det er sgu uhyggeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

MM1987

KaMa skriver:

Nogle gange så må man bare bøje det i neon for folk, at man er er ked af det, og har brug for omsorg. Specielt når det er sådan noget, hvor man har mistet noget, som er så udefinerbart... og sorgen bare arbejder videre i form af frygt for om det nogensinde lykkes.

Ja, jeg har da mit eget at slås med men helt ærlig status er, at der pt. er to krudtugler som sparker i maven, så jeg skal bestemt ikke klage og føler mig ovenpå. Det plejer dog at ændre sig hver gang jeg er til de der skrækkelige scanninger, hvor det altid kommer bag på mig, at der hele tiden kan opfindes nye problematikker. Det er mere end hver anden gang at jeg stormer tudende ud af svingdørene.

Læste lige på en anden babyside om en kvinde, som mister sin ene tvilling ved fødslen. Så går det virkelig op for mig, hvor uendelig meget vi sætter på spil, når vi vælger noget så naturligt som at føre generationen videre. Det kan blive så angst og sorgfyldt.. Alt det for at få lov at få massivt søvnunderskud og gylp på tøjet! Alt inde i os ved bare, at det er det hele værd. Sgu en mærkelig natur!

Ja, jeg må prøve at få sat nogen ord på det og råbe på omsorgen...

Dejligt at du er ovenpå (lige nu) til trods for alle skræk scenarierne. Man vil vel helst tro på der er gode nyheder denne gang, ellers er det ikke til at holde ud.

Det er sjovt som man i dette tilfælde kan glemme alle de skrækhistorier man hører om PB, graviditet, fødsel og kulik, men ellers var der jo ikke nogen der fik børn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Ja, jeg må prøve at få sat nogen ord på det og råbe på omsorgen...

Dejligt at du er ovenpå (lige nu) til trods for alle skræk scenarierne. Man vil vel helst tro på der er gode nyheder denne gang, ellers er det ikke til at holde ud.

Det er sjovt som man i dette tilfælde kan glemme alle de skrækhistorier man hører om PB, graviditet, fødsel og kulik, men ellers var der jo ikke nogen der fik børn... 

Det facinerende er jo netop at man bliver ved.. trods man måske  er sprækket 8 cm op i numsen, så jubler man næste gang testen viser to streger!! Mærkelige væsner...

Lidt lige som med mænd. Selvom jeg tit er blevet så ked af det, så jagter jeg dem sgu stadig.. hahaha (okay holder lige en pause nu..)

Sov godt og få udtænk en plan, hvor du får vist din sårbarhed og behov for omsorg, så du kan få den . For de vil elske at give dig den - for så kan de da gøre noget i denne er situation, som er helt ude af jeres hænder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.