prøv at se min lille pige :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.349 visninger
42 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

tb

Min stakkels lille pige ser bare forfærdelig ud de her dage  troede først hun havde fået varmeknopper efter det varme vejr vi har haft, men har nu ladet mig fortælle at det nok er hormonknopper.. Hun ser helt farlig ud

håber snart hun bliver fin igen!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

CiSo

åhh, det ser godt nok ikke rart ud. håber snart det bliver bedre med det lille nus. 

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

tb skriver:

Min stakkels lille pige ser bare forfærdelig ud de her dage  troede først hun havde fået varmeknopper efter det varme vejr vi har haft, men har nu ladet mig fortælle at det nok er hormonknopper.. Hun ser helt farlig ud

håber snart hun bliver fin igen!!

:o ja undskyld, men vidste ik hormon knopper kunne slå sådan ud.

Men heldigvis noget der forsvinder igen. Skal du smøre det el noget ?

Anmeld

9. juli 2010

tb

sophieamalia skriver:

åhh, det ser godt nok ikke rart ud. håber snart det bliver bedre med det lille nus. 

hun virker heldigvis ikke generet af dem, men det ser jo helt drabeligt ud

Anmeld

9. juli 2010

Mathilde

Årh lille pus ja det ligner ikke varmeknopper. De er ikke så store og så forsvinder de et øjeblik hvis man trykker på dem og forsvinder helt hvis det bliver koldere.. Så ja, hormonknopper er nok et bedre bud...

Håber de snart forsvinder igen

Anmeld

9. juli 2010

tb

Tulipan skriver:

ja undskyld, men vidste ik hormon knopper kunne slå sådan ud.

Men heldigvis noget der forsvinder igen. Skal du smøre det el noget ?

jeg har ikke snakket med lægen om det.. har læst mig frem til på nettet at de går i sig selv igen efter ca 8 uger.. så det håber jeg

Anmeld

9. juli 2010

CiSo

tb skriver:

hun virker heldigvis ikke generet af dem, men det ser jo helt drabeligt ud

ja det var da heldigt! Ellers så var det da ikke til at holde ud.

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

tb skriver:

jeg har ikke snakket med lægen om det.. har læst mig frem til på nettet at de går i sig selv igen efter ca 8 uger.. så det håber jeg

Ja, el må du vist runde lægen.

Anmeld

9. juli 2010

Vial

Årrh lille ven - man kan dog sagens se, at der gemmer sig en smuk og lækker pige inde under angrebet.

Jeg ville for en sikkerhedsskyld kontakte lægen. Tænk hvis det er noget andet, og lidt creme eller andet kan klare det. Synes det ser meget voldsomt ud af hormonknopper at være. Jeg synes næsten at det ligner blærer??

Anmeld

9. juli 2010

tb

KaMa skriver:

Årrh lille ven - man kan dog sagens se, at der gemmer sig en smuk og lækker pige inde under angrebet.

Jeg ville for en sikkerhedsskyld kontakte lægen. Tænk hvis det er noget andet, og lidt creme eller andet kan klare det. Synes det ser meget voldsomt ud af hormonknopper at være. Jeg synes næsten at det ligner blærer??

ja, men jeg får desværre nok ikke noget ud af at ringe til lægen nu  det er vist lige sent nok.. Men vil da lige prøve at ringe.. Kan jo være sekretærren kan hjælpe mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.