kan du huske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

FrkT

Åhhhh mind mig endelig IKKE om det.

Min første gang var i 5. klasse, så jeg må nok lige være blevet 12 år. Han var 13 og gik i klassen over mig. Vi gik på en lille skole, hvor vi kun var 8 elever i min klasse og 5 i hans klasse.

Det var sommer og vi mødtes alle fra begge vores klasser samt klassen et par stykker fra klassen over igen. Det var lige op til byfesttid, så teltet var slået op, og vi sneg os derhen og kravlede rundt oven på teltet (sikke nogle møgunger! ).

Men en aften vi mødtes gik vi ind i sådan et skur og drak lidt, og så sad vi ellers der og legede S, P, K eller T til den store guldmedalje.

Og så ham her Lars han valgte så K. Og så skulle han vælge mellem at kysse en der hedder Rikke, eller en der hedder Katrine (min bedste barndomsveninde) eller mig. Og jeg troede bestemt han ville vælge Katrine, da hun var meget populær blandt alle. Men håbede han ville vælge Rikke, for jeg vidste at hun var forelsket i ham (tror jeg også han selv vidste), men han valgte mig. Åhhhhh nej. Jeg havde bare IKKE lyst til at skulle kysses af ham, og han måtte trænge mig helt op af væggen for at få sit kys, og det var rigtig ubehageligt, og bare slet ingen rar oplevelse. Og så var han oven i købet ryger, adr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

DK

Ja det kan jeg sagtens huske.

Jeg var 13 år og til fest og kyssede en fyr der kom fra Tyskland. Han var på ferie i det sommerhusområde hvor vi havde sommerhus. Han var 15 år!!! og jo altså næsten voksen. Han havde en kammarat der var sådan lidt punker agtig, han røg smøger, drak øl og havde en t-shirt med et dødningehoved på. Nuuuuj hvor var han bare ALT hvad mine forældre ikke brød sig om, og jeg var bare helt vild med ideen om ham!

Han snavede mig godt og grundigt for aller første gang bag de offentlige toiletter på saxild strand lige efter han havde røget en smød, og jeg blev totalt blød i knæene og ææælskede det.

Senere på ugen tog min mor os i det, og hun blev RASENDE og skældte mig ud :"om jeg var klar over at man kunne få ALLE MULIGE sygdomme!!??", he he he... Jeg var SÅ ligeglad for jeg var bare lykkelig over at jeg havde kysset med nogen, endda FLERE gange, han havde taget mig lidt på brysterne også og han var en sej bad ass (og han var på vej hjem fra ferie så jeg slap af med ham igen!)  

Ihhh det var fantastisk, fååårk hvor var jeg bare lykkelig! Tænk at nogen SÅ sej og næsten voksen havde kysset mig!! Jeg følte mig en halv meter højere og SÅ erfaren!

Knus Ditte (hmmm som så lige i dette øjeblik kommer i tanke om at det nok er derfor jeg lige siden har synes at ryger-mænd er ret frække, selv om jeg selv er TOTALT ikke-ryger!)

Anmeld

10. juli 2010

M&F&C

Har været en 12-13 år, da jeg fik mit første "rigtige" kys .... vi var kærester og vi lå og så film, 10 mennesker eller sådan. Da folk begyndte at falde i søvn, rykkede han tættere og tættere på og til sidst fik jeg det her våde, våde kys ..... hold op det var vådt - når jeg tænker tilbage, skulle man tro han havde samlet en hel svømmehal i undermunden  

Fuldstændig paf over hele situationen, fik jeg bare kigget på ham, tørret munden og sagt "du savler meget"  SLUT MED KYS TIL MIG

Knus Malene - som nu glæder sig til at få et vådt og smækkert kys af sin dejlige kæreste imorgen

Anmeld

10. juli 2010

Margorie

Jeg var 13 år.. Og vores lille venneklikke 3 drenge og 3 piger mødte hinanden i den lokale ungdoms klub hvor vi gik hjem til en af os, så blev vi en smule fulde(med en hel del skuespil jeg tror vi delte 2 barcardi brezere 6 mennesker) Haha.. og så besluttede vi os egentlig bare for at kysse med hinanden alle sammen og få det første pinlige kys overstået Vi var venner i mange år efter og selv om det lyder uromantisk- så var det altså et herligt og sjovt minde

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

14 år og vi snavede hele aftenen og natten så mine læber var helt ødelagte dagen efter Han hed Kristian og var 15 år og spejder

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

DK skriver:

Ja det kan jeg sagtens huske.

Jeg var 13 år og til fest og kyssede en fyr der kom fra Tyskland. Han var på ferie i det sommerhusområde hvor vi havde sommerhus. Han var 15 år!!! og jo altså næsten voksen. Han havde en kammarat der var sådan lidt punker agtig, han røg smøger, drak øl og havde en t-shirt med et dødningehoved på. Nuuuuj hvor var han bare ALT hvad mine forældre ikke brød sig om, og jeg var bare helt vild med ideen om ham!

Han snavede mig godt og grundigt for aller første gang bag de offentlige toiletter på saxild strand lige efter han havde røget en smød, og jeg blev totalt blød i knæene og ææælskede det.

Senere på ugen tog min mor os i det, og hun blev RASENDE og skældte mig ud :"om jeg var klar over at man kunne få ALLE MULIGE sygdomme!!??", he he he... Jeg var SÅ ligeglad for jeg var bare lykkelig over at jeg havde kysset med nogen, endda FLERE gange, han havde taget mig lidt på brysterne også og han var en sej bad ass (og han var på vej hjem fra ferie så jeg slap af med ham igen!)  

Ihhh det var fantastisk, fååårk hvor var jeg bare lykkelig! Tænk at nogen SÅ sej og næsten voksen havde kysset mig!! Jeg følte mig en halv meter højere og SÅ erfaren!

Knus Ditte (hmmm som så lige i dette øjeblik kommer i tanke om at det nok er derfor jeg lige siden har synes at ryger-mænd er ret frække, selv om jeg selv er TOTALT ikke-ryger!)

Ha ha ha kanon!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.