Første gang var jeg hjemme hos mig selv. Sammen med kæresten og svigerinden (eller det var de den gang).
Den nat havde jeg drømt at min svigerinde var gravid, og det blev hun lidt "fornærmet" over, for hende og kæresten havde kun været sammen i 14 dage, så hun skulle ikke nyde noget af at være gravid...
Nåh men hun skulle jo sove hos os, og jeg købte en test på vej hjem fra arbejde, bare for lige at gnide salt i såret, og se om der kunne være hold i min drøm.
Svigerinden ville ikke tage testen, for hun ville ikke være gravid

Så for sjov tog jeg en test selv. Jeg lagde den på bordet (en af dem med hætte på) ved siden af kæresten, og sagde at så kunne han holde øje med den. Vi tændte for filmen og glemte alt om den skide test.
Da filmen var slut, skulle kæresten jo lige finde dvd fjernebetjeningen på bordet, og fik så set på testen, som viste 2 streger

KÆMPE shok, for jeg var ikke engang gået over tid, og jeg undskyldte mig med, at testen jo var godt 1 time gammel, og så kunne den godt vise falsk positiv, fordi den var påvirket af diverse bakterier og bla bla bla

Men der var jo ikke andet for en at tage den anden test også, og der gik altså ikke mange minutter før den også var positiv....
Så måtte jeg jo ringe rundt til svigerne og mine forældre og søskende, og fortælle dem nyheden....
2. gang. Der gik jeg bare rundt og havde mange mens smerter, men der kom ingen mens, og jeg havde ondt i babserne, og fik kvalme ved aftensmaden, og alt muligt jeg havde prøvet ved den første graviditet. Jeg var slet ikke i tvivl, da mens ikke kom sådan ca. der hvor jeg ca. mente den skulle komme (jow jow, jeg er ikke kendt for at have så godt styr på det) Så jeg tog ikke testen før jeg var ca. 10 uger henne, og den var positiv inden jeg fik trukket ud i wc'et

Der var jeg hjemme hos min søster, og havde ikke fortalt andre end hende og min mor og selvfølgelig kæresten, at jeg var 99% sikker på at jeg var gravid....
Min far var der, og sukkede dybt (5. barnebarn på 4 år). Men det blev da alligevel taget pænt imod