prøv at se min lille pige :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

tb

så fik jeg snakket med lægen.. det er åbenbart noget der skal gå i sig selv igen.. der må bare ikke gå betændelse i dem..

hmm......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Diana...

Ej lille pus det er godt nok voldsomt troet slet ikke det kunne brede sig så voldsomt godt hun ikke er generet af det. 

Lucas havde noget ligende omk næsen men det var børnesår. 

Knus diana

Anmeld

9. juli 2010

tb

Diana... skriver:

Ej lille pus det er godt nok voldsomt troet slet ikke det kunne brede sig så voldsomt godt hun ikke er generet af det. 

Lucas havde noget ligende omk næsen men det var børnesår. 

Knus diana

ja, det er lidt vildt.. men hvordan ved man os lige hvad det er?? Hvis ikke det er blevet bedre på mandag, tror jeg jeg vil et smut forbi lægen.. Hun er 3 uger, ved ikke hvor gamle de skal være før de kan få alle de der børnesygdomme som børnesår m.m.

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

tb skriver:

ja, det er lidt vildt.. men hvordan ved man os lige hvad det er?? Hvis ikke det er blevet bedre på mandag, tror jeg jeg vil et smut forbi lægen.. Hun er 3 uger, ved ikke hvor gamle de skal være før de kan få alle de der børnesygdomme som børnesår m.m.

Børne så kan de få fra helt lille af det smitter gennem berøring og så kan et lille sår eller rift udvikle sig til børnesår. Men når hun ikke er ældre tror jeg også det er hormon knopper. 

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Diana... skriver:

Børne så kan de få fra helt lille af det smitter gennem berøring og så kan et lille sår eller rift udvikle sig til børnesår. Men når hun ikke er ældre tror jeg også det er hormon knopper. 

prøv at google det så kan du se en masse billeder af det. Det gjorde jeg den gang. 

Anmeld

9. juli 2010

Karo

Ida så lige sådan ud. Jeg badede hende morgen og aften i to dage og så gik det væk.

Du må endelig ikke smører det da det bare bliver værer. Heller ikke når det bliver tørt bagefter. Det skal selv have lov til at hele.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2010

Pia.

tb skriver:

Min stakkels lille pige ser bare forfærdelig ud de her dage  troede først hun havde fået varmeknopper efter det varme vejr vi har haft, men har nu ladet mig fortælle at det nok er hormonknopper.. Hun ser helt farlig ud

håber snart hun bliver fin igen!!

Lille pus dog... Hvor er det ærgeligt jeg ikke har de billeder på denne her computer, men min datter så meget være ud end din (hvis det kan trøste dig) - hvis vi sammenlignede de to, ville du pludselig syntes din datters ikke var så slemt... Min datter kunne ikke åbne sine små øjne da det var værst... Nøj hvor var det synd for hende...

Føler med dig.... Men ind imellem sker det bare at de bliver meget voldsomt ramt af hormon knopper...

Knus og kram til dig og din lille knop

Anmeld

9. juli 2010

Chalala85

Husk du ikke må trykke dem eller pille i dem Min dreng havde også en del de var så bare lidt hvide i det.. men min sp og læge sagde INGEN pilleri De går over og er heldigvis ikke til gene for hende.

Anmeld

9. juli 2010

tb

Pia. skriver:

Lille pus dog... Hvor er det ærgeligt jeg ikke har de billeder på denne her computer, men min datter så meget være ud end din (hvis det kan trøste dig) - hvis vi sammenlignede de to, ville du pludselig syntes din datters ikke var så slemt... Min datter kunne ikke åbne sine små øjne da det var værst... Nøj hvor var det synd for hende...

Føler med dig.... Men ind imellem sker det bare at de bliver meget voldsomt ramt af hormon knopper...

Knus og kram til dig og din lille knop

det giver mig faktisk lidt ro på  man synes jo bare det er så synd for de små størrelser.. selvom de ikke rigtig er generet af det..

Anmeld

9. juli 2010

tb

Karo skriver:

Ida så lige sådan ud. Jeg badede hende morgen og aften i to dage og så gik det væk.

Du må endelig ikke smører det da det bare bliver værer. Heller ikke når det bliver tørt bagefter. Det skal selv have lov til at hele.

jeg spurgte lægen om det ville hjælpe at vaske hende i ansigtet en gang om dagen med vand, men det sagde han ikke havde nogen betydning.. Men det skader jo ikke at prøve

fin body hun har på forresten  der ligger vist én magen til i Sille's skab.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.