prøv at se min lille pige :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

tb

Chalala85 skriver:

Husk du ikke må trykke dem eller pille i dem Min dreng havde også en del de var så bare lidt hvide i det.. men min sp og læge sagde INGEN pilleri De går over og er heldigvis ikke til gene for hende.

nej, har godt nok læst man ikke må pille i dem.. Sille's er os gule, sådan lidt bumseagtige.. det er bare svært at se på billedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Chalala85

tb skriver:

nej, har godt nok læst man ikke må pille i dem.. Sille's er os gule, sådan lidt bumseagtige.. det er bare svært at se på billedet

Ja det ligner nemlig bumser  Godt du havde læst det.. det er nemlig rigtig surt for dem hvis mor eller far lige får lyst til at trykke lidt. Håber snart de forsvinder, men synes nu hun er en smuk lille pige trods udslettet

Anmeld

9. juli 2010

Lady Marion <3

tb skriver:

jeg har ikke snakket med lægen om det.. har læst mig frem til på nettet at de går i sig selv igen efter ca 8 uger.. så det håber jeg

Jeg vile tage en snak med lægen . Alexander havde også voldsomme hormon knopper men det var fordi der var infektion i dem ,, Skynd dig at få det tjekket

Anmeld

9. juli 2010

Lady Marion <3

tb skriver:

Hvis de er gule er der allerede infektion i

Anmeld

9. juli 2010

tb

Muffi . skriver:

Hvis de er gule er der allerede infektion i

altså, de er hvide, men det ligner små bumser..

Anmeld

9. juli 2010

Lady Marion <3

tb skriver:

altså, de er hvide, men det ligner små bumser..

Ok , der kommer ikke lidt gult væske ud så der ligesom kommer en gul skald på ??

Anmeld

10. juli 2010

mariamiss6

tb skriver:

hun virker heldigvis ikke generet af dem, men det ser jo helt drabeligt ud

hejsa, varmen kan godt gøre så det ser værre ud, fordi de så bliver mere røde i det... Men hun har godt nok været uheldig og fået rigtig mange hva'....

håber det går hurtigt over igen

Anmeld

10. juli 2010

tb

Muffi . skriver:

Ok , der kommer ikke lidt gult væske ud så der ligesom kommer en gul skald på ??

nej de væsker ikke.. de ligner bare sådan nogle små minibumser

Anmeld

10. juli 2010

tb

mariamiss6 skriver:

hejsa, varmen kan godt gøre så det ser værre ud, fordi de så bliver mere røde i det... Men hun har godt nok været uheldig og fået rigtig mange hva'....

håber det går hurtigt over igen

ja, for hun er godt nok os meget rød i hele hovedet.. det bliver garanteret ikke bedre med den varme vi får her i weekenden

men ja, håber os snart det kommer til at se lidt pænere ud

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

tb skriver:

nej de væsker ikke.. de ligner bare sådan nogle små minibumser

Ok så der ingen ko på isen   Alexander så også forfærdelig ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.