Har det nogen betydning? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
VIPpigen skriver:

Det var godt... hehe.

Det har altså både sine fordele og ulemper at være fast medicineret, for min største angst NU er selvfølgelig om det er skadeligt for den lille tøs, men har skåret godt ned, så fra 2x3 smertestillende til kun 1x2. Og ja, hun hygger sig derinde, og ser bestemt ikke ud til at have taget skade af mor er smertepatient.

Ja, det er syndt at nogen sætter hele verden i brand for at få lov at "kigge" ind, når der så er nogen som er seriøse, og virkelig har brug for at vide alt er iorden.

må man spørge hvad det er for noget smertestillende du tager?

Jeg fik selv en voldsomt infektion i en visdomstand 5 dage efter jeg stod med min test Så jeg havde en periode hvor jeg fik 2 slags antibiotika og panodil/kodein for at tage smerterne.. og jeg har en fantastisk, velskabt, femmelig lille prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

VIPpigen

Caroline86 skriver:

må man spørge hvad det er for noget smertestillende du tager?

Jeg fik selv en voldsomt infektion i en visdomstand 5 dage efter jeg stod med min test Så jeg havde en periode hvor jeg fik 2 slags antibiotika og panodil/kodein for at tage smerterne.. og jeg har en fantastisk, velskabt, femmelig lille prinsesse

Jeg tager alm pinex, og så får jeg saroten ved siden af. Det er egentligt et antidepressiv, men virker også på nerveskader.

Jeg må da sige det er hårdt at undvære noget af det smertestillende, har mere, og hurtigere ondt, men hvad gør man ikke for de små...

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

Jeg tager alm pinex, og så får jeg saroten ved siden af. Det er egentligt et antidepressiv, men virker også på nerveskader.

Jeg må da sige det er hårdt at undvære noget af det smertestillende, har mere, og hurtigere ondt, men hvad gør man ikke for de små...

nu siger du nerveskader... har du prøvet Lyrica?

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Caroline86 skriver:

nu siger du nerveskader... har du prøvet Lyrica?

Nej, det har jeg ikke hørt om, men er det smertestillende til nervebaner der er ødelagte??

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

Nej, det har jeg ikke hørt om, men er det smertestillende til nervebaner der er ødelagte??

det er smertestillende til neurogene smerter

Jeg har selv taget dem en lang periode pga. skader på nerverne og de virkede rigtig godt (alt det med antidepressiv osv virkede nemlig ikke på mig ret længe)

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Caroline86 skriver:

det er smertestillende til neurogene smerter

Jeg har selv taget dem en lang periode pga. skader på nerverne og de virkede rigtig godt (alt det med antidepressiv osv virkede nemlig ikke på mig ret længe)

Okai... Jeg har så været på saroten i 2½ år nu, og har ikke noget problem med dem, bare jeg får min pinex samtidig..

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

Okai... Jeg har så været på saroten i 2½ år nu, og har ikke noget problem med dem, bare jeg får min pinex samtidig..

ja, det er ikke spændende med de der langtids medicineringer...

Men lyrica'en var rigtig god for mig at starte på, da der også er færre bivirkninger

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Caroline86 skriver:

ja, det er ikke spændende med de der langtids medicineringer...

Men lyrica'en var rigtig god for mig at starte på, da der også er færre bivirkninger

Okai. den eneste "slemme" bivirkning jeg har er mundtørhed, men den har jeg så i forvejen da jeg er på andet antidepressiv samtidig...

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

VIPpigen skriver:

Okai. den eneste "slemme" bivirkning jeg har er mundtørhed, men den har jeg så i forvejen da jeg er på andet antidepressiv samtidig...

nå ok

Jamen så er det jo til at leve med

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Caroline86 skriver:

nå ok

Jamen så er det jo til at leve med

Ja, heldigvis... Men skal da nok lige huske det andet hvis jeg en dag ikke kan blive på saroten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.