Åhhhh mind mig endelig IKKE om det.
Min første gang var i 5. klasse, så jeg må nok lige være blevet 12 år. Han var 13 og gik i klassen over mig. Vi gik på en lille skole, hvor vi kun var 8 elever i min klasse og 5 i hans klasse.
Det var sommer og vi mødtes alle fra begge vores klasser samt klassen et par stykker fra klassen over igen. Det var lige op til byfesttid, så teltet var slået op, og vi sneg os derhen og kravlede rundt oven på teltet (sikke nogle møgunger!
).
Men en aften vi mødtes gik vi ind i sådan et skur og drak lidt, og så sad vi ellers der og legede S, P, K eller T til den store guldmedalje.
Og så ham her Lars han valgte så K. Og så skulle han vælge mellem at kysse en der hedder Rikke, eller en der hedder Katrine (min bedste barndomsveninde) eller mig. Og jeg troede bestemt han ville vælge Katrine, da hun var meget populær blandt alle. Men håbede han ville vælge Rikke, for jeg vidste at hun var forelsket i ham (tror jeg også han selv vidste), men han valgte mig. Åhhhhh nej. Jeg havde bare IKKE lyst til at skulle kysses af ham, og han måtte trænge mig helt op af væggen for at få sit kys, og det var rigtig ubehageligt, og bare slet ingen rar oplevelse. Og så var han oven i købet ryger, adr!
Anmeld