Hvor meget bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

TbCp

"Opstarten" var den største udgift... tror vi brugte omkring 10000 på barnevogn, lift, seng, madras, dyne, badekar osv osv.

Men ellers synes jeg ikke som sådan vi bruger mere end førhen.
Som "Yrsa" skriver så er det bare nogle andre ting man bruger penge på nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvis vi ser bort fra bh-udgiften (vi falder til 1800-1900 fra 1 aug) så er det det samme Indtægterne har jo ikke ændret sig, så det er en omrokering i udgifterne

Anmeld

10. juli 2010

bagger26

Bruger ikke flere penge, bruger bare mindre penge på mig selv..

Anmeld

11. juli 2010

Barbamama

ca 2200 om måneden da vi købte NAN og hun fik mest mælk. Nu ved jeg faktisk ikke hvor meget vi bruger, men ikke så meget i hvert fald. Hun spiser jo mere eller mindre det samme som os.

Anmeld

11. juli 2010

Muffinmus

Margurit skriver:

Hmm.. hvad mener du med, at det er dit valg? Er det fordi du køber det lidt dyrere eller hvordan? 

Eller synes jeg da det lyder fint Kunne godt forestille mig de største udgifter er i starten. -men sådan er det jo

lige præcis, nogle gange giver jeg lidt ekstra for ders ting og tøj, andre gange lidt mindre:-)Så man kan helt sikker godt bruge mindre end jeg gør:-)

Anmeld

11. juli 2010

Margorie

Vores datter på 2 år koster ca. 3000kr om måneden i dagpleje, mad, bleer, inpuls legetøjs køb osv.. Og selfølgelig en del mere når hun mangler tøj, sko flyverdragt osv.. Men pengene er givet godt ud- det er fantastisk at have børn <3

Anmeld

11. juli 2010

smokin

Yrsa skriver:

Jeg bruger ikke mere end jeg brugte før...nu bruges pengene bare på noget andet end før...

Enig men man kan jo godt komme til at bruge flere penge på de små vidundere... men det er jo et valg man tager!

Anmeld

11. juli 2010

smokin

TbCp skriver:

"Opstarten" var den største udgift... tror vi brugte omkring 10000 på barnevogn, lift, seng, madras, dyne, badekar osv osv.

Men ellers synes jeg ikke som sådan vi bruger mere end førhen.
Som "Yrsa" skriver så er det bare nogle andre ting man bruger penge på nu.

Jeg brugte 30.000 i opstart

Anmeld

11. juli 2010

mama09

Zette skriver:

Jeg brugte 30.000 i opstart

hold da op 30000 ? ja vi brugte også ca 10 til opstart

Anmeld

11. juli 2010

Margurit

Trinehw skriver:

hold da op 30000 ? ja vi brugte også ca 10 til opstart

Det kommer vel også meget an på hvad man køber, ik? Vi vil f.eks. rigtig gerne have den seng, der hedder "leander seng", og den er nemlig dyr... Men man kan til gengæld have den rigtig længe Den er bare SÅ lækker!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.