Hvor meget bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Margurit

Jeg havde egentlig forventet I ville skrive det var dyrere.. Men det er nok fordi man ofte hører om at det er så og så dyrt at få barn.

Jeg synes det er fedt, at høre fra nogen, der sidder i det, at det slet ikke er så dyrt (at det i hvert fald kommer an på hvad man køber).. Så har vi da uden tvivl råd  -men uanset hvad ville vi få råd, hvis ikke vi havde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg solgte min veteranbil - købte den for 24.000 og solgte hende 4½ år efter for 50.000.

En del gik til en større lejlighed - møbler osv, da vi blot boed på 46 m2 inden frederic kom til.

Resten gik til Frederic. Junior seng og altan barnevogn er noget min lillebror havde brugt (12½ år mellem os), som vi sagtens kunne bruge. Resten var vi ude at købe.

Nu bruger vi ca 2200 kr +/- om mdr til dp - ca. 500 kr i kvartal på medicin - pampers køber vi på tilbud i bilka og gerne så vi har 9-15 pakker på lager - tror vi bruger 300 kr på 'fed' mad til frederic (sødmælk - 7,3% fløde yoghurt mm)

Syntes det svinger meget fra mdr til mdr.

Anmeld

11. juli 2010

Ann.

Vi bruger måske 300-700 kr om måneden på Lærke - alt afhængig af om hun skal have tøj eller ej, hun skal ikke i DP eller VS, så der er ikke en udgift der.

Men vi bruger ikke mere end før - bare alderledes

Anmeld

11. juli 2010

L-Mortil3

Jeg synes somend slet ikke vi bruger mere om måneden, i så fald er det så lidt jeg ikke mærker det, vi har bare brugt de penge som vi brugte til sjov og spas førhen, så jeg synes slet ikke det kan mærkes...

Anmeld

11. juli 2010

mama09

Margurit skriver:

Det kommer vel også meget an på hvad man køber, ik? Vi vil f.eks. rigtig gerne have den seng, der hedder "leander seng", og den er nemlig dyr... Men man kan til gengæld have den rigtig længe Den er bare SÅ lækker!!!

jo jo da helt sikkert Det er jo hver sin smag Har jeg ikke set før, er det den der kan rykkes i ?

Anmeld

11. juli 2010

Margurit

Trinehw skriver:

jo jo da helt sikkert Det er jo hver sin smag Har jeg ikke set før, er det den der kan rykkes i ?

Ja, det er det nemlig. Jeg fandt lige et billede af den. Vi vil så bare gerne have den i den rigtig flotte mørkebrune på det andet billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2010

mama09

Margurit skriver:

Ja, det er det nemlig. Jeg fandt lige et billede af den. Vi vil så bare gerne have den i den rigtig flotte mørkebrune på det andet billede 

Ja den er også rigtig fed.. meget.. og vel dyr? åhh det lyder som om jeg er en skide nærig JYDE, hehe men det er jeg vist også

Anmeld

11. juli 2010

Margurit

Line&Liam skriver:

Jeg synes somend slet ikke vi bruger mere om måneden, i så fald er det så lidt jeg ikke mærker det, vi har bare brugt de penge som vi brugte til sjov og spas førhen, så jeg synes slet ikke det kan mærkes...

Jeg kunne også godt forestille mig, at hvis ikke alle pengene, så i hvert fald mange, kommer fra, at man ikke går i byen mere - i hvert fald ikke i starten - man får jo en ny livsstil tænker jeg. Men er lækkert at høre det ikke kan mærkes

Anmeld

11. juli 2010

Margurit

Trinehw skriver:

Ja den er også rigtig fed.. meget.. og vel dyr? åhh det lyder som om jeg er en skide nærig JYDE, hehe men det er jeg vist også

Jo, den er nemlig dyr.. en 5-6000 fra ny. Men kan jo være man kan være heldig at finde den brugt, og ellers har vi snakket om at købe noget af det andet store som brugt. Jeg er bare HELT forelsket i den.. Og da jeg viste min kæreste den, blev han også ret vild med den  -så den håber jeg sådan vi kan få!!

Hehe, jeg synes også det er mange penge (og er pgså jyde, hehe).. Men tænker bare, at når det er en man kan have i så mange år (fordi den kan gøres større), er det vel ikke så galt?! -så skal man jo ikke ud og investere i en flere senge.

- ikke for at lyde som en undskyldning, hehe.

Anmeld

11. juli 2010

L-Mortil3

Margurit skriver:

Jeg kunne også godt forestille mig, at hvis ikke alle pengene, så i hvert fald mange, kommer fra, at man ikke går i byen mere - i hvert fald ikke i starten - man får jo en ny livsstil tænker jeg. Men er lækkert at høre det ikke kan mærkes

Det bedste er at man jo (i hvertfald ikke jeg) ikke føler man går glip af noget, eller mangler pengene eller hvad man siger, for man prioriterer jo helt anderledes

Vi købte også Liams ting hen af vejen i graviditeten og følte derfor heller aldrig vi brugte mange penge på udstyr

Så det kan sagtens klarer let og smertefrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.