Mia Maia skriver:
Da jeg hørte det, tænkte jeg straks på dig og tvillingerne, og skyndte mig herind for at tjekke at du ikke havde født - og opdagede heldigvis der er tid til endnu.
Håber ikke jeg gør dig mere bange ved at skrive det her, men ville bare sige at jeg tænkte på jer.
Hvordan går det med dig og aflastning og med tvillingerne og vægten?
Her går det okay.
Alvin er rigtig dygtig til at tage på. Da det var værst var han -17 pct under normalen. Nu ligger han på -6 pct under, så det er super flot.
Viola går det også fremad med. Hun var jo helt nede på -22 pct. Hun er nu på -17 pct. Så det er flot (det havde været flot nok, hvis de bare var blevet på deres udgangspunkt på hhv -17 og -22). Så er meget stolt af dem.
Min livmoderhals er rigtig fin. Sidst på 35 mm, så det bekymrer jeg mig ikke så meget om mere.
Viola er den førende tvilling og hun har solidt plantet sin numse i mit bækken, så det bliver kejsersnit. Det er sat til 20. august.
Ved sidste scanning kunne de dog konstatere, at Viola har formindsket fostervand (ja, noget skal man være bekymret over).
Skal scannes igen d. 14. juli, og der har lægen bestilt tid til strimmel samme dag. Der er en overhængende risiko for, at de skal tages ud der. Nu må vi se. Håber, at hendes moderkage har dannet noget mere vand, så de kan blive lidt mere færdigbagte. Det er tidligt, at komme ud, når de kun er 32+4, som de er næste onsdag.
Hvordan går det med dig?
Anmeld