Hvor var du..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Mutti2

Sissel skriver:

da du fandt ud af at du var gravid?
Jeg var på et toilet midt i Australien, og min kæreste var hjemme i Danmark. Og jeg skulle først hjem efter 3 uger, og jeg synes ikk rigtig jeg ku ringe og fortælle ham at han sku være far, så jeg holdt det hemmeligt indtil jeg kom hjem.. Jeg tog en ny test hver dag, bare lige for at være sikker Jeg var på ferie med min ( dengang ) bedste ven, og havde egentlig besluttet mig for at min kæreste skulle være den første der fik det at vide, men det var simoelthen for stor en mundfuld for mig.. Så jeg fortalte min ven det .. Og han blev meget glad på mine vejne.. Turen hjem fra Australien var nok de længste 36 timer i mit liv
Må jeg høre jeres historier?

Ihhhh sikke en sød historie

Tjae.... nu var det jo en stor overraskelse at jeg var gravid. Men det gik op for mig på en resteplads et sted nede omkring grænsen

Havde taget to teste inden turen. Da jeg var gået over tid.

Da jeg sidder der med min veninde og hendes kæreste, som ved at jeg tog testerne. Sidder vi og snakker om det. Og jeg siger at jeg at den var SÅÅÅÅE svag, at den umuligt kunnet have været positiv.

Hmmm.... Min veninde og hendes kæreste, ser på det tidspunkt helt forskrækket ud i hovedet. Den ene får dog sagt/hvisket, at hvis der bare er en streg, er den positiv.

Så hurtigt hjem og tage en test mere. Og igen 2 dage senere. Og igen mandag ved lægen. Der var ingen tvivl

Og i guder hvor var det en af de bedste dage i mit liv

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

NinaNymannMadsen

jeg var oppe ved min læge, da jeg havde gået med kvalme og ondt i maven i en uges tid, og det var enlig det jeg skulle ha undersøgt, så han trykked mig på maven og sådan nogen ting, og så spurgte han om hvornår jeg sidst havde min mens, og det var englig ved at være (på det tidspunkt) en måned eller 2 siden. så skulle give urin prøve og det var positiv, havde kæresten med, han havde for sjov gået og sagt ja du sikker gravid og wupti det var jeg så var ca 9 uger henne da jeg opdaged det da min mens før havde sprunget over og derfor tænkte jeg ikke over det mere.

nu har vi sammen en dejlig datter på lidt over 1 år gammel

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

i et telt langt fra civilisationen.

Jeg var på feltarbejde i den arktiske ødemark på Svalbard. Jeg skulle egentlig have haft min mens de første dage vi var afsted men den har tit været lidt uregelmæssig, så tog mig ikke så meget af det i begyndelsen. Meeen begyndte efterhånden at undre mig lidt som dagene og ugerne gik. Jeg var så træt og svimmel, hver dag når vi kom til fjelds, hvor dagens arbejde skulle finde sted, men slog det hen med at hvem er ikke træt, hvis man skal starte dagen med at gå 900 højdemeter. Det var også lidt mærkeligt at jeg havde SÅ ondt i brystvorterne, at jeg næsten ikke kunne holde ud at have tøj på (og det bliver man altså nødt til, når man er ude hele dagen og sommertemperaturen er fem grader), men det var jo også koldt. Sådan blev det ved et par uger, indtil jeg en dag måtte blive hjemme pga af kvalme og også syntes at maven også begyndte at bule lidt lige over skambenet. Da var jeg så godt som overbevist. Det første jeg gjorde, da jeg kom hjem var at tage på apoteket og købe en test. Den var bragende positiv med det samme. Da var jeg 8+0.

Anmeld

10. juli 2010

Trolde_mor

Her havde vi prøvet længe, og var begyndt at tænke at vi måske ikke selv kunne blive gravide.

Jeg havde min sidste dag på arbejdet, og skulle begynde skole. Og tænkte at nu begyndte et nyt kapitel, hvor graviditet nok ikke ville komme foreløbig.. 

