Hvor var du..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

VIPpigen

Var så hamrende nervøs den mandag. Det var 2 påskedag, og jeg havde siden lørdag aften haft en mistanke, men tænkte det nok bare var mig selv der spillede hjernen et lille pus... Vi havde kun prøvet i 3  måneder, og en måned tidligere var den også forsinket, og tog en svag positiv test, men blødte samme aften. Så det var nok min krop som ikke var kommet helt over den biokemiske graviditet.

Men efter at have snakket med 2 veninder søndag hvor de presser på at jeg henter en test på apoteket, overgiver jeg mig mandag. Kæresten skulle til skrænt-flyvning og havde glædet sig hele weekende, og vidste hvis jeg sagde noget om jeg havde en mistanke ville han ikke kunne nyde dagen på samme måde. Så mandag kl 10 står jeg ved apoteket, køber en test, men skal lige hjem forbi mig selv inden, og ville så tage hjem til min veninde hvor jeg egentligt ville teste. Men skal VIRKELIG tisse da jeg kom hjem, så måtte tage testen selv. Og ja, positiv, ingen tvivl. Sender en mms til den anden veninde som befinder sig på sjælland, og hun ønsker tillykke med det samme. Og ja, jeg er vidst gået lidt i chok. var da godt nok 5 dage over tid, men troede ikke det ville gå så hurtigt.

Så da kæresten kommer hjem fortæller han om sin dag, og spørger om min, og jeg finder testen frem, og siger: Ja, vi skal vidst ikke arbejde så hårdt på projekt baby, for dine "små soldater" er lynsvømmere.

Hans første kommentar: Jeg havde nu håbet vi kunne starte med en hundehvalp. Og da han lige har fået tanken ind, sidder han lidt... Jamen det er jo også elite frøsvømmere, og lynkinesere jeg har....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

FruEllingsen

Den klassiske.

var ude på toilettet.

Havde testet meget svag positiv et par gange, men turde ikke rigtig tro på det, så købte en digital test.

Og der var ikke noget at være i tvivl om.

Anmeld

10. juli 2010

B&J

jeg snakkede med en kolega om det og vi grinte lidt og hun sagde til mig jo nu køber du den var gået 2uger over tid og viste jeg jo godt... da jeg havde fri sagde jeg lige til kæresten jeg skulle tisse hihihi også vare den totalt POSITIV! også gik jeg stille ud til ham og sagde jeg havde en virkelig stor gave og viste ham den positive test han var helt paf hvor i et sekundt fik jeg verdens største kys og knus og han sagde tak og hvor højt han elskede mig

Anmeld

10. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var begge gange på vores toilet hjemme i vores hus

Anmeld

10. juli 2010

Nanna1985

Har testet begge gange hos lægen..!! Så intet sjovt eller spændende ved det hehe

Anmeld

10. juli 2010

marhemor

Vi gik herhjemme og malede i vores nye hus, og jeg synes at jeg havde det skidt og utilpas og totalt afkræftet, og midt i mellem at jeg malede lofterne, som jeg blev nødt til at holde pause i konstant, tænkte jeg... "nu tager jeg sgu en test". Og da der pludselig var en svag streg og en kraftig tænkte jeg "hvad satan..?"   Kæresten der havde været ude af huset for at hente nogle småting kom ind, og jeg tog ham med på badeværelset og spurgte ham, "hvor mange streger er der her?" Så kom der det dejligste smil, efterfulgt af et... "er du gravid?? Skal vi have et barn?" Og så overfaldte han mig, og vi fik ikke malet mere den aften. Vi var begge fuldstændig forstenede og i mindre choktilstand. Vi gik i seng og så en dvd (aner ikke hvad det var for én ) og pludselig bliver jeg skidt, og må løbe ud og brække mig!  Den eneste gang at jeg har kastet op under graviditeten!

Anmeld

10. juli 2010

TineA

Jeg havde fået endnu et hysterisk anfald , denne gang var det en tøjkrise - jeg vrælede og hylede og synes, at det hele var meget forfærdeligt -  Jeg tog en test da jeg var gået 3 dage over , derhjemme. Jeg havde sagt til min kæreste, at jeg var 99% sikker på, at den var "god nok" og ganske rigtigt - 2 meget synlige streger

Anmeld

10. juli 2010

helora

Jeg befandt mig på et så eksotisk sted som vores sofa i vores lejlighed på Vesterbro 

Havde været igennem IVF-behandling for første gang og var 14 dage efter om morgenen på Riget for at få taget blodprøve. Vi fik at vide, at vi kunne ringe efter kl. 13 og få svaret på prøven. Det er de længste timer i mit liv. Forsøgte at se en film i fjerneren, men kunne ikke koncentrere mig om noget som helst. Jeg ringede på slaget 13 (med min mand (kæreste på det tidspunkt) på medhør og fik en glad sygeplejerske i røret, som sagde stort tillykke med en meget positiv graviditetstest. For f..... hvor var det stort!

Anmeld

10. juli 2010

CiSo

jeg befandt mig hjemme på min venindes toilet, da det var hende der nævnte muligheden med at jeg måske var gravid..

og der var heller ikke noget at tage fejl af.

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Første gang var jeg ved lægen da jeg ikke kunne teste positiv derhjemme... Så jeg troede ikke jeg var gravid, og jeg havde været til læge flere gange med underlivs smerter som de ikke kunne finde grunden til... De endte i Andreas.

Anden og tredje gang lykkedes det at teste positiv herhjemme, men først da jeg var 5-6 uger henne... Men der var jeg ikke selv i tvivl om hvad min krop fortalte, og de blev til Anton og Aslan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.