kan du huske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Diana...

Tulipan skriver:

Haha ja og vil aldrig glemme det. Var en af de typer hvor tungen skal stikkes helt ned i halsen, og så kysser de bare rigtig læææææææænge

Åhh ja sammer her AD jeg kunne slet ikke have det. AD AD. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Mira0911

Ej ej ej kan du ikke huske det det skal man da kunne huske hi hi du må lige lægge hoved i blød hi hi griner. 

Det er hermed gjort... Hihi... Kan virkelig ikke huske det... Og hooooov... Der kommer faktisk et eller andet frem nu.... Og jeg synes bare denne fyr dengang var så herlig, dejlig osv...

Han kyssede bare SÅ herligt... :) Jeg tror jeg var 14-15 år.... Det første kys jeg fik af ham var under sangen "I belive, I can fly"

:)

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Diana... skriver:

Nej, man sad nærmest bare med åben mund og ventede på det var ovre

Anmeld

9. juli 2010

millesofie

ej grineren tråd

mit første kys var på min vennindes fødselsdag da jeg var 13

vi legede S, P eller K... så jeg blev udfordret og så lige med ham jeg var varm på uh kan stadig huske fornemmelsen i maven

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Tulipan skriver:

Nej, man sad nærmest bare med åben mund og ventede på det var ovre

Hi hi ja nemlig. 

Undskyld jeg ikke lige har skrevet tilbage på dit brev gør det lige i morgen er det ok  Går nemlig i seng nu den savner mig min kære seng. 

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

Diana... skriver:

ja, de der typer PUHA jeg kan godt huske dem!! Det var dengang man var rimlig uerfaren med hensyn til kys!

Anmeld

9. juli 2010

Sissel

Mit er et rigtig dejligt minde. Det var med min første kæreste, og jeg var hans. Jeg var 13 og han var 17. Vi var meget forelskede i hinanden. Og 3 måneder senere gik vi i seng med hinanden.. Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre måde det skulle ske på. Jeg tænker tit på det. Ikke fordi jeg savner ham, men fordi det er så dejligt et minde. Synes jeg hører om så mange der har haft en dårlig første gang, og min var bare helt rigtig

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

millesofie skriver:

ej grineren tråd

mit første kys var på min vennindes fødselsdag da jeg var 13

vi legede S, P eller K... så jeg blev udfordret og så lige med ham jeg var varm på uh kan stadig huske fornemmelsen i maven

hihihi, S,P,K eller T! Gud hvor har vi også leget den leg meget!!  

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

Sissel skriver:

Mit er et rigtig dejligt minde. Det var med min første kæreste, og jeg var hans. Jeg var 13 og han var 17. Vi var meget forelskede i hinanden. Og 3 måneder senere gik vi i seng med hinanden.. Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre måde det skulle ske på. Jeg tænker tit på det. Ikke fordi jeg savner ham, men fordi det er så dejligt et minde. Synes jeg hører om så mange der har haft en dårlig første gang, og min var bare helt rigtig

åhh, det lyder jo som en romantisk film eller noget! JA, min den første gang vil jeg helst glemme! PUHA 

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Diana... skriver:

Hi hi ja nemlig. 

Undskyld jeg ikke lige har skrevet tilbage på dit brev gør det lige i morgen er det ok  Går nemlig i seng nu den savner mig min kære seng. 

årh gør min også er helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.