Jeg gad ikke længere holde øje med min mens. for tænkte at jeg nok selv forsinkede den, ved at påvirke med psyken.

Jeg begyndte så at få niv i underlivet og efter 3 dage tænkte jeg en morgen, at det simpelthen ikke var "normalt" for havde aldrig oplevet det før.

Så jeg listede ned og da jeg skulle til at tisse, tænkte jeg - jeg prøver sq at tage en test (selvom jeg havde lovet mig selv at lade være, fordi jeg jo bare ville blive skuffet igen) Jeg havde allerede en fornemmelse af at det kunne være det. Så skyndte mig at ligge testen på vasken, og løb ind i stuen for at se hvad kl. sagde, da jeg så kom tilbahe var den bragende positiv, og der var kun gået få sek. Vi regnede lidt senere ud at jeg var 3+6

Jeg trippede ude i gangen og råbte til kæresten om vi stod op nu eller om vi skulle sove mere? Han begyndte at grine og kunne sagtens høre at - nu var det nu - vi var gravide! Da jeg hørte ham grine, løb jeg alt hvad jeg kunne op ad trapperne med testen i hånden, satte mig på sengekanten og vi så på den sammen. De næste to timer, bestog af kys, smil, grin og pjat.. Vi var så overlykkelige

Idag venter vi lille Kian og er 28+3

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Jeg sad ved lægen...

Jeg var 2 uger over tid inden jeg fik positiv test.

Test derhjemme var negativ, første test ved lægen var negativ, blodprøve ved lægen var negativ og så endelig 2 uger over fik jeg en positiv test ved lægen....

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

Hjemme - begge gange!

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Hjemme på toilette begge gange!

Anmeld

10. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Her havde vi prøvet længe, og var begyndt at tænke at vi måske ikke selv kunne blive gravide.

Jeg havde min sidste dag på arbejdet, og skulle begynde skole. Og tænkte at nu begyndte et nyt kapitel, hvor graviditet nok ikke ville komme foreløbig.. 

Jeg gad ikke længere holde øje med min mens. for tænkte at jeg nok selv forsinkede den, ved at påvirke med psyken.

Jeg begyndte så at få niv i underlivet og efter 3 dage tænkte jeg en morgen, at det simpelthen ikke var "normalt" for havde aldrig oplevet det før.

Så jeg listede ned og da jeg skulle til at tisse, tænkte jeg - jeg prøver sq at tage en test (selvom jeg havde lovet mig selv at lade være, fordi jeg jo bare ville blive skuffet igen) Jeg havde allerede en fornemmelse af at det kunne være det. Så skyndte mig at ligge testen på vasken, og løb ind i stuen for at se hvad kl. sagde, da jeg så kom tilbahe var den bragende positiv, og der var kun gået få sek. Vi regnede lidt senere ud at jeg var 3+6

Jeg trippede ude i gangen og råbte til kæresten om vi stod op nu eller om vi skulle sove mere? Han begyndte at grine og kunne sagtens høre at - nu var det nu - vi var gravide! Da jeg hørte ham grine, løb jeg alt hvad jeg kunne op ad trapperne med testen i hånden, satte mig på sengekanten og vi så på den sammen. De næste to timer, bestog af kys, smil, grin og pjat.. Vi var så overlykkelige

Idag venter vi lille Kian og er 28+3

Anmeld

10. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Anmeld

10. juli 2010

charlottekri

jeg fandt så ud af det på et toilet på en servicestation he he. jeg kunne simpelthen ikke vente til jeg kom hjem  

Jeg skulle have haft min mens om onsdagen, og den kommer altid onsdag morgen, så jeg havde en ret kraftig mistanke. samt at vi havde prøvet i 7 mdr

lørdag tog jeg testen og der var allerede en svag streg  

da jeg kom ud fortalte jeg kæresten det og har faktisk ikke set ham så stolt før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.