Hvor var du..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

Sissel

da du fandt ud af at du var gravid?
Jeg var på et toilet midt i Australien, og min kæreste var hjemme i Danmark. Og jeg skulle først hjem efter 3 uger, og jeg synes ikk rigtig jeg ku ringe og fortælle ham at han sku være far, så jeg holdt det hemmeligt indtil jeg kom hjem.. Jeg tog en ny test hver dag, bare lige for at være sikker Jeg var på ferie med min ( dengang ) bedste ven, og havde egentlig besluttet mig for at min kæreste skulle være den første der fik det at vide, men det var simoelthen for stor en mundfuld for mig.. Så jeg fortalte min ven det .. Og han blev meget glad på mine vejne.. Turen hjem fra Australien var nok de længste 36 timer i mit liv
Må jeg høre jeres historier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Jibbe

Jeg var hjemme og havde endnu engang på den uge, lige haft et hysterisk anfald Og da jeg ikke havde opført mig sådan i meget lang tid, flere år faktisk, så tænkte jeg at jeg hellere måtte tage en test... og så var den positiv og kæresten var så knap så sur over mit flip

Anmeld

9. juli 2010

Maria.

Jeg var "bare" hjemme. Tog testen og var næsten sikker på at den var negativ, da vi var i behandling for at blive gravide, og havde regnet med længere behandlingstid.. Men den var sørme positiv! - I første hug! Det var et stort øjeblik

Anmeld

9. juli 2010

Halbschön

Jeg sad på toilettet på mit arbejde.. Jeg havde været i praktik hele dagen på psyk afd., og en af mine medstuderende nævnte at hendes mens var forsinket... Så kom jeg i tanke om at min egen var to dage over tid, og den plejede altid at komme right on time, da jeg var på p-piller.. Købte en test på vej på arbejde, var sikker på den var negativ, så jeg turde godt tage den på arbejdet... Hvorfor skulle jeg blive gravid når jeg var på p-piller og havde taget dem som jeg skulle?

Nå, men jeg tog testen og den var bragende positiv med det samme.. Jeg var GRÆDEFÆRDIG... Af bekymring... Den længste vagt på Statoil nogensinde..

Anmeld

9. juli 2010

Englepigen

Jeg sad der hjemme  -  en tirsdag aften.

Var kommet hjem fra arbejde og min mennes skulle være kommet, så jeg tog en test - og den var svag positiv. MMS'ede et billede af testen til en veninde som ringede og ønskede mig tillykke.

Jeg var jublende lykkelig og ringede straks til min kæreste der var på øvelse i Jylland - der var tlf svare, så bad ham ringe hjem...det gjorde han efter to timer -  de længste timer i mit liv hehe. Fortalte ham nyheden og han skreg af jubel, så alle i hans sovesal kunne høre det.

Ud af det kom lille Maximilian 14. juni 2009. Den skønneste lille dreng

Anmeld

9. juli 2010

Meilby

Jeg var hos lægen Havde haft en frygtelig mavepine i over en uge, og havde taget flere test der var negative. Derfor bestilte jeg en tid hos lægen, og tog heldigvis min kæreste med Lægen tog for en sikkerhedsskyld en test og kommer ind og siger "Jeres egen test var negativ siger i, men min er altså positiv" - blev simpelthen så overrasket OG GLAD! Vi havde kun prøvet en månedstid, og har altid haft en fornemmelse af at jeg havde svært ved at blive gravid så det var bare SÅ fantastisk <3

Pernille 26 +4

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Jeg var hjemme på vores wc, havde ik fået min mens, og jeg er også en af dem hvor den bare kommer på klokkeslet når jeg skal have det.
Lagde den på vasken så hans far kunne "falde" over den

Nu har jeg verdens dejligst dreng på snart 2 år

Anmeld

9. juli 2010

Margorie

Jeg var bare hjemme og tog testen- men vidste nu godt jeg var gravid, kunne simpelthen mærke det på min krop Kæresten blev glad og overrasket
Anden gang var jeg også bare hjemme, troede egentlig ikke jeg var gravid men mit M var et par dage forsinket så tog en test- der sørme var meget positiv.. Og det var vi også :-D hihi..

Anmeld

9. juli 2010

MissZet

jeg gik hjemme fordi jeg er arbejdsløs og undrede mig lidt over jeg allerede 14 dage til 3 uger efter sidste mens at jeg begyndte at få underlivssmerter igen som om nu er mens på vej... købte derfor nogle tests hjem og efter de første 5 teste som var meget meget svage tænkte jeg ikke mere over det for har været gravid 2 gange før som var endt i aborter... når men jo længere jeg gik jo mere og mere nysgerrig blev jeg og fik mere og mere ondt i underlivet og så i brysterne og så kom hovedpinen på fulde gardiner og kvalmen begyndte let (hvilket jeg ikke havde haft de andre gange sammen med alle de nivelser) så tog en test mere og bum------

PRAGENDE POSITIV... er nu 11+5 så hverdag er en gave for mig da de andre gange endte som 8+3... så er mega lykkelig...

selv manden jubler nu... og viser det ud af til og det var jo en lille sød ekstra bonus at kunne fortælle gæsterne til vores bryllup...

termin : 23 jan. 2011

Anmeld

9. juli 2010

N&J

Jeg skulle op til min sidste eksamen på pæd. og havde spændte bryster, syntes det var ved at være længe siden min mens havde været der, og ja var ved at kaste op inden eksamen, så overvejede om det mon kunne være fordi jeg var gravid, som jo kan lade sig gøre når man ikke beskytter sig i et års tid, men da min søster lige havde fortalt at hun var gravid, så mente at det bare måtte være noget stress, men valgte alligevel at tage en test, og den var lidt positiv, min første reaktion var glæde og smil, tros omstændighederne, men måtte lige have en veninde til at tjekke endnu en test dagen efter, og ja det var bragende positiv (har stadig testene)... så jeg kunne holde dimensionsfest ædru i et mavedanserkustume.. hihi.. det var nu meget morsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.