kan du huske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
35 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

CiSo

Dit første rigtige kys eller snav??

og hvor gamle var i? 

jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg kom til at tænke på det, men ihvertfald husker jeg ikke mit! Men jeg tror jeg har været omkring de 13 år, og det var med nabo drengen, som jeg har kendt siden jeg var lille.

syntes det kunne være en lille hyggelig tråd!

god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Diana...

HA HA HA HA JA det kan jeg tydelig huske og FØJ kan jeg kun sige  Åhh jeg kan nu ikke huske hvor gammel jeg var men det var en der boet på samme vej som mig og vi gik også i klasse sammen og vi blev så kærester og var over hos hinanden hele tiden og HVER gang han kom eller jeg kom over til ham skulle han lige spise en rejeostemad og FØJ hvor smagte han bare dårligt når vi kysset. ad ad ad  

Anmeld

9. juli 2010

Mira0911

Ej det kan jeg slet ikke huske... ;)

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

Diana... skriver:

HA HA HA HA JA det kan jeg tydelig huske og FØJ kan jeg kun sige  Åhh jeg kan nu ikke huske hvor gammel jeg var men det var en der boet på samme vej som mig og vi gik også i klasse sammen og vi blev så kærester og var over hos hinanden hele tiden og HVER gang han kom eller jeg kom over til ham skulle han lige spise en rejeostemad og FØJ hvor smagte han bare dårligt når vi kysset. ad ad ad  

HAHAHA, ja puha! hvorfor skulle han altid spise den inden? 

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

Diana... skriver:

Hi hi hi super minde at have med....

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

sophieamalia skriver:

HAHAHA, ja puha! hvorfor skulle han altid spise den inden? 

Ja det spørge jeg sgu også om men han spiste altid når han kom hjem fra skole og det var altid efter skole og aften vi var sammen og det værste var at han bare var den person der bare vil kysse hele tiden og helst med tungen helt i halsen AD. 

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Ej det kan jeg slet ikke huske...

Ej ej ej kan du ikke huske det det skal man da kunne huske hi hi du må lige lægge hoved i blød hi hi griner. 

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Loppe skriver:

Hi hi hi super minde at have med....

ha ha ha ja ikke. 

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

Diana... skriver:

Ja det spørge jeg sgu også om men han spiste altid når han kom hjem fra skole og det var altid efter skole og aften vi var sammen og det værste var at han bare var den person der bare vil kysse hele tiden og helst med tungen helt i halsen AD. 

puha, ja den type! AD

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Haha ja og vil aldrig glemme det. Var en af de typer hvor tungen skal stikkes helt ned i halsen, og så kysser de bare rigtig læææææææænge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.