kan du huske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Diana...

millesofie skriver:

ej grineren tråd

mit første kys var på min vennindes fødselsdag da jeg var 13

vi legede S, P eller K... så jeg blev udfordret og så lige med ham jeg var varm på uh kan stadig huske fornemmelsen i maven

Ha ha s, p, k eller t det har jeg godt nok leget mange gange griner puha man kunne kommer ud for nogen sjove/pinlige ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

millesofie

sophieamalia skriver:

åhh, det lyder jo som en romantisk film eller noget! JA, min den første gang vil jeg helst glemme! PUHA 

ja jeg tror jeg melder mig på den vogn

har heller ikke den ville løst til at huske lige det minde

men det var da med en fyr jeg bagefter blev kærste med i hele 3mån var næsten 15 for kan huske at han slog op på min fødselsdag

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

millesofie skriver:

ja jeg tror jeg melder mig på den vogn

har heller ikke den ville løst til at huske lige det minde

men det var da med en fyr jeg bagefter blev kærste med i hele 3mån var næsten 15 for kan huske at han slog op på min fødselsdag

tror også jeg har været omkring den alder!! Ahh, så var du sikkert helt knust? han kunne da også finde en bedre dag og slå op på? God gået knægt. hihi

Anmeld

9. juli 2010

quity

Skøn tråd...

Ja jeg kan huske mit første rigtige kys. Jeg var 12 og til min fætters konfirmation. Mine fætres fætter på 15 (og lidt af en rod) var også med og pludselig ude i laden begyndte han at kysse mig. Det må ha været meget akavet, for jeg anedede jo ik meget om at kysse. Jeg kunne rigtig godt lide ham, så vi gik og kyssede i skjul resten af dagen. Kun min yngste fætter vidste noget....

Det pudsige var at to år efter skulle jeg endnu engang til min mellemste fætters konfirmation og hvad tror i der skete

Jeps, fætres fætter var der igen og det samme skete igen, denne gang var jeg dog lidt mere øvet. Vi har gået og småkysset nogle gange efterfølgende, men det blev aldrig til mere...

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

quity skriver:

Skøn tråd...

Ja jeg kan huske mit første rigtige kys. Jeg var 12 og til min fætters konfirmation. Mine fætres fætter på 15 (og lidt af en rod) var også med og pludselig ude i laden begyndte han at kysse mig. Det må ha været meget akavet, for jeg anedede jo ik meget om at kysse. Jeg kunne rigtig godt lide ham, så vi gik og kyssede i skjul resten af dagen. Kun min yngste fætter vidste noget....

Det pudsige var at to år efter skulle jeg endnu engang til min mellemste fætters konfirmation og hvad tror i der skete

Jeps, fætres fætter var der igen og det samme skete igen, denne gang var jeg dog lidt mere øvet. Vi har gået og småkysset nogle gange efterfølgende, men det blev aldrig til mere...

hihi, ja det er også en lidt sjov historie! Specielt det med de 2 år efter!

Anmeld

9. juli 2010

quity

sophieamalia skriver:

hihi, ja det er også en lidt sjov historie! Specielt det med de 2 år efter!

Jeps. Tænker af og til på det og kommer til at små fnise for mig selv, for gud hvor var man naiv dengang. Og utrolig at man så mange år og kys senere stadig kan huske det som var det igår

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

quity skriver:

Jeps. Tænker af og til på det og kommer til at små fnise for mig selv, for gud hvor var man naiv dengang. Og utrolig at man så mange år og kys senere stadig kan huske det som var det igår

ja man var naiv!! HELT VILDT. men det er så hyggeligt at tænke tilbage på! 

Anmeld

9. juli 2010

quity

sophieamalia skriver:

ja man var naiv!! HELT VILDT. men det er så hyggeligt at tænke tilbage på! 

Ja, helt sikkert

Anmeld

9. juli 2010

ekzunz

Jeps - det kan jeg sagtens huske. Det var på min 13 års fødselsdag og jeg havde besøg af min allerførste kæreste - Morten Holm hed han.... Det var helt fantastisk - og jeg var vildt forelsket i ham. Jeg skrev om det i min dagbog, og den læste min søster så i....og så blev jeg ellers drillet Vi var kærester i et par måneder og så løb det ud i sandet.

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

Znuzke skriver:

Jeps - det kan jeg sagtens huske. Det var på min 13 års fødselsdag og jeg havde besøg af min allerførste kæreste - Morten Holm hed han.... Det var helt fantastisk - og jeg var vildt forelsket i ham. Jeg skrev om det i min dagbog, og den læste min søster så i....og så blev jeg ellers drillet Vi var kærester i et par måneder og så løb det ud i sandet.

hihi, det der med dagbogen og din søster læste i den, det er bare SÅ typisk! sød historie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.