Hvor var du..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Shibby

1 gang-Ved lægen midt i et anders and blad

2 gang- På mit arbejde. Skulle ud og tage billeder for at lave en plakat af vejle med min kollega da jeg sys nåede manglede. Købte en test og måtte gå tidligt hjem den dag!

3 gang-derhjemme mens jeg så titanic (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Enayia

SIkke en hyggelig tråd!!!

1) Fandt først ud af det ret sent, (min læge mente jeg ikke fik mens pga, stress) Meeen, sad en aften ved min computer og så blev jeg sulten. Så spiste jeg 2 krydderboller.. Så var jeg stadig sulten... Spiste 2 mere... Stadig sulten... hmm spiste dælme også lige 4 frikadeller og noget frugt... så tænkte jeg... Det her er dælme ikke normalt. Tog en test og den var ret så positiv. hehe

2) Lå ude og solede mig i haven og følte mig ret oppustet... SÅ tog jeg en test hjemme hos min mor, den var negativ. Så glemte jeg at fjerne den... Kiggede igen på den inden jeg ville smide den ud, så var testen lidt defekt, og stregen lå lidt ude ved kanten, men positiv. Tog en mere dagen efter. Den var god nok.

Denne gang. Havde faktisk haft det på fornemmelsen. Aner ikke hvordan. Havde det dårligt da vi var i Kbh Zoo. Da jeg skulle have menstraution kom der 2 dråber! Så tog jeg en test... der gik lidt ,så blev den sgu positiv

Ville egentlig have skjult det et stykke tid, men jeg kunne sgu ikke holde min kaje og inden jeg nåede at sige Bøh havde vi fortalt det til alle hehe

Anmeld

10. juli 2010

Kløver

jeg var derhjemme

Anmeld

10. juli 2010

CamillaT89

Jeg var på toilettet på VUC. Hvis folk havde set mig, havde de nok tænkt, jeg var sindssyg - stod og hoppede og dansede, da stregerne viste sig  

Anmeld

11. juli 2010

mariamiss6

Første gang var jeg hjemme hos mig selv. Sammen med kæresten og svigerinden (eller det var de den gang).
Den nat havde jeg drømt at min svigerinde var gravid, og det blev hun lidt "fornærmet" over, for hende og kæresten havde kun været sammen i 14 dage, så hun skulle ikke nyde noget af at være gravid...
Nåh men hun skulle jo sove hos os, og jeg købte en test på vej hjem fra arbejde, bare for lige at gnide salt i såret, og se om der kunne være hold i min drøm.
Svigerinden ville ikke tage testen, for hun ville ikke være gravid Så for sjov tog jeg en test selv. Jeg lagde den på bordet (en af dem med hætte på) ved siden af kæresten, og sagde at så kunne han holde øje med den. Vi tændte for filmen og glemte alt om den skide test.
Da filmen var slut, skulle kæresten jo lige finde dvd fjernebetjeningen på bordet, og fik så set på testen, som viste 2 streger
KÆMPE shok, for jeg var ikke engang gået over tid, og jeg undskyldte mig med, at testen jo var godt 1 time gammel, og så kunne den godt vise falsk positiv, fordi den var påvirket af diverse bakterier og bla bla bla
Men der var jo ikke andet for en at tage den anden test også, og der gik altså ikke mange minutter før den også var positiv....

Så måtte jeg jo ringe rundt til svigerne og mine forældre og søskende, og fortælle dem nyheden....

