prøv at se min lille pige :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Mama2980

Årrh lille mus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Sommerfuglelarven

Det er aldrig sjovt når ens lille smukke baby bliver ramt af grim hud. Men hun er nu en rigtig smuk pige alligevel

Men du må for guds skyld ikke bade hende 2 x dagligt, helst kun hver 2.-3. dag, ellers kan det tørre huden for meget ud, og så udvikler det sig til børneeksem. Men når du bader hende, så kom lidt badeolie i vandet og vask hende forsigt (uden at gnide) med en klud. Og køb en A-derma exomega lotion på apoteket og smør hende ind i et tyndt lag af det hver aften.

Det er det eneste der hjælper, og hvis det bliver værre eller der komme infektion i, så kontakt lægen.

Anmeld

10. juli 2010

UngMor83

Åhr lille pus da. Ser bestemt ikk rart eller behageligt ud. Men skøn er hun trods alt. Og alt det håt, lækker lækker

Jeg tror lige jeg ville runde lægen en gang. For har alrdig hørt eller set at hormonknopper kan udarte sig så voldsomt .

Go bedring med hende

Anmeld

10. juli 2010

FruEllingsen

Ja hun er da godt nok hærget af dem den lille pus da.. godt at de ikke virker til at genere hende

Anmeld

10. juli 2010

Nanna1985

Jeg ville tage et smut til lægen og lad ham kigge på hende..

Synes det er MEGET voldsomt.. Hvis det ikke er blevet bedre på Mandag, ville jeg altså komme afsted til lægen..

Anmeld

10. juli 2010

Englebisse

tb skriver:

Min stakkels lille pige ser bare forfærdelig ud de her dage  troede først hun havde fået varmeknopper efter det varme vejr vi har haft, men har nu ladet mig fortælle at det nok er hormonknopper.. Hun ser helt farlig ud

håber snart hun bliver fin igen!!

Dem havde min søn også især når det var rigtigt varmt. Så ud fra billedet ligner det hvertfald hormon knopper som min søn havde.  

Men hvis du er nervøs synes jeg du skal få en læge til at kigge på hende

Anmeld

11. juli 2010

tb

Nanna1985 skriver:

Jeg ville tage et smut til lægen og lad ham kigge på hende..

Synes det er MEGET voldsomt.. Hvis det ikke er blevet bedre på Mandag, ville jeg altså komme afsted til lægen..

var ved vagtlægen i går, fordi jeg har fået brystbetændelse og meget høj feber.. jeg spurgte ind til hendes knopper, men han virkede meget ligeglad.. nok fordi det ikke var hende jeg havde ringet om.. de er så firkantede nogle gange!! Men ja, hvis ikke de snart bliver lidt mindre voldsomt, så vil jeg os runde lægen en lille tur

han menet så i øvrigt heller ikke jeg havde fået brystbetændelse, fordi brystet ikke er rødt.. men det gør kanon herre nas, så et eller endet må der da være.. os med den høje feber.. men hva, det går jo nok.. hehe..

Anmeld

11. juli 2010

Nanna1985

tb skriver:

var ved vagtlægen i går, fordi jeg har fået brystbetændelse og meget høj feber.. jeg spurgte ind til hendes knopper, men han virkede meget ligeglad.. nok fordi det ikke var hende jeg havde ringet om.. de er så firkantede nogle gange!! Men ja, hvis ikke de snart bliver lidt mindre voldsomt, så vil jeg os runde lægen en lille tur

han menet så i øvrigt heller ikke jeg havde fået brystbetændelse, fordi brystet ikke er rødt.. men det gør kanon herre nas, så et eller endet må der da være.. os med den høje feber.. men hva, det går jo nok.. hehe..

Årh nej Man kan virkelig blive syg af brystbetændelse.. Mine bryster var HELT RØDE og de gjorde hammer hammer ondt

Har sgu ondt af dig, for det er ikke særlig rart, lå osse med 40 i feber

Ring til din egen læge i morgen tidlig og lade dem kigge på jer begge to..

Anmeld

11. juli 2010

Liljesilas

tb skriver:

Min stakkels lille pige ser bare forfærdelig ud de her dage  troede først hun havde fået varmeknopper efter det varme vejr vi har haft, men har nu ladet mig fortælle at det nok er hormonknopper.. Hun ser helt farlig ud

håber snart hun bliver fin igen!!

Hvor er det synd, men min veninde fortalte mig også, at hendes datter havde det samme.. Hun skal nok blive fin igen, man kan jo se hun er smuk.

Anmeld

11. juli 2010

tb

mayapigen skriver:

Hvor er det synd, men min veninde fortalte mig også, at hendes datter havde det samme.. Hun skal nok blive fin igen, man kan jo se hun er smuk.

tak  ja, hun skal nok blive fin igen.. det er som om det er blevet lidt bedre her weekenden over, så det er dejligt.. nu skal jeg bare over det brystbetændelse i stedet for.. er begyndt at pumpe ud, og så får hun MME ved siden af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.