg synes også det er mange penge (og er pgså jyde, hehe).. Men tænker bare, at når det er en man kan have i så mange år (fordi den kan gøres større), er det vel ikke så galt?! -så skal man jo ikke ud og investere i en flere senge.

- ikke for at lyde som en undskyldning, hehe.

Ha ha kan godt følge dig, for vi skal ude og købe ny seng til Latifa snart, og det skulle vi jo først om rigtig mange år, hvis vi havde købt denne fra start af.

Så jo det er nok fornuftigt Bare mange penge på engang, men de er jo tjent ind som årene går

Go for it, du kan sikkert finde flere undskyldninger for at købe den fra start af muahahahaha

Anmeld

11. juli 2010

Mira0911

På vores datter, bruger vi 2320 til dagpleje og knap 1000,- yderligere til tøj, bleer, og andre diverse ting og sager til hende pr. måned...

Anmeld

11. juli 2010

smokin

Trinehw skriver:

hold da op 30000 ? ja vi brugte også ca 10 til opstart

Det kostede barnevognen alene... (er dog godt klar over at man kan gøre det billigere https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gi f)

Anmeld

12. juli 2010

Margurit

Trinehw skriver:

Ha ha kan godt følge dig, for vi skal ude og købe ny seng til Latifa snart, og det skulle vi jo først om rigtig mange år, hvis vi havde købt denne fra start af.

Så jo det er nok fornuftigt Bare mange penge på engang, men de er jo tjent ind som årene går

Go for it, du kan sikkert finde flere undskyldninger for at købe den fra start af muahahahaha

Ja det skulle i nemlig Men ja, det er mange penge fra starten af.. Så snart jeg får en spire i maven, må vi sparer lidt op. -ja, det kan vi jo egentlig allerede begynde på nu

Jep.. de er tjent ind som årene går. Godt formuleret, og endnu en undskyldning

Haha, ja det tror jeg bestemt også jeg kan. Den er et must

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Jeg bruger ikke mere end jeg brugte før...nu bruges pengene bare på noget andet end før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.