KaMa skriver:
Det er jo meget smart, at ens børn har fødselsdag i sommerferien, så sparer man da de flødeboller og regnbueis
Jeg har tænkt på dig/jer. Du har jo ikke været så atkiv herinde på det sidste (så vidt jeg har set).
Det er klart, at der kommer en reaktion, når tiden er til det. Det er også sundt. Du kan ikke blive ved bare at holde vejret og surfe videre til nyt forsøg. Der skal lige landet og fordøjes, tror jeg.
I må nyde varmen.. jeg er ved at døøøø over den hede. Er i forvejen en ovn for tiden. Søger lige pt. efter en kummefryser med mulighed for opredning... Si' til hvis du falder over en..
<---- IKKE TÅRER MEN SVED!
Ja det er rigtigt, og synes det har været fedt at fejre sin fødselsdag på ferie, og dermed alle mulige steder - og også tit i tivoli...
Nej, jeg havde lige brug for slet ikke at tænke på PB, og få det helt ud, før jeg var klar igen...
Men så skulle jeg lige have et råd i går aftes, og så blev jeg suget tilbage ind 
Jeg tror slet ikke jeg har reageret nok, og føler ikke rigtig der er nogen der giver mig plads til det, eller hjælper mig med at få det ud - tror det er svært at forholde sig til at jeg har brug for det nu, så lang tid efter.
Jeg elsker varme, når jeg ligger ved en strand eller en pool - men herinde i byen der er det slet ikke sjovt, vi har købt sådan en ventilator, og lørdag tager vi i sommerhus og besøger noget familie der er på ferie herover...
Det kan slet ikke være sjovt at være gravid lige nu, føler med dig... Du må låne en bil med aircon, kører ned i supermarkedet og stå foran køledisken og spise rigtig mange is...
Jeg plejer at bade fødder, bare skulle dem i koldt vand til de er helt kolde, det er dejligt.