2. gang. Der gik jeg bare rundt og havde mange mens smerter, men der kom ingen mens, og jeg havde ondt i babserne, og fik kvalme ved aftensmaden, og alt muligt jeg havde prøvet ved den første graviditet. Jeg var slet ikke i tvivl, da mens ikke kom sådan ca. der hvor jeg ca. mente den skulle komme (jow jow, jeg er ikke kendt for at have så godt styr på det) Så jeg tog ikke testen før jeg var ca. 10 uger henne, og den var positiv inden jeg fik trukket ud i wc'et
Der var jeg hjemme hos min søster, og havde ikke fortalt andre end hende og min mor og selvfølgelig kæresten, at jeg var 99% sikker på at jeg var gravid....
Min far var der, og sukkede dybt (5. barnebarn på 4 år). Men det blev da alligevel taget pænt imod

Anmeld

11. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg havde flere dage i træk taget negative teste derhjemme, men kunne ikke forstå hvorfor min menstruation var så forsinket, nu hvor jeg ikke var gravid.

Jeg skulle så med en veninde ind til byen, og bagefter med hende hjem til hendes mor. Hele dagen havde jeg haft voldsom kvalme og kastet op (havde jeg haft i ca 14 dage), og jeg svedte helt vildt og var forpustet ved mindste bevægelse. Min veninde siger så at hun vil gå på apoteket og købe to graviditetsteste, for hun var sikker på at jeg var gravid, for hun havde det præcis på samme måde da hun var gravid med hendes datter.

Vi gik på toilettet og jeg fik tisset på testene, og tænkte bare "Ja ja, jeg er jo IKKE gravid, for jeg har jo taget 5 negative teste derhjemme" - pludselig jubler min veninde og udbryder "Du er gravid, tillykke - se der er 2 streger!!!". Jeg blev helt forvirret og fattede ingenting, og egentlig troede jeg ikke rigtigt på det, da streg nr 2 kun var meget svag. Men i min tågede tilstand ringer jeg til P, som er på arbejde, og siger at han skal være far. Han blev selvfølgelig ligeså forvirret som mig, og han kunne slet ikke samle sig om den sidste times arbejde.

Hele natten lå vi i vores lykkerus og snakkede om hvor dejligt det var at skulle have et lille barn, men alligevel var vi begge to lidt bange for at det ikke var rigtigt. Så dagen efter tog vi til lægen og fik det bekræftet

Anmeld

11. juli 2010

Bare mig..

Årh, bliver faktisk helt rørt over jeres historier

Nå, men jeg havde haft megta spændinger i mine bryster i nogen dage, og havde for sjovt sagt til nogen veninder, at det ville være helt forfærdeligt hvis jeg var gravid, for jeg var lige gået ind i andet år af HF og jeg synes ikke lige en baby ville være godt på det tidspunkt for hvad nu hvis jeg så ikke kunne gennemfører min HF... OG vi jokede meget med det nogen dage, men mi´n mens ville ikke komme, og blev faktisk lidt nervøs, og siger til en veninde hun skal tage en test med, for hun havde en liggende derhjemme, og hun skulle tage den med dagen efter. Men da jeg kommer hjem og går ned i føtex og handler er testene jo lige for næsen og tager så en med hjem. Jeg tager den og en svag positiv streg kommer men først efter en halv time.

Jeg havde faktisk helt glemt jeg havde taget en test og går en tur med min hund. Da jeg kommer hjem den der halve time efter så er den lidt positiv, og tager en mere, og den er også positiv.

Jeg ringer til min mor som kommer, for jeg ved kæresten ikke ville have et barn på det tidspunkt..

Men jo jeg var gravid. Om aftenen fortæller jeg ham det, og han blev vildt sur! Han skulle lige sluge den(jeg var HF studerende og han lærling) men nu er vores datter kommet til verdenen og vi er begge vildt glade for vi beholdte barnet  Og jeg blev student og han svend så vi nåede det vi ville..

Anmeld

11. juli 2010

Fatima

jeg var i libanon. havde prøvet på at blive gravid i flere måneder hvor det ikke lykkedes. Min moster sagde jeg skulle ta en test, men gad simpelthen ik. var ik overtid eller noget, og VIDSTE jeg ik var gravid så hun fik sin datter til at købe en test til mig jeg fik den lavet og gad ik kigge på den. så efter 2 min gik hun ind på wc og kiggede og så skreg hun

jeg græd og grinede nu er jeg 29 uger henne dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.